Heippa avaruudesta asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä oli se Jaakobin tikapuut hyvin kuvattuna. Seija Paasonen selitti tuon ilmiön meille
Kävitkö jo sen kaj stenvallin ankkataiteen se oli jossain bulevardilla ok se oli menny kiinni ku mentiin mut ikkunasta näin ja tää linkin kuva oli must paras. Ite en oikeen taidetteoksia tai maalauksia ja piirrustuksia livenä katsoen. Enkä hirveesti telkkaristakaan katso sen tyylisiä ohjelmia tai et töllö olisi edes usein auki. Mitä sä teet iltaisin? Onko radioo? Ainiin täs linkki kuvaan. Ainiin mut vanhat maalaukset missä linnoi ja muita on kiinnostavaa en edes muista vuosisatoi mut niinku verttaa sen ajan talojen ja linnojen komeutta verrattuna näihin harmaisiin laatikoihin ni menikö joku vikaan arkkitehtuurissa? Ainiin linkki maalaukseen.

Mä en oo rukkia nähnyt ku viimeks mummilassa 90luvulla. Onko vanhoilla rukeilla mitään arvoa et tunnetko yhtään rukki keräiliää? Mikä sua rukeissa kiehtoo ja minkä tyylinen rukki on sun mielestä käytöltään paras ja mistä materiaalistasun suosikki rukki tehty?
En ole perehtynyt siihen mut korjaajia saisi olla. Resut menee helposti roskiin. Moni tekee lankaa omien eläinten karvoista. Niihin voi sekoittaa hahtuvaakin, josta tulee yksi tasainen säie.

Käy lankakaupassa tyttäresi kanssa, osta pyöröpuikot ja hyleensä ohjeetkin saa sieltä. Se on hyvä alku.
Mä oin ihan säkki ompelia ei oo mitään muistikuvaa miten niitä värkkäiltiin. Jos sä kudot niin mikä on sun suosikki vaate mitä ompelet? Mun tyttö kyllä osaa ja luvannut parsii mun housuja. Tiiäkkö mikä mua ärsyttää et oltiin toissa viikolla äijjien kaa rymyämässä ni hitto mult hajos sillä reissulla kaks housuu haaroista kauppiailla ei oo enään laatu ylpeyttä. Ja tästä lähtien taidan vaan alkaa käyttää collareita. Mikäs sun suosikki asuste on käyttää?