V
vierailija
Vieras
Ei se estäkään, vaan muut asiat.Miten se estää Tsiilan ja Bojanin rakkauden?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei se estäkään, vaan muut asiat.Miten se estää Tsiilan ja Bojanin rakkauden?
Joo ihan varmasti musavideon tekeminen alkoi jo viime vuoden lokakuun lopulla ja on vaatinut useita yhteisiä tapaamisia usean kuukauden ajaltaMitä hittoa, Bojan yllättää!? Tehnyt Markin kanssa D:n uuden biisin musavideota!?
Eli ovat vain työkavereita, LOL!
Niin, jotain tälläistä olen ajatellut koko ajan, ystäviä ja kollegoja ne on.Mitä hittoa, Bojan yllättää!? Tehnyt Markin kanssa D:n uuden biisin musavideota!?
Eli ovat vain työkavereita, LOL!
Stras on niiiin söpö minustakin! Ihanaa vaan, että Bojan on hänen kanssaan hyvä ystävä Uskon kuitenkin, ettei heidän välillään ole sen enempää.
Stras on niiiin söpö minustakin! Ihanaa vaan, että Bojan on hänen kanssaan hyvä ystävä ❤ Uskon kuitenkin, ettei heidän välillään ole sen enempää.
Niin, jotain tälläistä olen ajatellut koko ajan, ystäviä ja kollegoja ne on.
Toki kollegaa tuetaan, ei ole uutta Bojanille.Nyt laitetaan jo julkisesti Dzejlalle sydämiä!
Eivät ole. Hyvä, että asia selventyi.Mutta B ja D ovat rakastavaisia.
Eipäs, vaan sille omalle projektilleNyt laitetaan jo julkisesti Dzejlalle sydämiä!
En laita edes yökin perään mitään oksukuvaa, siinä jo meni metsään.
Työkaveruudesta ne kestävimmät suhteet syntyykinMiten se estää Tsiilan ja Bojanin rakkauden?
Enpä usko, että on.Ei niin koska Bojan on hetero.
Eivät ole. Hyvä, että asia selventyi.
Huh, niinpä. Vaikka kyllä mä sen koko ajan tiesin. Koska mies, joka kirjoittaa Lipsin, ei ole unohtanut Jereä, eikä aio korvata häntä millään Dzejlalla.Eivät ole. Hyvä, että asia selventyi.
Niinpä! Musavideota tekemessä Dn keikoilla ilman Markia ja Billie Köpiksessäkin liittyi vahvasti videon tekemiseen. Juupajuu! They are in loveJoo ihan varmasti musavideon tekeminen alkoi jo viime vuoden lokakuun lopulla ja on vaatinut useita yhteisiä tapaamisia usean kuukauden ajalta
Nyt laitetaan jo julkisesti Dzejlalle sydämiä!
Enpä usko, että on.
Minua koittivat matkia höpö jutuillaan, idioottimaista.Voi pikku trolli kun ei ollut yökkijästä kyse, se yökkijä on Maire. Vanhempi kuin Jodelin trollin pappa.
Höpö höpöVoi pikku trolli kun ei ollut yökkijästä kyse, se yökkijä on Maire. Vanhempi kuin Jodelin trollin pappa.
Juuri näin.Eipäs, vaan sille omalle projektille
Eikä toikaan ollut Dzeijlalle vaan projektille. On laittanut Jerelle sydämen, ainakin siihen Emma-patsas stooriin.Montakos sydäntä on laitellut Käärijälle? ----> 0
Tää tuli mulleki heti mieleen! Yhteiset reissut jatkuu!Täytyyhän se joku tekosyy saada, että voi vapaammin pörrätä yhdessä. Tää mv-proggis käy hyvin sellaisesta.