V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moi aitoVajakki vammainen idiootti pölhö pöhelö ceepee
Loukkaat spaghettia ilman h:ta!Miksi spaghetin saa kirjoittaa mutta saman ilman h-ta ei saa. Ei mitään logiikkaa
Paneeko ne sun mielestä ? Kumpi on top?
Ei mulla ole muutenkaan tapana kertoa työpaikalla makuuhuone kinkeistäni. Onks sulla?Kertoisit siis sen että haaveilet heidän panevan keskenään ja luet siitä kertovaa nettikirjallisuutta?
Luon rikosilmoituksen!Loukkaat spaghettia ilman h:ta!
Luon rikosilmoituksen!
Onko sun makuuhuone-elämä kinkyjen homoficcien lukeminen? Toivottavasti saat joskus oikeaa miestä.Ei mulla ole muutenkaan tapana kertoa työpaikalla makuuhuone kinkeistäni. Onks sulla?
Onko sulle yllätys, että kaikki eivät ajattele asioita tuota kautta? Ajattelen asioista, ihmisistä, joista pidän ja ihmissuhteista rakkauden kautta. Se, miten kaksi ihmistä toisiaan rakastavat, ei ole mun ajatusteni keskipiste. Mä elän sen suhteen omaa elämääni.Paneeko ne sun mielestä ? Kumpi on top?
Et oo tainnut pitkään aikaan saanut seksiäOnko sulle yllätys, että kaikki eivät ajattele asioita tuota kautta? Ajattelen asioista, ihmisistä, joista pidän ja ihmissuhteista rakkauden kautta. Se, miten kaksi ihmistä toisiaan rakastavat, ei ole mun ajatusteni keskipiste. Mä elän sen suhteen omaa elämääni.
Onko sulle yllätys, että kaikki eivät ajattele asioita tuota kautta? Ajattelen asioista, ihmisistä, joista pidän ja ihmissuhteista rakkauden kautta. Se, miten kaksi ihmistä toisiaan rakastavat, ei ole mun ajatusteni keskipiste. Mä elän sen suhteen omaa elämääni.
Et oo tainnut pitkään aikaan saanut seksiä
Saatiin taas päivän Tommy Hellstenit.
Saatiin taas päivän Tommy Hellstenit.
Mietin tästä, että onko palstalla ollut joskus joku sitkeä Keeekki-vihaaja-trolli, niin yp on päätynyt bannaamaan myös tuon kirjoitusmuodonC h e c k on myöskin järkyttävän törkyinen sana kaikkien idareiden yms. rinnalla.
Aika erikoinen johtopäätös : )Et oo tainnut pitkään aikaan saanut seksiä
Harmi juttuEn ole saanut sitä koskaan että niin.
Sanoinko et on? Mulla on paljon kinkejä, älä huoliOnko sun makuuhuone-elämä kinkyjen homoficcien lukeminen? Toivottavasti saat joskus oikeaa miestä.
Minun kirjoitus toi ei ollut sitten.Harmi juttuEt sitä homopalstoilta kuitenkaan saa.
Mitäs mitäs, kerroSanoinko et on? Mulla on paljon kinkejä, älä huoli
Voi ollaMietin tästä, että onko palstalla ollut joskus joku sitkeä Keeekki-vihaaja-trolli, niin yp on päätynyt bannaamaan myös tuon kirjoitusmuodon
Ja se on vain unohtunut purkaa