V
vierailija
Vieras
Missä ihmeen kyltissä?Italiassa kuvaavat. Stoorissa näkyy italian lippu ja kyltissä lukee sosta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä ihmeen kyltissä?Italiassa kuvaavat. Stoorissa näkyy italian lippu ja kyltissä lukee sosta.
Liittyy siihen kyselyyn varmaan eli joku uuden levyn biiseistähän se on sitten.No mielellään joku uusi biisi, eikä vanhoja.
Nikon takana näkyy sininen kyltti.Missä ihmeen kyltissä?
Jaaha, nyt on sitten alkanut Bojanin seksuaalipakottaminen.Mä sulle kiinteät näytän
En minä näe mitään sellaista missään.Nikon takana näkyy sininen kyltti.
Haluatko lipaista munJaaha, nyt on sitten alkanut Bojanin seksuaalipakottaminen.
Se on oikein hyvin, Peksistä ja K:sta oli vain yksi ja siitä ihme Mårdis ei yhtäkään.
No eihän ole, älä valehtele, olisi kyllä tullut vastaan.Sä käyt väärissä paikoissa, jos et törmää heistä tehtyihin ficceihin. Ne on tosin pääasissa eroottisia novelleja ilman turhaa lätinää ja sulle ehkä liian kinkyja. Mutta kyllä P&K:sta on tehty niitä ainakin pari sataa. Yhdellä kertomuksella on ollut parhaimmillaan yli 20 000 lukijaa/lukukertaa.
Kyllä se näkyy kun pysäyttelee stooria.En minä näe mitään sellaista missään.
Seinällä sininen kyltti.En minä näe mitään sellaista missään.
Miksi ihmeessä olisi?Taitaa Dzeikku sittenkin olla mukana musavideolla!
Millä sivustolla on muualla novelleja kuin a03:lla? (Please, ethän trollaa, tärkeä asiaSä käyt väärissä paikoissa, jos et törmää heistä tehtyihin ficceihin. Ne on tosin pääasissa eroottisia novelleja ilman turhaa lätinää ja sulle ehkä liian kinkyja. Mutta kyllä P&K:sta on tehty niitä ainakin pari sataa. Yhdellä kertomuksella on ollut parhaimmillaan yli 20 000 lukijaa/lukukertaa.
Kärtsä on kaunis mies, ilkeät vain huutelee. Kellekään ei kuulu kommentoida toisen ulkonäköä tuolla tavalla kuin täällä näkee tehtävän.
Ja minusta siinä kyltissä ei ole italiaa kyllä, lyhyempi se sana on, saksankieliset tuotteet eivät myöskään siihen viittaa.Tuo on Ranskan lippu.
No eihän ole, älä valehtele, olisi kyllä tullut vastaan.
Seinällä sininen kyltti.
No annapa tulla se nimi sitten, mitä sitä oikein piilottelet.Mitä ihmettä selität. P&K ficcejä tai siis eroottisia novelleja on yhdellä saitilla 242 (just tarkistin luvun).
Ei ole italiaksi se kyltti.mä näen myös tän, SOSTA lukee siinä eli on italiaa.
Ihanaa, Tsiila on mukana reissussa
Mitä ihmettä selität. P&K ficcejä tai siis eroottisia novelleja on yhdellä saitilla 242 (just tarkistin luvun).
Millä sivustolla on muualla novelleja kuin a03:lla? (Please, ethän trollaa, tärkeä asia )