V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska viimeksi?Ei vaan lomailleet joka lomalla yhdessä.
En valehtelua, toisin kuin sinä ja Joker Out.Ootko sä koskaan harrastanut mitään?
Et ole varmaan ikinä harrastanut mitään. Juntit ei pahemmin sellaiseen kykene.En valehtelua, toisin kuin sinä ja Joker Out.
Ootko autisti?En valehtelua, toisin kuin sinä ja Joker Out.
En, oletko sinä, kun etsit täältä kohtalotoveria? Pidätkö junista vai hisseissä? Pidätkö niistä kirjaa?Ootko autisti?
Ihme jankkausta. Et ole niin kiinnostava kuin ilmeisesti kuvittelet olevasi Bojanin lyttäämisinesi. Toivon kestämistä työkavereillesi, jos niitä on. Ja ei, en odota vastausta, onko niitä vai ei ole.Tuntui kiinnostavan, kun minut viestiisi vedit.
Tietenkin olen. Nytkin juuri.Et ole varmaan ikinä harrastanut mitään. Juntit ei pahemmin sellaiseen kykene.
Ai sä pidät, en oo tiennytkään, että niinkin tekevät.En, oletko sinä, kun etsit täältä kohtalotoveria? Pidätkö junista vai hisseissä? Pidätkö niistä kirjaa?
Ai palstailua?Tietenkin olen. Nytkin juuri.
Epäilit taas, niin saat vastauksen. Kyllä niitä on ja olen oikein pidetty ja rehellinen työntekijä.Ihme jankkausta. Et ole niin kiinnostava kuin ilmeisesti kuvittelet olevasi Bojanin lyttäämisinesi. Toivon kestämistä työkavereillesi, jos niitä on. Ja ei, en odota vastausta, onko niitä vai ei ole.
Meillä on siis yksi sama harrastus.Ai palstailua?
Epäilen.Epäilit taas, niin saat vastauksen. Kyllä niitä on ja olen oikein pidetty ja rehellinen työntekijä.
Mitä siinä luki?En, autistina et näköjään osaa edes lukea.
Autossa on kuusi paikkaa. Edessä ajaa Niko ja istuu joku mies, keskellä on Kris ja Nace ja takapenkillä Jan ja Jure. Yhteiskuva on luultavasti jostain taukopaikalta matkan varrelta.Mistä näin päättelet? Autokuvassa näkyivät vain Nace ja Kris, etupenkillä ei ollut ketään viisikosta. Missä Jan ja Jure?
Yhteiskuvassa nelikko, ja Bojan poissa, koska parantelee kipeää kurkkuaan.
Entä sitten? Ei se ole aihe vetää hernettä nokkaan, kuten tää eräs.En tiedä kenelle autistille puhut, ehkäpä peilikuvallesi, mutta jokainen tietää ettei ne ole lomailleet aina yhdessä. Kuten eivät lomailleet heinäkuussa tai alkuvuodestakaan.
Sinä itse siinä vedät sieraimiisi herneitä, vain koska muistutetaan kerrotuista valeista.Entä sitten? Ei se ole aihe vetää hernettä nokkaan, kuten tää eräs.
Voi luoja. Sä et oo ihan normaali.Sinä itse siinä vedät sieraimiisi herneitä, vain koska muistutetaan kerrotuista valeista.
Miten niin? Etkö sinä korjaa valheellisia käsityksiä?Voi luoja. Sä et oo ihan normaali.
Niinpä. Ärsyttåvä vikisijä. PthyiMiksi sen pitää tuota sääliä kerjätä aina ilmoittamalla olevansa kipeänä?
Säälittävä pedantti perfektionisti, jonka pitää pedata jo etukäteen perustelut, jos sattuukin joku nuotti meneen vituralleen. Muuten ego itkee verta.Niinpä. Ärsyttåvä vikisijä. Pthyi
Ettekö tajua, että se VAIN TROLLASI TEITÄ!!Säälittävä pedantti perfektionisti, jonka pitää pedata jo etukäteen perustelut, jos sattuukin joku nuotti meneen vituralleen. Muuten ego itkee verta.