Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama juttu. Nykyinen mieheni osaa älyttömän kutkuttavalla tavalla vihjaista mitä illalla käy kun olen ollut viime päivinä niin kenkku ja kiukutteleva hankala vaimo. Jos on seksi mielessä molemmilla niin ohimennen lausuttu "uhkaus" tai tekstiviesti jne saa mut jo kuumaksi. Ja oikeastaan se odotus on parasta. Koko paketti mieletön kun saan sitten "rangaistukseni" ja sen jälkeen super- super- seksiä. Laukean monta kertaa kiihottuneena. Mikään ei ole koskaan kiihottanut minua samalla tavalla kuin tämä. Onneksi on mies joka tajuaa ja osaa käyttää tätä kinkypiirrettäni hyväkseen. Ei olla harrastettu sitomisia tai mitään ns rajumpaa, tämä riittää ja saa meidät molemmat ihanalla tavalla hulluiksi. Voidaan rakastella sekä illalla yöllä ja vielä aamulla kun on tällainen fiilis.Tää on mun ainoa toive mieheltä ja käyn tosi kuumana jos hän vaan mainitseekin että kohta kuules saat piiskaa jos et tottele. Tää on meidän eroottinen leikki. Eri tavoin piiskaa pepulle, remmillä, risulla, kämmenellä, nahkalätkällä jne. Kaikki käy ja olen ihan kuuma pelkästä "uhkauksesta".
Vaimosi panee ihan varmasti muita. Minulle tuollainen vaimo olisi mieleen, vaihtaisin Pietarin huoravaimoon heti!Meillä vaimo piiskaa minua, hän on määrätietoinen ja varma otteissaan. Minä esitän aina pelokasta ja alistun mihin vain komenteluun. Saan ihan oikeasti rangaistukseksi remmiä säännöllisesti, vaimo oppi tämän kotona maalla, jossa äitinsä oli kylähuora ja piiskasi miestään.
Se paneeko vaimoni myös muita, ei ole tiedossa, mutta en saa sitä edes kysyä. Selittämättömiä menoja on ja niiden jälkeen remmi heiluu.