V
vierailija
Vieras
Discordissa nauretaan teille ja pidetään teitä ihan paskoina
Eli sulle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta suru-uutisia. OF:ia fi ole enää tulossa.
Mahtavaa! Onkohan joku hömelö sitäkin maksanut nämä tyhjät kuukaudet "kannatusmielessä" ja odotellen iloisena jotain uutta!?Mutta suru-uutisia. OF:ia fi ole enää tulossa.
Discordissa nauretaan teille ja pidetään teitä ihan paskoina![]()
Mahtavaa! Onkohan joku hömelö sitäkin maksanut nämä tyhjät kuukaudet "kannatusmielessä" ja odotellen iloisena jotain uutta!?
Mutta kun se sisältö vuosi sinne gay-sivustolle niin olihan se kyllä aika noloa sisältöä, että en todellakaan suosittaisi jatkamaan sellaisella.
Bojan varmaan sanonut, että nyt rakas pillit pussiin tuon osalta, seuraavaksi tehdään rahaa yhdessä kunniallisesti![]()
YrittääEn oo itse siellä. Onko totta et siellä on noin pikkusieluista väkeä, ettei ymmärretä persejuttuja vai yrittääkö yllä oleva keskustelija luoda vastakkainasettelua?
Onneksi kaikki kuumistelija-älykääpiöt ymmärtävät pysyä poissa KB discordista tai ainakin olette hiljaa siellä. Teidän juttuja ei siellä kaivata.
Mahtava herätys, täällä puhutaan perseistä! Minun lempparini on Kärden muhkea, sopivan kiinteä mutta pehmeä valioluokan yksilö. Haluaisin puraista
Mieli voi vielä muuttuaMutta suru-uutisia. OF:ia fi ole enää tulossa.
Suututtaako, kun just olit pääsemässä muumin reiän ytimeen. Eli Istuiko Bojan Tsiilasta 0,2 vai 0,21 astetta itäkoilliseen ja mitä joksujen huilistirumpali oikeastaan tarkoittikaan kommentillaan joka on jaettu KBJoksuMummonSloggi discordiin ja kahdelle juorutilille?Onneksi kaikki kuumistelija-älykääpiöt ymmärtävät pysyä poissa KB discordista tai ainakin olette hiljaa siellä. Teidän juttuja ei siellä kaivata.
? HäSuututtaako, kun just olit pääsemässä muumin reiän ytimeen. Eli Istuiko Bojan Tsiilasta 0,2 vai 0,21 astetta itäkoilliseen ja mitä joksujen huilistirumpali oikeastaan tarkoittikaan kommentillaan joka on jaettu KBJoksuMummonSloggi discordiin ja kahdelle juorutilille?
Ei muutu, Bojan on astumassa Kärtsän uraan.Mieli voi vielä muuttua
Suututtaako, kun just olit pääsemässä muumin reiän ytimeen. Eli Istuiko Bojan Tsiilasta 0,2 vai 0,21 astetta itäkoilliseen ja mitä joksujen huilistirumpali oikeastaan tarkoittikaan kommentillaan joka on jaettu KBJoksuMummonSloggi discordiin ja kahdelle juorutilille?
Ei muutu, Bojan on astumassa Kärtsän uraan.
Khöm..
? Hä
Ei muutu, Bojan on astumassa Kärtsän uraan.
Khöm..
Mä kyllä luin tossa jotain muuta..Tosishipparin fantasia numero 1: B ja K vetävät beiget mummoslogit jalkaan ja veisaavat virsiä.
Mutta alkaa myymään käytettyjä kalsareitaan, namMutta suru-uutisia. OF:ia fi ole enää tulossa.
Mä kyllä luin tossa jotain muuta..
Hyvä näpäytys ulkonäkö dissaajille. Toivon että K muuttaa mielensä. Se persikka on parasta mitä OF voi tarjota.