V
vierailija
Vieras
Niinku olet häviöllä tässä.Teille kahdelle on perustettu oma ketju, jonne voitte mennä keskustelemaan. Ei sinun ole mikään pakko viettää täällä aikaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinku olet häviöllä tässä.Teille kahdelle on perustettu oma ketju, jonne voitte mennä keskustelemaan. Ei sinun ole mikään pakko viettää täällä aikaa.
Ai että kiusatun täytyy lähteä, että kiusaaja saa jatkaa?Teille kahdelle on perustettu oma ketju, jonne voitte mennä keskustelemaan. Ei sinun ole mikään pakko viettää täällä aikaa.
Niinku olet häviöllä tässä.
Ai että kiusatun täytyy lähteä, että kiusaaja saa jatkaa?
No nyt erottaa uusimmasta StorystaEi siitä kasvoja ees erottanut.
Ai että kiusatun täytyy lähteä, että kiusaaja saa jatkaa?
Näen kauniita naisia. Ei kukaan nainen ole jonkun miehen "asia". Hei halooMitä sinä sillä tiedolla teet rakas lapsi? Pääset mässäilemään Jeren asioilla?
Jos ei kestä muiden aiheita esim. BD ihastelua ja ottaa sen kiusaamisena, niin silloin tämä ketju ei ole tällaiselle henkilölle sopiva paikka.
Onko joku väittänyt muka nii?"Tän" ei kyllä ole leimallisesti ainakaan Turun murretta, se on vain lyhenne sanasta tämän ja käytetään ympäri suomea, plus se ei kuulosta koomiselta.
Mulle on ihan sama mitä murretta ehtisin on tai on olematta, mutta ex-mies, joka on syntynyt ja asuu Kaakkois-Suomessa, on aina käyttänyt sanaa ehtisin, kun minulle se on ehdin.
Kiusaamis-sana on menettänyt merkityksensä täällä.Jos ei kestä muiden aiheita esim. BD ihastelua ja ottaa sen kiusaamisena, niin silloin tämä ketju ei ole tällaiselle henkilölle sopiva paikka.
Sinä olet se kiusaaja.Ai että kiusatun täytyy lähteä, että kiusaaja saa jatkaa?
Kuka puistaa päätå. Ei tosiaankaan puistaTulin tosi surulliseksi tuosta pätkästä. Kuvaa ja kuvaa vaan, vaikka hälle puistetaan päätäkin. Kaikkea joutuvat kestämään.
Siitä en puhunut mitään, vaan kiusaamisesta.Jos ei kestä muiden aiheita esim. BD ihastelua ja ottaa sen kiusaamisena, niin silloin tämä ketju ei ole tällaiselle henkilölle sopiva paikka.
No nii, kuten me tietäjät sanottiin.Mulle on ihan sama mitä murretta ehtisin on tai on olematta, mutta ex-mies, joka on syntynyt ja asuu Kaakkois-Suomessa, on aina käyttänyt sanaa ehtisin, kun minulle se on ehdin.
En todellakaan ole.Sinä olet se kiusaaja.
Eipä todellakaan erota.No nyt erottaa uusimmasta Storysta
Gf. Katsoo kuvaajaa ja pyörittää sille päätään. T.eriKuka puistaa päätå. Ei tosiaankaan puista
No jospa ihan katsoisit sitä kommenttia, mihin tuo oli vastaus, huoh.Onko joku väittänyt muka nii?
Teki palveluksen! Parisuhde on kaunis asia, kyllä ihmisen pitää vähän kypsyä niin ettei häpeile statustaanSamaa mieltä, todella tökerö tää häävieras. Ois edes kuvannut itselleen mutta jakoi julkisella tilillään. Harmittaa Jn puolesta.
Mulle on ihan sama mitä murretta ehtisin on tai on olematta, mutta ex-mies, joka on syntynyt ja asuu Kaakkois-Suomessa, on aina käyttänyt sanaa ehtisin, kun minulle se on ehdin.