V
vierailija
Vieras
Ei ole paljoakaan eroa niissä Of kuvien perusteella, taitaa Bojanilla olla parempi kuin kummallakaan noista.
Mulla ei ole mitään Bojania vastaan, mutta ei kiitos. Ei vaan sytytä ulkoisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole paljoakaan eroa niissä Of kuvien perusteella, taitaa Bojanilla olla parempi kuin kummallakaan noista.
Kyllä, harvassa paikassa voi keskustella näin mukavasti perseistä.Joo, en minäkään. Mä oon tykännyt tästä uudesta Kompostista, jossa on voitu taas keskustella!
En ihmetteleKyl mulla on lentänyt m*llit niiden molempien takia ja useasti.
Oot kuitenkin KB discordissakin mukana, siis silent lukijajäsen totta kai, mutta täällä käyt esittämässä tyhmää.Kyllä, harvassa paikassa voi keskustella näin mukavasti perseistä.
Kyllä se Häärijänkin vielä puhkeaa kukkaan ja ujous karisee
Vanhalla ukolla enää mihinkään puhkeä.Kyllä se Häärijänkin vielä puhkeaa kukkaan ja ujous karisee
Lähde?Jukalla on muuten hyvä kroppa.
Lähde?
Se rentoutuu ja uskaltaa olla oma itsensä. Se vaatii vaan kannustusta, silittelyä ja hyvänäpitoa.Millä tavoin persuksesta karisee ujous? Kerro tämä prosessi.
Vanhalla ukolla enää mihinkään puhkeä.
Kyllä se nyt ois Kärtsän perse saatava kuvaan tuon supukkeen sijaan
Sulla on vähän liian suuret luulot siitä KB discordistasi. Sitäpaitsi se B kirjain siinä on yhtä turha kuin paavin pallitOot kuitenkin KB discordissakin mukana, siis silent lukijajäsen totta kai, mutta täällä käyt esittämässä tyhmää.
Se on kuivunu taateliHärtsän persikka.
Se rentoutuu ja uskaltaa olla oma itsensä. Se vaatii vaan kannustusta, silittelyä ja hyvänäpitoa.
Höpö höpöViisu miehistä B ei pääse top 100 näillä perusteilla.
Näkyikö perse hyvin uuden asun ansiosta? Haalari peitti sen aika tehokkaasti.Katselen just eilisiä videoita keikalta,
Se on kuivunu taateli
Yäk. Härstsän supusta varisisi jotain kuivuneita kärpäsiä ja hämähäkinseittiäOliko ehdottaa jotakuta tähän hommaan?
Höpö höpö
Tuo on siis kyselyn tulos, ei mun mielipide. Bojanin persikka ei ole top 100 listalla, kun miehet äänesti parasta viisu persikkaa.
Yäk. Härstsän supusta varisisi jotain kuivuneita kärpäsiä ja hämähäkinseittiä
Kärtsän persikka oli vasta sijalla 9.
Näkyikö perse hyvin uuden asun ansiosta? Haalari peitti sen aika tehokkaasti.