V
vierailija
Vieras
Ei K ole kihloissa.Voi luoja nyt taas. Mietitäänpä niitä todennäköisyyksiä hetki. Eiköhän se kihlattu ole se, kenen mielipide todennäköisemmin kiinnostaa, eikä veljen vaimon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei K ole kihloissa.Voi luoja nyt taas. Mietitäänpä niitä todennäköisyyksiä hetki. Eiköhän se kihlattu ole se, kenen mielipide todennäköisemmin kiinnostaa, eikä veljen vaimon.
Eikö sano ’mä en tiiä tarviitsä tätä, mut tällanen lyhyt huppari ..” ? Eikö sillon oo ostamassa sitä toiselle?
"Tarkotitsä". Ei oo niin vaikeaa kuulla..."En mä tiiä katoitsä tätä..."
Ei K ole kihloissa.
Ok, niin taitaakin olla!"En mä tiiä katoitsä tätä..."
"Tarkotitsä". Ei oo niin vaikeaa kuulla...
Vaihdapa kuulolaitteeseen paristo. Katoitsä.
Katsopa kertauksena. Aivan selvä tarkotitsä.Vaihdapa kuulolaitteeseen paristo. Katoitsä.
Niin, esim. myöhemmin tuossa samaisessa vlogissa.Joo, sehän on käyttänytkin tota hupparia...
Katsopa kertauksena. Aivan selvä tarkotitsä.
Luuletko oikeasti, että ihmiset 24/7 juoksee juoksumatolla?Mitähän varten se sen juoksumaton osti kun nytkin on vaan paljussa törpöttämässä?
En, mulla on kuulo tallella.Anna mennä Lasse, oletko se sinä?
Katsopa kertauksena. Aivan selvä tarkotitsä.
En, mulla on kuulo tallella.
Luuletko oikeasti, että ihmiset 24/7 juoksee juoksumatolla?
Juoksisi nyt sen kerrankin ensin.
Luulee se. Itse viettää kaiken aikansa paheksuen ja julkkisten kautta eläen, niin ei raukka ymmärrä, että muilla ihmisillä oikeasti mahtuu elämään kaikenlaista. Jopa kuntoilu ja saunalonkero samaan päivään.Luuletko oikeasti, että ihmiset 24/7 juoksee juoksumatolla?
Sinulla ei kyllä ole varaa arvostella muita. Katso peliin ja mene juoksumatolle, hop hopJuoksisi nyt sen kerrankin ensin.
Turha sitten narista mahasta. Mun ukko lihotti ittesä lonkeroilla kun liitty harfastelijabändiin, niin harjoituksissa aina 2-3 lonkeroa 3 kertaa vkosa. Sitten janojuomana aina urheilua kattoessa iltaisin. Ne läskit muuten jäi, vaikka bändi loppuMut kenenköhän mökillä ovat ja miksi pitää tissutella ihan koko ajan
Sormuksen paikkahan on vaihdellut ja K:lle ei ole.
K:lla on aina sormus siinäSormuksen paikkahan on vaihdellut ja K:lle ei ole.