V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siksi Bojanilla varmaan onkin samanlaiset silmät. Älykäs kuin sika!Sika on kyllä varmasti fiksumpi kuin sinä, on älykäs eläin.
Marko ei taida olla yhteistyötä tekevä muusikkokaan.Hän ei seuraa edes sitä Dzejlan sydänystävää Markoa.
Niinhän te S:kin kohdalla luulitte, pölhyt, eiköhän liity musiikkijuttuihin tämäkin.Jos isukkikin vaivautuu seuraamaan, niin tämähän on ihan selvä tapaus.
Ai, no minä ainakin odotan kovasti, ikävää jos sinulle ei ole.Voi ei. Eihän se B ja K yhteisbiisi sitten special olekaan. Näitähän tuled liukuhihnalta. Teki alta pois yhddn viisukollabin vaan
Tervetuloa kertomaan monta teitä siellä onK:n rintakarva täällä, mitäs olette minusta juoruilleet tänään
Mua ei ainakaan kiinnosta, jos B on heterosuhteessa ihan toisaalla naisen kanssa.Ai, no minä ainakin odotan kovasti, ikävää jos sinulle ei ole.
Kenen postaus?Tuossa postauksessa myös jännästi puhutaan niin että B olisi jättänyt Sadien. Osana vitsiä kyllä, mutta kuitenkin. Onkohan tämä siis osalla faneja ihan tiedossa, että näin meni? Tuo vitsailija tuntee ainakin hyvin sen tatuoivan lörpöttelijäfanin… Toki voi olla vaan läpänheittoakin.
Tuskin, 52 on todellan vähän seurattuja instassa eikä hän seuraa ketään muita muusikoita joiden kanssa D on tehnyt yhteistyötä.Niinhän te S:kin kohdalla luulitte, pölhyt, eiköhän liity musiikkijuttuihin tämäkin.
Ei varmasti, kaikki isommat starbat siellä varmaan kokapöllyissään. Hyi.Kenen postaus?
Aikamoista, Sadie on ollut Met Galassakin. Mahtaakohan poikaa harmittaa, että päästi menemään.
Ihan sama, ei ole todiste suhteesta kuitenkaan, seuraamiset ei sellaista kerro.Tuskin, 52 on todellan vähän seurattuja instassa eikä hän seuraa ketään muita muusikoita joiden kanssa D on tehnyt yhteistyötä.
Siis faija seuraa 52 tiliä, joista yksi on Bojan. Seuraa myös montaa Džejlan fanitiliä. Bojan ei ainakaan toistaiseksi, tänään 6.5.3025, seuraa Džejlan faijaa.Ohoh.. työkaveri seuraa faijaa jolla vaan jokunen seuraaja.
Kuka se Kerim Xhaka on?Tuskin, 52 on todellan vähän seurattuja instassa eikä hän seuraa ketään muita muusikoita joiden kanssa D on tehnyt yhteistyötä.
Huh.Siis faija seuraa 52 tiliä, joista yksi on Bojan. Seuraa myös montaa Džejlan fanitiliä. Bojan ei ainakaan toistaiseksi, tänään 6.5.3025, seuraa Džejlan faijaa.
Samoin minä.Ai, no minä ainakin odotan kovasti, ikävää jos sinulle ei ole.
Niin eli seuraa D musiikkiin liittyvää siis.Kuka se Kerim Xhaka on?
Dzejlan basisti.Kuka se Kerim Xhaka on?
Tsiilan bändin basisti.Kuka se Kerim Xhaka on?
Siltä vähän vaikuttaa.Voi ei. Eihän se B ja K yhteisbiisi sitten special olekaan. Näitähän tuled liukuhihnalta. Teki alta pois yhddn viisukollabin vaan
Tietysti asia on niin. En kuvitellutkaan siinä olevan mitään erityistä.Voi ei. Eihän se B ja K yhteisbiisi sitten special olekaan. Näitähän tuled liukuhihnalta. Teki alta pois yhddn viisukollabin vaan
Ehkä Marko ei vietä aikaa koko Džejlan perheen kanssa mutta Bojan vävypoikana viettää.Olettaisin, ettei isukilla syy seurata henkilöä perustu tyttären työkuvioihin, vaan henkilökohtaisempiin suhteisiin. Marko on tyttären ystävä, eikä kuitenkaan seuratuissa.
Ja kun yhteistöitä tulee liukuhihnalta, ei taso aina välttämättä ole kovin korkea.Siltä vähän vaikuttaa.
Höpön löpö.Ehkä Marko ei vietä aikaa koko Džejlan perheen kanssa mutta Bojan vävypoikana viettää.