V
vierailija
Vieras
Espooseen ei pääse, vaikka mietti, kun ei pysty siirtään tai ole varaa lentolippujaan.Hän on jo Tampereella että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Espooseen ei pääse, vaikka mietti, kun ei pysty siirtään tai ole varaa lentolippujaan.Hän on jo Tampereella että.
Hän on jo Tampereella että.
No ei ole, huomenna tulossa Tampereelle että.No eihän ole. Oli aikaisemmin kesällä Kn keikoilla ja ens viikolla tulossa JO keikoille, mietti pystyiskö jäämään Tapiolan sunnuntaihin mutta päätti olla menemättä
On menossa Kaislan keikalle älä nyt naurata, lue noi X:n jutut.No eihän ole. Oli aikaisemmin kesällä Kn keikoilla ja ens viikolla tulossa JO keikoille, mietti pystyiskö jäämään Tapiolan sunnuntaihin mutta päätti olla menemättä
Niin, minä käsitin, että on jo Suomessa.No ei ole, huomenna tulossa Tampereelle että.
Ja mistään joksukeikoista ei kyllä puhuttu sanallakaan, pelkän K fani taisi olla, toi few extra days meinasi, jos olisi pystynyt jäädä Suomeen pidemmäksi aikaa, muttei onnistu.Niin, minä käsitin, että on jo Suomessa.
Niin, minä käsitin, että on jo Suomessa.
Eipäs vaan sinä käsität väärin, sanoo, että ei olis pitänyt ottaa tota Kaislaa viitaten jonotilanne, mutta on sinne menossa, menee ihan just sinuun hermo kyllä sitten, jos tässä useampi sanoo niin koitatko uskoa että.Ei ole, eikä tule tälle keikalle. On kertonut sen paljon aikaisemmin, ei tuossa linkatussa keskustelussa. Oli harkinnut, mutta tuli toisiin ajatuksiin.
Väännetäänkö täällä nyt yksittäisen fanin menemisistä
No en ole minä öljykirjoittaja tossari sit ainakaan, minä kyllä tajuan, että on tulossa.Aito/ennustaja/kuka vitun tossari oletkaan: älä läjde väittelemään kun olet aina väärässä kun et osaa edes viestejä lukea
No en ole minä öljykirjoittaja tossari sit ainakaan, minä kyllä tajuan, että on tulossa.
Sinä olet, olen lukenut kaikki viestit ja jos kerran mietti extrapäiviäkin Suomessa niin varmasti on täällä höhlä, katsotaan vaikka huomenna sitten.SE X:N VIESTI ON KIRJOITETTU 27.7.2025!!!! Luovuta jo nyt, olet lukutaidoton moukka
On tulossa kyllä, opettele englantia, se Espoo on mihkä hän ei tule.Kun ei ole ole Kaislaan tulossa
Trolli taidat olla, paras uskoa
Ja minä olen oikeassa saatte nähdä, toisen K fanin kirjoituksetkin viittaavat, että hän on siellä, lisäksi näkevät ulkomaan keikalla niin että.Öljykirjoittaja tossari on mun lempihahmo täällä, sillä on sekopäisimmät jutut ja inttämiset aina
On tulossa, minulla on kaikki neljä vierasta kieltä olleet kiitettäviä, vaikka siinä on kieltosana niin ei tarkoita epätulemista, vaan että sen tulemisen katumista pöhelö koita jo tajuta.
Ei helvetti teidän kanssa
Ahaa, no sitten, mutta miksi postailee kaikkea muuta soopaa, josta sen kyllä voi käsittää ihan toisin. Ei tämä nyt mihkään joksukeikoille kai ole tulossa vai onko sittenkin, jos siihen viittasin ajateltu extrapäivä.Esim. tässä sanoo, että päätti olla tulematta Treelle.
No ei ollut kiusaaja, kyllä luulin näin oikeasti.Trollausta ton on pakko olla, ei kukaan ole oikeasti noin kujalla. Hyvät naurut saatiin kuitenkin
Ahaa, no sitten, mutta miksi postailee kaikkea muuta soopaa, josta sen kyllä voi käsittää ihan toisin. Ei tämä nyt mihkään joksukeikoille kai ole tulossa vai onko sittenkin, jos siihen viittasin ajateltu extrapäivä.
Niin mietinkin, koska en ole ajatellut joksufaniksi.No mietipä kuule sitä