V
vierailija
Vieras
Mutta alkaa myymään käytettyjä kalsareitaan, nam
Saako sellaiset, joihin myös P on ööh koskenut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta alkaa myymään käytettyjä kalsareitaan, nam
Dissajille? Eiköhän sillä ihan itsekritiikki toiminu. Varmaan palaa juoksumattokauden jälkeen
Dissajille? Eiköhän sillä ihan itsekritiikki toiminu. Varmaan palaa juoksumattokauden jälkeen
Ei muuta, kuin että omasta mielestään on. Niinkuin onkinHänen painossa ei ole mitään vikaa.
Varmasti löytyy useita.Saako sellaiset, joihin myös P on ööh koskenut?
No ei palaa, kun sanonut eilen keikalla, että lopettaa OF:n.Dissajille? Eiköhän sillä ihan itsekritiikki toiminu. Varmaan palaa juoksumattokauden jälkeen
Jee, mä haluan ne valkoset niket.Mutta alkaa myymään käytettyjä kalsareitaan, nam
Ei sanonut, että pysyvästiNo ei palaa, kun sanonut eilen keikalla, että lopettaa OF:n.
Eiköhän se ole vaan tauolla. Ei halua, että ihmiset maksaa, kun julkaisuja ei tule.Ei sanonut, että pysyvästi
Mä luulen, että niissä onnniin lyhytkestoinen sormenjälkiSaako sellaiset, joihin myös P on ööh koskenut?
Nimenomaan ja aiheuttaa tekijälle stressiä, kun ihmiset odottaa. Hyvä veto sanoa ääneen kun kysyjiä ja mielenpahoittajia riittääEiköhän se ole vaan tauolla. Ei halua, että ihmiset maksaa, kun julkaisuja ei tule.
Ei muuta, kuin että omasta mielestään on. Niinkuin onkin
Ei se niin epävarma itseståän ole, että kuluttaisi aikaansa mihinkäännkuittailuun. Vai onko sun mielestä?Taisi olla kuitti sun kaltaisille ihmisille.
Saako sellaiset, joihin myös P on ööh koskenut?
Se kuittailee usein aika nerokkaasti häntä haukkuvilleEi se niin epävarma itseståän ole, että kuluttaisi aikaansa mihinkäännkuittailuun. Vai onko sun mielestä?
Mä haluan ne, mitkä oli Saipan pukukoppijuhlissaMitkä sillä oli Pipiksessä?...........
Juujuu. Läskimaha on parasta, mitä Kärtsä voi tarjota. Kaikki sokeasti ihailemaan!Se kuittailee usein aika nerokkaasti häntä haukkuville
Jossain haastattelussa on maininnut ulkonäön arvostelun satuttaneen. EriEi se niin epävarma itseståän ole, että kuluttaisi aikaansa mihinkäännkuittailuun. Vai onko sun mielestä?
Tulispa kalsarikauppa myös nettikauppaan!Mä haluan ne, mitkä oli Saipan pukukoppijuhlissa
Se kuittailee usein aika nerokkaasti häntä haukkuville
Jossain haastattelussa on maininnut ulkonäön arvostelun satuttaneen. Eri
Onko teillä tämän sivun kommentoijilla (tai edellisen) oikein varaa suuttua jos discordissa haukuttaisiin teidän keskustelut ihan p*skoiksi? Että "samaa porukkaahan näissä käy, mitä varaa siellä on arvostella keskusteluja täällä". Siis jos käy samaa porukkaa, niin ovat todellakin oikeassa Discordissa, että täällä tää keskustelu on typeristä typerintä.