K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumpaan suuntaan joksujen suosio menee, kun/jos suhde paljastuu.
Epäilen, että B:n seuraajat lisääntyvät, bändin ei. Jos edes hiukan jaksaisivat panostaa uraansa (B:n kautta) niin voisivat saada bändille lisänostetta. Mutta jos meno ei muutu niin ei vaikutusta. Todennäköisempää, että B tekee jatkossa soolojuttuja Serbiassa ja näkyy vahvasti Dz somessa. En sitten tiedä, miten paljon ei-sinkku B kiinnostaa teinifaneja.

Tarvitseeko JO kaikista esc-osallistujabändeistä eniten sääliä, kun juuri se valittiin? Tarvitseeko ylipäätään kukaan sääliä esc:lta? Retorisia kysymyksiä, ei tarvitse vastata.
Vastaan silti. Eivät tarvitse sääliä, mutta ex-jugomaat tarvitsevat näkyvyyttä, jotta fanit ovat tyytyväisiä ja maat eivät lähde kilpailusta. Listalle olisi tosiaan voinut nostaa moniakin Pohjoismaisia bändejä, mutta Pohjoismaat eivät ole minnekään menossa. Balkanilla taas Viisut koetaan kalliiksi ja menestys harvinaisempaa. Viisut tekee bisnestä ja enemmän maita = enemmän tuloja ja katsojia.

D:llä 170,1 t kuuntelijaa Spotify eli enemmän kuin joksuilla, joilla on 148,3 t tällä hetkellä, että mitäköhän oikein taas koitat selittää.

No onpa huikea ero. 😅 Ja toisen kuuntelijat 100% on siellä Balkanilla ja keikatkin hotellien yökerhoissa, joissa ei todellakaan fanit kierrä, vaan keikat vedetään random yökerhoasiakkaille, että mietipä mitä itse koitat selittää. 🤣

No onpa huikea ero. Ja toisen kuuntelijat 100% on siellä Balkanilla ja keikatkin hotellien yökerhoissa, joissa ei todellakaan fanit kierrä, vaan keikat vedetään random yökerhoasiakkaille, että mietipä mitä itse koitat selittää.
Sitä, että tämä nainen tulee toimeen omillaan, eikä tarvi mitään sinun kuvittelemaa joksujen suursuosiota siihen lisää, pönttyli.

No onpa huikea ero. Ja toisen kuuntelijat 100% on siellä Balkanilla ja keikatkin hotellien yökerhoissa, joissa ei todellakaan fanit kierrä, vaan keikat vedetään random yökerhoasiakkaille, että mietipä mitä itse koitat selittää.
No onpa huikea ero. 😅 Ja toisen kuuntelijat 100% on siellä Balkanilla ja keikatkin hotellien yökerhoissa, joissa ei todellakaan fanit kierrä, vaan keikat vedetään random yökerhoasiakkaille, että mietipä mitä itse koitat selittää. 🤣

Voit mennä vaikka sen instaan katsomaan miten paljon "kiinnostusta" sen musaprojektit herättää verrattuna muihin nätteihin asukuviin. 😉

Yökerhokeikoilla ne Joksutkin nykyään kiertelee. Klubikeikoilla olivat viimeksikin ja ei kaikki edes loppuunmyytyjä. Dz on luonut itselleen hyvän uran ja se on vasta nousussa.

D on suosittu influna, ei musiikkinsa takia, joka kuitenkin tuntuu sille olevan se tärkeämpi juttu ja jota haluaisi viedä eteenpäin. Sen edistämiseen julkinen suhde Bojaniin ihan varmasti olisi hyödyllinen.
Ja B:n kautta on mahdollista saada (en sano jalansijaa länsimaissa) mutta jotain kiinnostusta balkanilaisen yleisön ulkopuolelle. D:n kannattajat taitaa olla enemmän tuollaista balkanilaista tietyn musiikkityylin kuuntelijakuntaa.

Hassua muuten, luulin, että tämä olisi alunperin menisi toisin päin. Siis B:lle hyödyksi. Onko muuten millaisia reaktioita tämä video Joksujen fandomissa herättänyt?

Yhteistyössä