K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon tosi jälkijunassa, mut yllätyin kuullessani K:n ja B:n yhteisen demon tekemisestä. B on vaikuttanu olevan jossain määrin haluton jakamaan K:sta mitään. Yhteiskuvia tai vastaavia... Siks oon luullu shippaamisen häiritsevän yhä paljon. Sen biisin myötä ne joutuu pakosti olemaan esillä :D

On kyllä aneemista nuo itäɓlokin touhut verrattuna Jerpan menoon. Aneemiset teko-rappioromantiikka-kovikset oikein siemaa drinksua länsimaalaisittain.

Göteborg söi Jerppuliinin kädestä. Jerppu on Ruotsin oma poika!

.
Ihana selfie Jerpusta tämän tilin stooreissa

On kyllä aneemista nuo itäɓlokin touhut verrattuna Jerpan menoon. Aneemiset teko-rappioromantiikka-kovikset oikein siemaa drinksua länsimaalaisittain.

Suorastaan Göteborg boy🕺

Ei ole nimimerkkiä edelleenkään, mutta eihän minun kirjoituksissa ole ollut mitään outoa (en minä ollut se talouspaperi/pyyhe tyyppi kuitenkaan) erikoisempaa nostella jotain kirjoituksia esiin yhtään keltään ylipäätään, hyvien tapojen mukaista toi kyläilykäytöskin ja joku tunnistuslällätys eihän noissa mitään ulkonäköä, lähipiiriä, asuinpaikkaa, ikää, eikä muutoinkaan kiinnostavaa ole ollut.

Yhteistyössä