V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aijaa, nyt sentään edes suoraan puhutaan paskastaIhan p askat jutut täällä
Kyllä se homomies sen hoitaa. Pehmeä ja kestävä kieli, sanoi....
Sivistystä ei saa rahalla.Ei todellakaan ole, asuukin kalliilla ja tasokkaalla alueella järven rannalla.
Mutta miksi tuollainen biisi.
Ihan p askat jutut täällä
Paskapaperista korjaan!Aijaa, nyt sentään edes suoraan puhutaan paskasta
Aluksi puhuttiin, nyt on jo eri viestiketjusta kyse, enköhän tiedä itse, mitä olen kirjoitellut.No ei puhuta, wc:n roskiksista puhutaan.
Et näköjään tiedä.Aluksi puhuttiin, nyt on jo eri viestiketjusta kyse, enköhän tiedä itse, mitä olen kirjoitellut.
Ei kiinnosta kuin kilo p..aa.Ihan p askat jutut täällä
Bojan on poljinroskiksessa ja katsoo pikkukakkostaLoukkaat Bojania
Bojan on poljinroskiksessa ja katsoo pikkukakkosta
Ai miten niin, olen kyllä suhteellisen tyytyväinen kotiini ja sitten on vielä mökki, rahat on kyllä välillä tiukoilla, mutta sellaista se nyt vain on.Tasan ei oo menny onnenlahjat teidän perheessä.
Taidat olla joku tyhmä pelkän K:n fani, kun et mitään tajua.Et näköjään tiedä.
Taidat olla väärinnäkeviä K faneja, jokainen normaaliälyinen ymmärtää kyllä.Et näköjään tiedä.
Meillä ei ole roskista vessassa, ei yksinkertaisesti mahdu mihinkään. -eriHäh, kyllä wc:ssä roskis pitää olla.
Mitä minivessoja teillä onMeillä ei ole roskista vessassa, ei yksinkertaisesti mahdu mihinkään. -eri
Ehkä se vähenee iän myötä. Meilläkin on kotona sellainen ja olen asiasta huomauttanut että vähempikin riittää, mutta se annostelu on vielä hakusessa. Olet itse osittain hajuherkkä, mutta silti haistelen mieluummin yliannostusta kuin hikeä.Kiesus kun pikkunullitkin haisee nykyään miesten parfyymeilta. Milloin tämä muoti menee ohi. Ei siinä mitään, parempi kuin pieruhieltä, mutta sopivastikin voisi annostella. Noiden nenä kun vähitellen turtuu omaan eau de Parfyymiinsä, niin mahtaa olla pilvi ympärillä 40-v.uotiaana setänä
Hyi, juu on ällöttävää, en sietäisi edes aikuisilla miehillä, deodorantti riittää varsin hyvin.Kiesus kun pikkunullitkin haisee nykyään miesten parfyymeilta. Milloin tämä muoti menee ohi. Ei siinä mitään, parempi kuin pieruhieltä, mutta sopivastikin voisi annostella. Noiden nenä kun vähitellen turtuu omaan eau de Parfyymiinsä, niin mahtaa olla pilvi ympärillä 40-v.uotiaana setänä
50-luvun kerrostalon vessaa ei ole suunniteltu vessaroskiksia ajatellen.Mitä minivessoja teillä on
Eivät kyllä ammateissaankaan pärjäisi ilman sitä.Sivistystä ei saa rahalla.