V
vierailija
Vieras
No mutta et ole kekään tossari myöskään, kun noin rumasti hyökkäät.
Niin hän on Kojo fani. Tuo toinen tossari oli saanut sen selvitettyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mutta et ole kekään tossari myöskään, kun noin rumasti hyökkäät.
Häh, en tajua enää yhtään mitään, jos kerta Bojan fanikin piti olla, mutta sit kuitenkin termeistä aika kujalla nytten.Niin hän on Kojo fani. Tuo toinen tossari oli saanut sen selvitettyä.
Häh, en tajua enää yhtään mitään, jos kerta Bojan fanikin piti olla, mutta sit kuitenkin termeistä aika kujalla nytten.
Ei se kyllä minun mielestä mennyt näinkään.Niin kun ei hän ollut Bojanin fani vaan Kojon.
En tajua silti enää mitään, kiusaaja oli.Tämä ei Kaislaan menijä oli siis Bojan fani mutta tuo toinen Kojon.
Miten sitten ”Jokerit ei kiinnosta”? Et ole opetellut niiden biisejä? Bojan esittää kuiteskin vain niitä.Pitääkö sitä edes kysyä. Bojan on taivaallisen ihana, ihanin mies maan päällä. Ei ole toista yhtä upeaa.
Ei se kyllä minun mielestä mennyt näinkään.
Miten sitten ”Jokerit ei kiinnosta”? Et ole opetellut niiden biisejä? Bojan esittää kuiteskin vain niitä.
Minä menen sinne Bojanin vuoksi mitä et ymmärrä siinä. En minä Tom Cruisen leffoja käy katsomassa niiden leffojen takia vaan Tompan.
En tiedä trollaako se vai mitä, mutta noi lääkkeet on magnesiumia ja taas joku immuunipuolustusvalmiste Orthomol ImmunOnks Boitsu taas kipee vai mitä toi pillerikuva tarkottaa?
En tiedä trollaako se vai mitä, mutta noi lääkkeet on magnesiumia ja taas joku immuunipuolustusvalmiste Orthomol Immun
Höpö höpö. Onko toi joku dad joke tosta trogirista vaan?kutuloma Tseikun kanssa taas vietetty ja kassit ihan tyhjät, tarttee boika lisäenergiaa
Tai vähän sinistä pilleriä.kutuloma Tseikun kanssa taas vietetty ja kassit ihan tyhjät, tarttee boika lisäenergiaa
Niillä on matching hatut ja kaikki. Boitsu kyllä nyt vihjailee ja kovasti.
Immu?En tiedä trollaako se vai mitä, mutta noi lääkkeet on magnesiumia ja taas joku immuunipuolustusvalmiste Orthomol Immun