"Vieläkö muistat Sanna Marinin hallituskaudelta vasemmiston huolettomia puheita velasta ja ikuisista nollakoroista?"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
”On osoittautunut, että myöskin valtioiden pitää maksaa velat takaisin”

 
Vieläkö muistat, että valtion velan korko oli miinuskorkoista, jonka OrpoPurran hallitus käänsi markkinaehtoiseksi ja loi meille korkomenot?

Onko perussuomalaisen vaikea ymmärtää, että miinuskoroilla Suomi sai tuloja lainasta?
 
Pieni vinkki persuille. Nyt on korkea aika kasvaa aikuisiksi, ja kuopata typerä puolueenne. Perustakaa uusi puolue, jonka keskeiset arvot ovat solidaarisuus, tasa-arvo ja inhimillisyys empatiaa unohtamatta.
 
Marin ei ottanut kuin koronavelan ja koko muun ajan velka pieneni. Kauden lopussa kun oli ennätystyöllisyys, niin velka suhteessa bkt ei enää edes hätyytellyt 60% kriisirajaa.

Nyt on 80% ylitetty ja ennustetaan 90% ennen orpopurran lopettamista
 

Yhteistyössä