Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi hitto kun voisi olla edes yksi paikka missä saisi rauhassa fiilistellä Bojereä! Tai siis on olemassa yksi paikka, ja se on oma pää. Ryhmässä se fiilistely ei näytä onnistuvan missään enää.

Kiitos ihanista ficeistä!

Olipa kerran kaukaisessa Vandan valtakunnassa kuningas ja kuningatar jotka saivat ihanan pienen poikavauvan, prinssin. Hän sai nimekseen Jere Mikael, arkkienkeli Mikaelin mukaan. Ja todellinen enkeli poikavauva olikin. Jotain mystisen ihanaa hänen olemuksessaan oli ihan ensimmäisestä hengenvedosta lähtien.

Ristiäispäivänä paikalle saapui kolme haltiatarkummia ja jokaisella oli vauvalle lahja. " Minä annan hänelle kauneimman lauluäänen" Katri YleX sanoi ja heilutti sauvaansa. "Minä anna hänelle kuuman silmämeikin ja taivaallisen valon joka tulee sokaisemaan kaikki jotka hänet näkevät" sanoi haltiatar-kampaaja-maskeeraaja Essi. "Minä annan hänelle ruoskan, koska kipu tulee kiihottamaan häntä riesenin kanssa" sanoi haltiatar Erika ja oli juuri heilauttamassa sauvaansa.

Sillä hetkellä taivaankansi pimeni ja maa vavahteli. Paikalle saapui pahatar mustilla pitkillä hiuksilla ja pitkillä kotkankynsillä "Tattoota" ulisten. "U-U-Uuuu!". Minä haluan että vauva tulee 29-vuotiaana saamaan sormeensa syvän paperihaavan muovisesta flamingouimalelusta, Frankista, ja sen seurauksena kuolemaan!!" U-U-Uuu pahatar ulisi ja pakeni takaisin leivänpaahtimensa sisään.

"En pysty poistamaan pahattaren loitsua mutta voin heikentää sitä" Erika itki. "Kun prinssi satuttaa sormensa ei hän kuole, vaan nukahtaa ikiaikaiseen uneen josta vain tosirakkauden suudelma voi hänet pelastaa."

Vauva päätettiin viedä suojaisaan mökkiin ihan Vandan reuna-alueelle lähes naapurivaltio Tusbyn kuningaskuntaan kasvamaan. Ja kaikki Vandan rustat ja tokmannit tyhjennettiin muoviflamingoista jotka poltettiin näyttävästi roviolla. Prinssi naamioitiin tavikseksi micmac-vaatteisiin ja lapsuus sujui leppoisasti mitä nyt habbohotelliin tuli porttikielto ja pokemonkortteja pöllittiin. Kerran puusta tippuessaan rannekin murtui oli semmoisia rasavillin elkeitä pikku prinssillä.

Aika kului ja prinssin laulutaito tuli laajasti arvostetuksi. Niinpä Kaija K:ksi naamioitunut pahatar, joka ei siis oikeasti todellakaan ollut mikään tinakenkätyttö, houkutteli kiltin ja hyväuskoisen prinssin stadionkeikalle esiintymään. Prinssiä pelotti, niinpä hän kutsui lavalle turvakseen Tommyn häntä suojelemaan. "Kannattaa esiintymisen jälkeen kiivetä ylös stadionintorniin katsomaan keikkaa, sieltä on parhaat maisemat" ilkeä pahatar houkutteli. Ja Prinssi rupesi kiipeämään portaita torniin. Ilkeä Pahatar oli tilannut temusta oikein teräväreunaisen flamingouimapatjan ja virittänyt sen heti tornin sisääntuloon. "Voi miten ihana uimalelu" prinssi hihkaisi flamingolelun nähdessään. Eikä aikaakaan, kun sormessa oli jo verta vuotava haava. Ja sillä hetkellä koko stadion ja valtakunta ja keikkakansa nukahti ikiuneen. Koko stadioni peittyi valtavaan kurtturuusupuskaan ja unohtui ikiajaksi.

Kaukaisessa Sloveniassa uljas balkaninprinssi Bojan ratsasti ruskealla ponillaan kun hän kuuli spotifysta sattumalta "Hei beibi, im ready to go". Hän ei saanut biisiä pois mielestään vaan alkoi selvittämään nukkuvan prinssi Jere Mikaelin legendaa. Tuntui kuin tämä vahva kutsu olisi juuri Bojania varten.

Bojan kysyi neuvoa hovimarsalkaltaan joka kertoi että Jere Mikael oli tähtiin kirjoitettu ja jo muinaisiin tauluihin ikuistettu sielu joka kietoutuisi ikuisesti prinssi Bojanin kohtaloon. Ja niin balkanin prinssi lähti kaukaiseen pohjolaan aina stadionin tornille saakka.
Lo(reen)hikäärme murisi pelottavasti ja
Kurtturuusupuska oli läpipääsemätön, mutta Bojan viritti lumotun kitaransa ja soitti Bluzan. Ja pian valtava ruusupuska luhistui hänen jalkoihinsa ja kultainen sateenkaari nousi taivaalle ja pyhän nautadomin nautavaakuna ilmestyi pilviin stadionin ylle.

Bojan kiipesi torniin varovaisin askelin. Ja siellä nukkui, toden totta, lumoavan kaunis prinssi pottatukka valtoimenaan.
Bojan vain katseli nukkuvan prinssin kauneutta. Silitti sormella silmäluomia ja huulia, kunnes kumartui ihan lähelle nukkuvaa prinssiä. Hetken epäröityään hipaisi hellästi omilla huulillaan nukkuvan prinssin pehmeitä ja lämpöisiä huulia.

Heteronaiset väittivät, että heitä miellytti ainoastaan heteroparin puuhat, lesbonaisia kiihottivat heidän mielestään vain kahden naisen kohtaukset. Emättimeen asetetun anturin mukaan kaikki kokeeseen osallistuneet naiset kuitenkin kiihottuivat välittömästi kaikesta, jopa apinoiden parittelusta. Miehille tehty sama koe paljasti, että heteromiehet kiihottuivat vain, kun ruudulla näkyi nainen. Homomiehet taas reagoivat ainoastaan miesten väliseen seksiin. Apinoiden parittelua miehet katsoivat kuin maisemakorttia.

Heteronaiset väittivät, että heitä miellytti ainoastaan heteroparin puuhat, lesbonaisia kiihottivat heidän mielestään vain kahden naisen kohtaukset. Emättimeen asetetun anturin mukaan kaikki kokeeseen osallistuneet naiset kuitenkin kiihottuivat välittömästi kaikesta, jopa apinoiden parittelusta. Miehille tehty sama koe paljasti, että heteromiehet kiihottuivat vain, kun ruudulla näkyi nainen. Homomiehet taas reagoivat ainoastaan miesten väliseen seksiin. Apinoiden parittelua miehet katsoivat kuin maisemakorttia.

Häh?🤣

Se kaikki on kuin eilinen päivä. Bojan sulkee silmänsä, ja palaa kahden vuoden taakse Madridiin. Päivään, jolloin Jere pottatukkineen tunki osaksi hänen elämäänsä. Tunki iholle, kuten Bojan hiljaa mielessään ajattelee.

Siellä olivat kaikki. Ihan kaikki. Ei Bojan heitä kuitenkaan nähnyt. Ei nähnyt, koska oli helmikuusta alkaen seurannut Instagramissa ihastuttavaa suomalaista menninkäistä, joka oli ainoa, johon hän halusi tutustua. Sen hän oli päättänyt jo hyvissä ajoin, ja sanonut myös ääneen.

Ja siinä se nyt oli. Ihan vieressä puhumassa huonolla englannillaan jollekin toimittajalle. Bojan ei voinut kuin katsella, se oli aivan ihana. Vielä paljon enemmän kuin kaikissa niissä IG-kuvissa, joita hän oli muutaman kuukauden ajan kelannut eestaas ja osan myös tallentanut itselleen. Kun oli ihan pakko.

Kunhan nämä haastattelut on ohi, menen juttelemaan. Vaikka kyllä jännitti.

Ja sitten se tuli itse. Nace esitteli meidät, koska enhän minä pystynyt mitään sanomaan. Minä vain tuijotin. Millaiset silmät. Voiko kenelläkään olla tuollaiset silmät? Kris pukkasi kylkeen ja kuiskasi, että lopeta tuo tuijottaminen. Näytät typerältä.

Ei se haittaa. Se katsoi mua silmiin, ja sanoi jotenkin hassusti Bo Jan. Mä kättelin sitä, vaikka mieluummin olisin hypännyt suoraan kaulaan ja halannut. Ottanut poskista kiinni, kupittanut kasvot käsiini ja mennyt ihan lähelle. Mutta olin fiksu ja sanoin käsipäivää.

Sekin tuijotti, ja sanoi jotain sellaista, mitä en ymmärtänyt. Hilasin itseni sen kylkeen, niin lähelle, että melkein kosketettiin toisiamme. Se siirtyi pikemminkin vähän lähemmäksi kuin pakeni. Mun sydän löi pari ylimääräistä lyöntiä, ja vein vaistomaisesti kädet rinnan päälle. Ettei nyt vain olisi mitään vakavampaa.

No olihan se. Sen illan aikana me tuijoteltiin toisiamme, se iski mulle välillä silmää, minä punastelin. Ja kun piti lähteä hotelliin, oli ihan luonnollista, että se istui bussissa mun viereeni. Siinä me sitten oltiin kylki kyljessä. Minä tunsin sen parfyymin tuoksun, ja vähän se haisi myös tupakalle. Ja sitten se nosti kätensä ja veti mut kainaloonsa.

En ikinä unohda sitä tunnetta. Tuo mies. Tuo oudosti englantia puhuva pottatukkainen menninkäinen, joka sekoitti mun pääni ihan täysin. Puhui yhteisestä hotellihuoneesta, yhdestä teekupista (!!!), yhdestä vuoteesta. Ei hävennyt yhtään, oli siinä ja piti minusta kiinni. Ja minä olin ihan, että mitä, mitä. Mitä täällä tapahtuu?

Kun päästiin hotellille, se halasi. Veti ihan lähelle ja kuiskasi mun korvaani jotain, mistä en saanut selvää. Ja se huomasi sen. Sanoi sitten uudelleen, että five, three, three.

Ja mä tajusin. Se oli sen hotellihuoneen numero. Mä punastuin. Halasin ja sanoin sille thanks ja see you soon. Se puhalsi mun korvaan ennen kuin vetäytyi irti ja lähti kohti hissiä.

Loppu onkin sitten historiaa, jota me tehdään edelleen. Samassa hotellihuoneessa, samassa vuoteessa, yhdellä teekupilla.

Jere.
❤️

Tulin tänne katsomaan, ollaanko täällä vielä ja onko Jere Ljubljanassa, ja kyllä ja kyllä 😍🥳

Kesä lähestyy ja minä kaivaidun talviunilta puutarhaan 🌸

T:Mango jos joku vanha vielä muistaa.

Tulin tänne katsomaan, ollaanko täällä vielä ja onko Jere Ljubljanassa, ja kyllä ja kyllä

Kesä lähestyy ja minä kaivaidun talviunilta puutarhaan

T:Mango jos joku vanha vielä muistaa.
Moi, Mango, muistan sinut. Edelleen laivassa mukana lähes kahden vuoden jälkeen. Aikamoista rämpimistähän tämä nykyään on, aivan toisenlaista kuin "vanhoina", hyvinä aikoina, jolloin kirjoittelua ei vielä sabotoitu nykyisen kaltaisesti. T.nimimerkitön

Yhteistyössä