"Teemu Keskisarja: Maahanmuuton lieveilmiöistä pitää puhua oikeilla nimityksillä – ”Työperäinen on valheellinen sana”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulla ei sitten ole muuta tekemistä, vaikka olla sen Annien kanssa?
No nyt sulattelen juuri hänen valmistamaansa lounasta 😋 Valmisti sen nätissä asussa muuten, T-paita ja pikkarit vaan päällä 😍 Se onkin hänen normaali oloasunsa 👍

Täytyyhän sitä kohteliaasti vastata lukuisiin kysymyksiin. Alkuviikolla jo joku huusi tunnin kulettua ”Mikset Setis vastaa???”

No nyt sulattelen juuri hänen valmistamaansa lounasta Valmisti sen nätissä asussa muuten, T-paita ja pikkarit vaan päällä Se onkin hänen normaali oloasunsa

Täytyyhän sitä kohteliaasti vastata lukuisiin kysymyksiin. Alkuviikolla jo joku huusi tunnin kulettua ”Mikset Setis vastaa???”

Mitä hän siitä tuumaa, että sen sijaan, että sulattelisit ruokaa yhdessä hänen kanssaan ja vaikka auttaisit siivoamaan keittiössä, istutkin "mammapalstalla" kirjoittelemassa? Mitä hän tuumaa tästä sinun pikku harrastuksestasi? Kerrotko, mitä kirjoitat?

Huomaa kyllä, kun mies ei ole vähään aikaan
Annieta saanut. On niin takakireenä. Oikeasti, Annie parka. Yhdestä suomalaismiespainajaisesta toisen syliin.
Sovitaan, että ei enää kirjoiteta yhtäkään viestiä palstan ikiliikkuja Super-Setikselle.
Jätetään hänet elämään mielikuvitusmaailmaansa.
Lehdet ovat täynnä tyyppejä, jotka olisi pitänyt toimittaa hoitoon ajat sitten.
Suosittelen kuuntelemaan tämän päivän radiojumalanpalveluksen. Miespappi neuvoo puheessaan katsomaan peiliin. Siellä näkyy jokaisella katsojalla ihminen, jonka kanssa on aina tultava toimeen.

Sovitaan, että ei enää kirjoiteta yhtäkään viestiä palstan ikiliikkuja Super-Setikselle.
Suosittelen kuuntelemaan tämän päivän radiojumalanpalveluksen. Miespappi neuvoo puheessaan katsomaan peiliin. Siellä näkyy jokaisella katsojalla ihminen, jonka kanssa on aina tultava toimeen.
👍

Suurituloiset ja varakkaat oikeistolaiset maksavat tuloistaan jopa yli 50% veroa. Paljonko sinä köyhänä ja vasemmistolaisena maksat veroja?
Mistä tämä käsitys että suurituloisimmat maksaisivat yli 50% veroja sankoin joukoin? Kun katsoo tätäkin verokonetta niin harvalla edes yltää ansiotulot siihen että 50 veroprosentti täyttyisi nippa nappa. Muutama sata ihmistä. Eikä auta vaikka katsoisi vain heitä joilla on pelkkiä ansiotuloja. Vielä vähemmän porukkaa.

Miksi kokoomuksen ja persujen delegaatio työministeri Arto Satosen (kok) ja Helsingin pormestari Juhana Vartiaisen (kok) johdolla kävivät tammikuussa 2025 halpa-Aasiassa rekrymässä kielitaidottomia palkanpolkijoita, jos kerran Keskikalja ja Purra vastustavat kolmansien maiden halpatyömaahanmuuttoa? Tuskinpa tätä matkaa tehtiin hallituspuolue persujen ministerien ja eduskuntaryhmän tietämättä ja siunaamatta. Juhana Vartiainen kertoi vielä A-studiossa, ettei näitä tulijoita koske edes työvoiman saatavuushrkinta, jota persut on joskus sanonut suojelevansa.

Mitä hän siitä tuumaa, että sen sijaan, että sulattelisit ruokaa yhdessä hänen kanssaan ja vaikka auttaisit siivoamaan keittiössä, istutkin "mammapalstalla" kirjoittelemassa? Mitä hän tuumaa tästä sinun pikku harrastuksestasi? Kerrotko, mitä kirjoitat?
Ei pidä täydellä vatsalla huhkia. Eilen illalla laitoin muuten tiskit koneeseen. Pääasiassa jako menee normaalisti miesten ja naisten hommien kesken. En ikinä antaisi edes akkukäyttöistä teräketjulla varustettua oksasahaa hänen käyttöönsä.

Olen opettanut häntä ajamaan päältä ajettavalla ruohonleikkurilla, tykkää siitä. Tosin ei saa ajaa eräässä jyrkässä kohtaa, on kaatumis- ja vakava loukkaantumisriski kun ei homma ole hanskoissa.

Ei pidä täydellä vatsalla huhkia. Eilen illalla laitoin muuten tiskit koneeseen. Pääasiassa jako menee normaalisti miesten ja naisten hommien kesken. En ikinä antaisi edes akkukäyttöistä teräketjulla varustettua oksasahaa hänen käyttöönsä.

Olen opettanut häntä ajamaan päältä ajettavalla ruohonleikkurilla, tykkää siitä. Tosin ei saa ajaa eräässä jyrkässä kohtaa, on kaatumis- ja vakava loukkaantumisriski kun ei homma ole hanskoissa.

Vau, että ihan tiskit laitoit koneeseen 🤣

Vastaapa muihin kysymyksiin.

ALEPA! Sinulle ei mitenkään sopinut kun jo 1/2 v sitten ehdotin, että lakkaisit jatkuvasti mainitsemasta nikkini lähes joka kommentissasi. Vaikken liittynyt siihen/niihin MITENKÄÄN.

Patologisena valehtelijana ja itse hoitoa vaativana (kerroit lopettaneesi hoitosi joskus, harmi) en todellakaan usko, että kykenet edes itse toteuttamaan ehdotustasi 🙄

Eikä kehotukseni sinulle peiliin katsomisesta ole tuottaneet tulosta.

Johan sen "Annien" luulisi ihmettelevän, kun rakkaansa hakkaa hullun tavoin näppäimiä ja kirjoittaa "mammapalstalle" sen sijaan, että menisi vaikka lempeälle ruokalevolle..

Vau, että ihan tiskit laitoit koneeseen 🤣

Vastaapa muihin kysymyksiin.
Vau, olen käyttänyt viikon sisään myös raivaussahaa, mönkijää, viikatetta, siimaleikkuria, painepesuria jne

Sanotko ehkä nyt jo että WAUDE tai OMG? 🤔 🤣

Annie pesee juuri nyt ikkunoita, en sotkeudu siihen kun miesten hommat odottavat…

Kiva kun voin terapoida sinua samalla pilkantarpeisiisi liittyen, helpottanee oloasi? 👍

Olen kyllä maininnut aiheesta hänelle, ja kerroin nikkinsäkin 😁

Vau, olen käyttänyt viikon sisään myös raivaussahaa, mönkijää, viikatetta, siimaleikkuria, painepesuria jne

Sanotko ehkä nyt jo että WAUDE tai OMG?

Annie pesee juuri nyt ikkunoita, en sotkeudu siihen kun miesten hommat odottavat…

Kiva kun voin terapoida sinua samalla pilkantarpeisiisi liittyen, helpottanee oloasi?

Olen kyllä maininnut aiheesta hänelle, ja kerroin nikkinsäkin

Miesten hommat eli mammapalstalla roikkuminen 🤣

Nikkinsäkin, onko hänkin täällä vai?

Super-Setis poistattaa häntä kritisoivat viestit.
Vaikea kommentoida, koska hän säästää vain itselleen mieluisat viestit.
Raukka ei tajua, ettei hänen juttuja lueta.
Kirjoitin pitkän viestin Sara Sieppi-ketjuun. Olen muistaakseni kommentoinut ketjuun muutamalla viestillä.
Kirjoitin eilen, että S-S menee vihille Alepa-ketjun kamssa, Lepa on todistajana ja bestmaniana, ja morsiusneitoina alepan kassirobotit.
Jos tällä palstalla ei olisi häntäkärpäsiä, kirjautuminen olisi hyvä valinta.
Tekstejä olisi helpompi seurata ja hallita.
Aamukahvi tuoksuu keittiössä. Kenenkään ei kannata pahoittaa mieltään tällä palstalla ainakaan minun kirjoituksista.
Hypätkää viestini yli sirosti loikaten, jos ette pidä ajatuksistani.
Olin eilen ihanassa toritapahtumassa. Tori sulkeutuu pitkäksi ajaksi, ja avautuu aikanaan entistä ehompana. Tunnen eläväni elämäni parhaita vuosia.
Mitään itsessäni en tarvitse muuksi muuttaa. Olenhan jo kauan ollut valaistunut, tasapainoinen ja täysipäinen ihminen. Minkä sille voin, että sain syntymälahjana
täyslaidallisen savolaista huumorintajua äitini peruna Nilsiän Nipasenmäeltä.
Peruna mahtaa olla peruja?

Johan sen "Annien" luulisi ihmettelevän, kun rakkaansa hakkaa hullun tavoin näppäimiä ja kirjoittaa "mammapalstalle" sen sijaan, että menisi vaikka lempeälle ruokalevolle..
Annien kulttuuriin ei kuulu ruokalepo, heikäläisillä on käsitys että pitää liikkua heti sen jälkeen jotta ruoka laskeutuisi. Hän menee säännöllisesti suoraan kävelymatolle.

Itse valitsen ruokalevon, ja olen perustellut että villieläimetki tekevät niin, koska tietävät sen parhaaksi vaihtoehdoksi.

Annien kulttuuriin ei kuulu ruokalepo, heikäläisillä on käsitys että pitää liikkua heti sen jälkeen jotta ruoka laskeutuisi. Hän menee säännöllisesti suoraan kävelymatolle.

Itse valitsen ruokalevon, ja olen perustellut että villieläimetki tekevät niin, koska tietävät sen parhaaksi vaihtoehdoksi.

Etpä sinä paljon lepoa saa tällä palstalla 🤣

Mitäs Annie muuten valmisti?

• Haha
Reactions: Setis.
Super-Setis poistattaa häntä kritisoivat viestit.
Vaikea kommentoida, koska hän säästää vain itselleen mieluisat viestit.
Raukka ei tajua, ettei hänen juttuja lueta.

Vain herjat ja kunnianloukkaukset poistetaan.

Mutta nyt HALOO ALEPA! Todistat taas kerran, kuinka väitteelläsi nettikäyttäytymisestäsi ei ole mitään pohjaa 😎

Sinua harmittaa kun et voi kommentoida, ja kuitenkaan ”et lue” niitä.

Minkä mahtavan sirkus-🤡:n Suomi onkaan menettänyt 😆

ps. aktiivisesti taas unohdit, kuinka itse olet täällä kehunut kommenttien poistomaniallasi

Etpä sinä paljon lepoa saa tällä palstalla 🤣

Mitäs Annie muuten valmisti?
Sikäläisten perinteiden mukaan oli montaa sorttia. Riisiä, omeletti kasviksilla, kalaa ja filippiiniläiskaupasta ostettuja makkaroita, toinen kanasta tehty. Erittäin lihaisia ja maukkaita ovat, suosittelen 😋 Myydään pakasteina.

Sikäläisten perinteiden mukaan oli montaa sorttia. Riisiä, omeletti kasviksilla, kalaa ja filippiiniläiskaupasta ostettuja makkaroita, toinen kanasta tehty. Erittäin lihaisia ja maukkaita ovat, suosittelen Myydään pakasteina.

Kuulostaa herkulliselta! Missä on filippiiniläiskauppa? Itse ostan eräästä aasialaiskaupasta mausteita, nuudeleita, tofua, paksoita ym.

• Tykkää
Reactions: Setis.

Yhteistyössä