V
vierailija
Vieras
Nytkö se sulle vasta selvisi?Miks B on kommentoimassa omista jacuzzikuvistaan "Hot", onko hiiri narsisti...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nytkö se sulle vasta selvisi?Miks B on kommentoimassa omista jacuzzikuvistaan "Hot", onko hiiri narsisti...
Yllätys, että se on taas juuri tuo yksi tyyppi, joka uskoo johonkin superterassi harhaan.
Kuinka monta vokaalia on sanassa AASI?
Mietin lähinnä, että missä kunnossa toi nurmikko tulee olemaan kun perjantaille oli luvassa jonkinverran sateita…Onpa Dinosaurockin päälava naurettavan pieni eikä screenä missään.
Ne lavathan tulee olemaan siellä vierekkäin, toi voi olla myös se pienempi niistä, joka on nyt ollut kuvissa.Onpa Dinosaurockin päälava naurettavan pieni eikä screenä missään.
Totta! Hyvä kun huomautit! Ainakin siis keikan jälkeen voi tulla kylmä. Pitääkin varautua.Lauantailta on illasta näköjään ne sateet poistuneet, mutta lämmintä vain joku kymmenen astetta, piti mennä hameella.
Laita hyvä ihminen mamelukit jalkaan, äläkä kommandona kulje. Niin voi pukea hameenkinLauantailta on illasta näköjään ne sateet poistuneet, mutta lämmintä vain joku kymmenen astetta, piti mennä hameella.
En meinannutkaan, ja luultavasti meen ihan niillä vaatteilla mitkä oon suunnitellutkin, vaikka sit paleltaisi.Laita hyvä ihminen mamelukit jalkaan, äläkä kommandona kulje. Niin voi pukea hameenkin
Mä meen junalla, kannattaa harkita sitä, jos vaikka sataa!Lauantailta on illasta näköjään ne sateet poistuneet, mutta lämmintä vain joku kymmenen astetta, piti mennä hameella.
Oletko ihan pihalla?Odotteletko jo hihnan käynnistymistä?
Uuuuh, olipa festareille meneviä loukkaava kommentti.Mä meen junalla, kannattaa harkita sitä, jos vaikka sataa!
Ei ole, se toinen lava on vielä paljon pienempi.Ne lavathan tulee olemaan siellä vierekkäin, toi voi olla myös se pienempi niistä, joka on nyt ollut kuvissa.
Kuin niin riittää, se autovarauskartta näytti jo monta päivää sitten minulle loppuunvarattua, alueen omat parkkipaikat siis.Selvitin Mikkelistä sen, että jos paikalle menee autolla, niin päiväparkkilipulla saa välillä poistua autolla ja palata illaksi. Paikkoja riittää, ei tarvitse murehtia siitä myöskään kuulemma. Festaribussi ois toki ilmainen ja mietin, että voihan se olla, ettei sitäkään ehkä tarvitsisi kauaa (jos ei jää loppuun asti) jonottaa, mutta näistä kun ei ikinä tiedä :/
Häh?? No eihän näytä. Kun siis menee dinosaurockin sivuille, sieltä info ja pysäköinti. Viikonloppuparkin voi ostaa ennakkoon ja niitä oli, päiväparkkia ei voi, mutta vastasivat, että välillä poislähteneille pidetään paikkoja. Ja loppukaneetti oli että paikat kyllä riittää.Kuin niin riittää, se autovarauskartta näytti jo monta päivää sitten minulle loppuunvarattua, alueen omat parkkipaikat siis.
En olen jo lentokentällä odottamassa hihnan käynnistymistä.Oletko ihan pihalla?
Ja se vielä, että ilmeisesti leiriytyjille on eri parkit, ehkä olet katsonut sitä?Häh?? No eihän näytä. Kun siis menee dinosaurockin sivuille, sieltä info ja pysäköinti. Viikonloppuparkin voi ostaa ennakkoon ja niitä oli, päiväparkkia ei voi, mutta vastasivat, että välillä poislähteneille pidetään paikkoja. Ja loppukaneetti oli että paikat kyllä riittää.
Se kehotus tulla busseilla liittynee liikenteen ruuhkautumiseen, ei paikkojen riittävyyteen, näin uskoisin.
Ajatteletko kirjoittelevasi loukkaavasti vuosi sitten paikalla olleita kohtaan?En olen jo lentokentällä odottamassa hihnan käynnistymistä.
Oletpa ilkeä!Ajatteletko kirjoittelevasi loukkaavasti vuosi sitten paikalla olleita kohtaan?
Vuodenko verran sitä hihnan käynnistymistä täytyy odottaa? Haloo haloo onko Maire lentokentälläAjatteletko kirjoittelevasi loukkaavasti vuosi sitten paikalla olleita kohtaan?
Haloo haloo, odotan tietoa hihnan käynnistymisestä.Vuodenko verran sitä hihnan käynnistymistä täytyy odottaa? Haloo haloo onko Maire lentokentällä
Tästä on ollutkin ehkä aiemmin ihmettelyä, mutta se meni silloin itseltäni ohi, mutta MIKSI NE BI SMEL on mykistetty Jokeroutsubsien Belgrade beerfest -konsertista "DUE TO COPYRIGHTS"!!!??? Mikä ihmeen syy tähän on, oliko se jo nautadomin selvitettyjen listalla?
Porukka, jossa sinäkin olet osallisena, kun kirjoittelet tässä ketjussaNautadom? Siis mikä?