V
vierailija
Vieras
Oot kyllä aika hupsu. Ei todellisuus miksikään muutu, vaikka kuinka poistelet.Ei ole mikään kumppani ja minä poistin se koko ketjun jo, lälläslää, tuolla onkin helppoa se.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot kyllä aika hupsu. Ei todellisuus miksikään muutu, vaikka kuinka poistelet.Ei ole mikään kumppani ja minä poistin se koko ketjun jo, lälläslää, tuolla onkin helppoa se.
Koetappa ilmiantaa joku ihan tavallinen jodlaus niin näet kun se katoaa sulta.Höpö höpö
Höpö höpö, täältä sen laittanut on taatusti.
Tiedän, että on täältä, äläpä yritä.Jodelin trolli tietää sellaista mitä me ei tiedetä, usko pois.
Puuttuu todisteet, silloin ei juoruilla.
No se trolli on sekä täällä että Jodelissa, pönttyli.Täältä se joku on pölhyt, ei muuten olisi niitä minunkaan viestejä tiennyt matkia.
Tiedän, että on täältä, äläpä yritä.
No se trolli on sekä täällä että Jodelissa, pönttyli.
Kannatetaan. Loppuisi tämäkin madness.
Älä kehu itseäsi. Tylsä trolleroinen olet, vaikka muuta luuöet. Hyppääs nyt vaikka iltateelleJodelin trolli on paremmin kartalla kuin meistä kukaan, koska hän on ihan ihka oikea trolli. Ei mikään harjoittelija.
Siellä ne on edelleenJodlaukset katoaa sulta näkyvistä kun ilmiannat ne, ei ne heti poistu.
Tiedän, että on täältä, äläpä yritä.
Mitä hiton väliä on jollain kusisella Jodelilla, mihin kaikki kirjoittaa pskajäykkinä karmansa perässäTosishippari laski 1+1=3
Tsiilan surkea biisi sai jo bojan-yhteyden takia mielettömästi katselukertoja. On niillä suhde tai ei, niin uskon niiden vihjailevan tarkoituksella ja siitä kumpikin saa julkisuutta eli hyötyvät.Taas B ja D antavat selviä vihjeitä, että ovat samassa paikassa. Kiintoisaa.
Koska se oot sinä.
Älä kehu itseäsi. Tylsä trolleroinen olet, vaikka muuta luuöet. Hyppääs nyt vaikka iltateelle
Ei ollut minulta, mutta samaa mieltä kanssaan.Tosishippari laski 1+1=3
Seli seli, kiinni jäit.En ole trolli sori vaan. Ehkä välillä kokeilen kepillä jäätä, mutta siihen se jää. Puhun tästä ammattitrollista, joka päivystää tässäkin fandomissa.
Mitä hiton väliä on jollain kusisella Jodelilla, mihin kaikki kirjoittaa pskajäykkinä karmansa perässä
Oon shippaaja, typerys.Koska se oot sinä.
Seli seli, kiinni jäit.
Oon shippaaja, typerys.