V
vierailija
Vieras
Komposti koolle! Sääntöjä ei ole paitsi tosishippaus on kielletty, kunnian puolustaminen ja loukkaamisiin puuttuminen on kielletty eikä ketjussa saa sanoa ”höpö höpö” tai mainita ystävistä ja kollegoista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä kuka on ennustaja, mutta ole ennekään tuottanut minulle ongelmia kiertää ketjujen väliä.Tää onkin hyvä, mahdollisimman monta ketjua niin ennustaja joutuu tekemään vähän enemmän töitä jotta saa kaikki tiedot.
Voi sua raukkaa kun sulla ei oo ketään kenen kanssa puhua tosta sun shipistäs kun joka ketjuun pitää tunkea. No eipä tuo mikään ihme, jos kukaan muu ei jaksa enää jotain kusisesta shipistä jutella.Minä shippaan missä ja milloin haluan, näin. K&B
Hyvin jaksaa.Voi sua raukkaa kun sulla ei oo ketään kenen kanssa puhua tosta sun shipistäs kun joka ketjuun pitää tunkea. No eipä tuo mikään ihme, jos kukaan muu ei jaksa enää jotain kusisesta shipistä jutella.
Hyvin jaksaa. Tumppu ja ao3 täynnä bojereä ja näilläkin palstoilla on aina ollut juttuseuraa aiheesta.
Jätettään toi yks ihmisraukka huomioimatta ja jatketaan kivoja juttuja.
TommyJere
Pois täältä sääntöjen rikkoja!!!Minä shippaan missä ja milloin haluan, näin. K&B
Kirjoitan missä haluan, niin.Pois täältä sääntöjen rikkoja!!!
En ole trolli, te olette kiusaajia!Mitä aä tossari saat tästä muiden keskustelujen tahallisesta pilaamisesta? Sä olet pelkkä trolli
Säännöissä ei lue kenen tosishippaus tai kunnian puolustaminen on kiellettyä, näin.
Ette tekään säännöistä ole välittäneet, t aukki.KAIKKI tosishippaaminen ja kunnian puolustaminen on kielletty, i dari
Höpö höpöKAIKKI tosishippaaminen ja kunnian puolustaminen on kielletty, i dari
Koskee sitten myös kaikkia NM:n kunnian puolustamisia.KAIKKI tosishippaaminen ja kunnian puolustaminen on kielletty, i dari
No kaikkien tietysti. Mene pois täältä sinne kompostiisi.Säännöissä ei lue kenen tosishippaus tai kunnian puolustaminen on kiellettyä, näin.
Sinä olet kiusaaja jos tulet tänne rikkomaan sääntöjä, näin.En ole trolli, te olette kiusaajia!