K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musiikista puhutaan niin paljon muissa someissa, Discordeissa saa siitä jo tarpeeksi. Sitäpaitsi musiikkia KUUNNELLAAN. Jauhaminen jostain Spotify sijoitukseista on vaan niin hvetin tylsää.
Juuri eilen Kärtsä veti tosi hyvän keikan, jossa tuli jopa uusi biisikin, mutta varmaan on sitten mielenkiintoisampaa väitellä hänen vatsastaan. Sehän se fanien tärkein tehtävä näyttää nykyään olevan, ruotia artistien ulkonäköä ja elämäntapoja.

Nyt alkaa sit jonoa kerääntyä jo Kn tän illan keikalle, moneltahan se muuten alkaa? Aamulla 7 jälkeen jo 60 ihmistä siellä odottamassa🤪 Itse en ihan jaksais, mutta ihanaa kun super fanit tukee ja näyttää Kärpylle, etteivät ole kadonneet minnekään💔

Tämä. Varmaan taas kyllä tulee sitä iänikuista väninää eturivistä ja jonottajista. Vaikka itse en tätä jaksa, nää tyypit kuitenkin osoittaa tälläkin tavalla rakkautta ja tukea ja suon heille tuon.

Nyt alkaa sit jonoa kerääntyä jo Kn tän illan keikalle, moneltahan se muuten alkaa? Aamulla 7 jälkeen jo 60 ihmistä siellä odottamassa Itse en ihan jaksais, mutta ihanaa kun super fanit tukee ja näyttää Kärpylle, etteivät ole kadonneet minnekään
Mitä ihanaa tuossa on? Samalla tavalla pääsisisvät sisään, jos kaikki saapuis paikalle klo 17 ja 19 välissä.

Nyt alkaa sit jonoa kerääntyä jo Kn tän illan keikalle, moneltahan se muuten alkaa? Aamulla 7 jälkeen jo 60 ihmistä siellä odottamassa Itse en ihan jaksais, mutta ihanaa kun super fanit tukee ja näyttää Kärpylle, etteivät ole kadonneet minnekään
Oon koko aamun katellu keikkaklippejä. Voi kun ois päässyt mukaan😢 Mutta ihana katsoa, miten innoissaan porukka on.

Oon koko aamun katellu keikkaklippejä. Voi kun ois päässyt mukaan Mutta ihana katsoa, miten innoissaan porukka on.
Mäkään en ois aikataulusyistä päässyt, mutta katselen samaa. Mua myös mietitytti vappu laivalla, että onko paikka ihan atomeina ja hirveää huutamista koko yö käytävät läpeensä, mutta ilmeisesti ei..? Että toi muiden juhlijoiden huonon käytöksen pelko ois ollut myös esteenä mennä tonne, mutta paikalla olikin ilmeisesti ollut fanit ja sitten paljon iäkästä porukkaa. Voi kun ois niin jatkossakin 🥹

Yhteistyössä