V
vierailija
Vieras
Täällä yksi
, joka ei haluaisi haukuttavan a)Käärijää b)Bojania c)Joker Outia d)ketään muutakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
K:n perse on parasta a-luokkaa, niin muodokas ja herkullinenHö. Härtsällä on muodokas selkä, mutta Kärtsällä pardemmat reidet/perse
K:n perse on parasta a-luokkaa, niin muodokas ja herkullinen
Menikö ihan ohi, mitä tuosta painoasiasta kirjoitettiin? tiedoksesi, että painoa voi ihan kertyä muustakin kuin mistään drinkeistä.No itsehän se säännöllisin väliajoin julkaisee, että nyt lähtee läskit, mutta vielä säännöllisemmin kumoaa drinkkiä ääntä kohti
Pikkuisen katkerana jostain?Voisit lopettaa sen Käärijän seuraamisen vaikka heti. Hän ei tarvitse sun kaltaisia epäfaneja. Onneksi teitä on vähän.
Vain mustasukkaisimmin fanitetutNo ei todellakaan saa.
Usein sensuroidaan, se on liian kuuma komboOnko kieli emoji tai Kärpän p sensuroitu sana täällä?
Joo, en minäkään. Mä oon tykännyt tästä uudesta Kompostista, jossa on voitu taas keskustella!Täällä yksi, joka ei haluaisi haukuttavan a)Käärijää b)Bojania c)Joker Outia d)ketään muutakaan.
Voitko kuvailla tarkemmin millainen on suppuinen perseHäärijän perse on tylsä, nääntynyt ja suppuinen
Jostain hvetin tsiilan kavereista jopas jotakinJoo, en minäkään. Mä oon tykännyt tästä uudesta Kompostista, jossa on voitu taas keskustella!
Häärijän perse on tylsä, nääntynyt ja suppuinen
Pikkuisen katkerana jostain?
Tommoinen ujo, joka viettää sisäänpäin. Ihan kuin pappa rutistas kannikoitaan.Voitko kuvailla tarkemmin millainen on suppuinen perse
Se on juurikin pikkuinen urheilijaperse, söpö, mutta itse pidän vähån enemmän muhkeammista.Söpö, pieni ja kiinteä urheilijan perse. Kyllä sekin mulle kelpaa.
Tykkäänhän nyt, kun se löysi Bojanin. Miksi kuvittelet, etten tykkäisi?Musta on vähän outoa, että seuraat Kärtsää, vaikka et edes tykkää hänestä.
Tommoinen ujo, joka viettää sisäänpäin. Ihan kuin pappa rutistas kannikoitaan.
Käärijällä on ulospäinsuuntautuva, muodokas ja antava
Ei ole paljoakaan eroa niissä Of kuvien perusteella, taitaa Bojanilla olla parempi kuin kummallakaan noista.Tommoinen ujo, joka viettää sisäänpäin. Ihan kuin pappa rutistas kannikoitaan.
Se on juurikin pikkuinen urheilijaperse, söpö, mutta itse pidän vähån enemmän muhkeammista.
Kyllä se Häärijänkin vielä puhkeaa kukkaan ja ujous kariseeTommoinen ujo, joka viettää sisäänpäin. Ihan kuin pappa rutistas kannikoitaan.