"Kansanedustaja Teemu Keskisarja: Väestönvaihto on ruma sana, mutta se on totta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teemun vaihto pussilleen eli linja-autolliseen afrikkalaisia on jo tekeillä.
Kuulin asiasta luotettavalta taholta. Siellä Teemulle on luvattu runsaasti kotouttamisteollisuutta.

Keskisarja pitää kaltaistensa alkoholiongelmaisten puolta.

Se on todella ikävää, että alkoholistille tulee paha mieli, kun ulkomailta asti lennätetään maahanmuuttaja tekemään hänen työnsä. Narsisti ei ymmärrä perimmäisen syyn olevan hänessä itsessään.

"– Minulle väestön laatu on tärkeämpää kuin väestön määrä. Neljän, kolmen miljoonan väestöllä Suomi pärjäsi oikein hyvin kulttuurissa ja urheilussa – ja liike-elämässä ja sodissakin."

Miten Suomi pärjäsi hyvin kulttuurissa? Miten Suomi pärjää nykyään kulttuurissa?

Urheilussa Suomi pärjäsi hyvin afrikkalaisille tyypillisesäs lajissa, kestävyysjuoksussa.

Liike-elämässä tehtiin sulle-mulle kauppoja Neuvostoliiton kanssa. Ei tarvinnut osata myydä ja markkinoida. Ei osata vieläkään.

Sodassa hävittiin, alueita menetettiin. Ulkomailla oli ratkaiseva osuus tapahtumien kulkuun.

No mitä se sitten on, kun esim Itä-Helsinki on ihan eri näköinen kuin 30 vuotta sitten?
Idässä on jo kouluja joissa lapsista puolet on mamutaustaisia ja sitten dieselille tuoksahtavat sofiavirrat nostaa älämölön jos joku puhuu väestön vaihtumisesta.

Denialisteja sanon minä ja denialisti kieltää tosiasiat välttääkseen epämiellyttävän totuuden.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Keskisarja pitää kaltaistensa alkoholiongelmaisten puolta.

Se on todella ikävää, että alkoholistille tulee paha mieli, kun ulkomailta asti lennätetään maahanmuuttaja tekemään hänen työnsä. Narsisti ei ymmärrä perimmäisen syyn olevan hänessä itsessään.
Tuo on juuri suurin syy siihen miksi Ölinä-ketjun aloittaja vainoaa kirjoituksiani. Hän loukkaa myös Sanna MarinIa ja Sofia Virtaa.

Yhteistyössä