"Puolassa abortti on sallittu vain tilanteissa, joissa lapsi syntyy rikoksen tuloksena tai raskaus vaarantaa äidin terveyden."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Usko ei varmaan kiellä adoptiota?
Adoptioon antaminen on henkisesti haastavaa jo itsessään mutta myös siksi että raskaudesta aiheutuu aina enemmän tai vähemmän sairaspoissaoloja töistä, itse olin ensimmäiset 3 kk täysin saikulla. Raskaus myös vaikuttaa työntekoon, ei voi ehkä tehdä kaikkia työtehtäviä ja se maha kuitenkin näkyykin. Adoptioon antaminen on niin harvinaista, että kiusallisia kysymyksiä seuraa miksei ole äitiyslomalla ym. Mikäli on onnistunut työpaikkansa pitämään kaikkien poissaolojen jälkeen. Itselläkin jäi määräaikainen sopimus uusimatta kun olin vanhenpainvapaalla. Siksi monelle voi olla henkisesti helpompi jopa tehdä tappo kuin antaa vauva hyvään kotiin.

Kiitos itsellesi

Taso on tosiaan laskenut ja ihmettelen, miten tällaiselle perhepalstalle eksyy tuollaisia tyyppejä. Kaipa he hakevat huomiota, kun eivät sitä muualta saa.
Palstalla meno on aina ollut rajua ne vuodet mitä olen tätä palstaa seurannut.
Kannattaa antaa samalla mitalla takaisin oahimmille tylyttäjille. He ovat sairaita, ja sen jollain lailla tiedostavat. Kai tämä palsta korvaa heille kalliin terapian.

Adoptioon antaminen on henkisesti haastavaa jo itsessään mutta myös siksi että raskaudesta aiheutuu aina enemmän tai vähemmän sairaspoissaoloja töistä, itse olin ensimmäiset 3 kk täysin saikulla. Raskaus myös vaikuttaa työntekoon, ei voi ehkä tehdä kaikkia työtehtäviä ja se maha kuitenkin näkyykin. Adoptioon antaminen on niin harvinaista, että kiusallisia kysymyksiä seuraa miksei ole äitiyslomalla ym. Mikäli on onnistunut työpaikkansa pitämään kaikkien poissaolojen jälkeen. Itselläkin jäi määräaikainen sopimus uusimatta kun olin vanhenpainvapaalla. Siksi monelle voi olla henkisesti helpompi jopa tehdä tappo kuin antaa vauva hyvään kotiin.
Ihan ymmärrettävää, mutta adoptio tuli tässä puheeksi kun ajateltiin, että uskovaisen olisi sitten pakko myös kasvattaa raiskaajansa lapsi, jos ei kerran aborttia voi tehdä. Mutta niinhän ei toki ole, vaan adoptio on ihan hyväksytty tapa päästä lapsesta eroon.

Yhteistyössä