V
vierailija
Vieras
Oon goottipoikaOnpa sulla outo fantasia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon goottipoikaOnpa sulla outo fantasia.
Mä voisin mielelläni ottaa pestin vastaan. Alkupalana ennen kuin siirryn hieman muhkeampaanOliko ehdottaa jotakuta tähän hommaan?
Yäk. Härstsän supusta varisisi jotain kuivuneita kärpäsiä ja hämähäkinseittiä
Tuota..ujosti kysyisin, mistäköhän näkisin?Mene katsomaan, upea on. Vahva ja treenattu.
Oon goottipoika
Ok, nyt ymmärrän. Alkupalana voi syödä mitä tahansa, mutta aterian jälkimaku ratkaisee!Mä voisin mielelläni ottaa pestin vastaan. Alkupalana ennen kuin siirryn hieman muhkeampaan
Mä voisin mielelläni ottaa pestin vastaan. Alkupalana ennen kuin siirryn hieman muhkeampaan
No nyt on vihdoin asiakeskustelua
Kannatetaan! Torstai vois olla tosin tissitorstai.Ehdottomasti. Tällaista kun ois joka päivä. Persepäivä joka päivä.
Mene nyt dildottamaan sitä Discordiasi siitä hus hus.Onko teillä tämän sivun kommentoijilla (tai edellisen) oikein varaa suuttua jos discordissa haukuttaisiin teidän keskustelut ihan p*skoiksi? Että "samaa porukkaahan näissä käy, mitä varaa siellä on arvostella keskusteluja täällä". Siis jos käy samaa porukkaa, niin ovat todellakin oikeassa Discordissa, että täällä tää keskustelu on typeristä typerintä.
Onko teillä tämän sivun kommentoijilla (tai edellisen) oikein varaa suuttua jos discordissa haukuttaisiin teidän keskustelut ihan p*skoiksi? Että "samaa porukkaahan näissä käy, mitä varaa siellä on arvostella keskusteluja täällä". Siis jos käy samaa porukkaa, niin ovat todellakin oikeassa Discordissa, että täällä tää keskustelu on typeristä typerintä.
Onko teillä tämän sivun kommentoijilla (tai edellisen) oikein varaa suuttua jos discordissa haukuttaisiin teidän keskustelut ihan p*skoiksi? Että "samaa porukkaahan näissä käy, mitä varaa siellä on arvostella keskusteluja täällä". Siis jos käy samaa porukkaa, niin ovat todellakin oikeassa Discordissa, että täällä tää keskustelu on typeristä typerintä.
Voisko H olla sitten pääruoka.Mulle Jukka on alkupala. Pääruuan pitäisi olla se pääasia, mutta jätetään K jälkkäriksi. Haluan sen viimeisenä.
Eiköhän täällä käy kaikenlaista porukkaa, osa on Discordissa ja osa ei.Onko teillä tämän sivun kommentoijilla (tai edellisen) oikein varaa suuttua jos discordissa haukuttaisiin teidän keskustelut ihan p*skoiksi? Että "samaa porukkaahan näissä käy, mitä varaa siellä on arvostella keskusteluja täällä". Siis jos käy samaa porukkaa, niin ovat todellakin oikeassa Discordissa, että täällä tää keskustelu on typeristä typerintä.
H on pöydän alle varissu palanu pitsanreunaVoisko H olla sitten pääruoka.
Mua kiinnostelis nähdä Jaakonkin perse.Mene katsomaan, upea on. Vahva ja treenattu.
Ketä kiinnostaa. Me puhutaan nyt perseistäDiscordissa nauretaan teille ja pidetään teitä ihan paskoina
Discordissa nauretaan teille ja pidetään teitä ihan paskoina
Ei ne osaa vielä kuumistella, mummin pikku suppupyllyt.Luuletko että meitä kuumistelijoita kiinnostaa muiden mielipiteet pätkääkään. Jos neiti siveät ei näistä kommenteista tykkää, niin voi voi.
Työnnetäänkö tiliin twitteriin, jossa julkaistaan näitä kommentteja uudella fandom gossip tilillä?Työntäkää se Discordinne Aarnevaarin huussiin!
Kuvakaappauksina siisTyönnetäänkö tiliin twitteriin, jossa julkaistaan näitä kommentteja uudella fandom gossip tilillä?