V
vierailija
Vieras
Eiköhän aitoshipparit jo ole sen tehneetJa joku vielä ihmettelee miksi Joksut ei jaksa enää olla faneihin päin aktiivisia. Tää ketju ja juorutili pilannut aika hyvin myös suomalaisten fanien maineen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiköhän aitoshipparit jo ole sen tehneetJa joku vielä ihmettelee miksi Joksut ei jaksa enää olla faneihin päin aktiivisia. Tää ketju ja juorutili pilannut aika hyvin myös suomalaisten fanien maineen.
No ei kyllä.Eiköhän aitoshipparit jo ole sen tehneet
Ja taas Jenkeistäkin porukkaa tullut!
K on saanut seuraajia ja faneja myös Bojanin avulla.
Nimenomaan!Tämä olisi kova! Tai Hoojan pojat. Niitä K jo kovasti ikävöi
www.instagram.com
No onhan, esim. itse en todellakaan seuraisi ilman Bojania Käärijää eikä Jerekään kiinnostaisi.Ei kyllä ole.
Ei se nyt niin hyvä ollut.Uus biisi tullut tänään En jaksa odottaa huomiseen, että saadaan klippejä
No onhan, esim. itse en todellakaan seuraisi ilman Bojania Käärijää eikä Jerekään kiinnostaisi.
Luulisi heidän tietävän, että jokainen artisti saa riesakseen tuollaisia ilmiöitä.Ja joku vielä ihmettelee miksi Joksut ei jaksa enää olla faneihin päin aktiivisia. Tää ketju ja juorutili pilannut aika hyvin myös suomalaisten fanien maineen.
Meno oli ihan huikeeEi ole enää entinen meno Kärtsän keikoilla, aika väljää näyttää olevan.
Ei tullut paidatonta riehujaa.Ilmeisesti videoita pitää odottaa huomiseen
Livenä toimi tosi hyvinEi se nyt niin hyvä ollut.
Kaikille olisi parempi jos lopettaisit seuraamisen. Keskity vain B:hen niin ei tarvitse lukea jatkuvaa haukkumista ja valitusta. Melttareista puhumattakaan.No onhan, esim. itse en todellakaan seuraisi ilman Bojania Käärijää eikä Jerekään kiinnostaisi.
Totta toisaaltaLivenä toimi tosi hyvin!Oli sitä vähän raskaampaa settiä,jota ainakin itse olen toivonut lisää.
Kaikille olisi parempi jos lopettaisit seuraamisen. Keskity vain B:hen niin ei tarvitse lukea jatkuvaa haukkumista ja valitusta. Melttareista puhumattakaan.
Jopa penkkirivillinenKaltaisiasi onkin varmasti satoja, ellei tuhansia. Ehkä jopa kymmeniätuhansia.
Oijoi ja Bojania vähän lisää tohon lavalle riehumaan mukana!Livenä toimi tosi hyvin!Oli sitä vähän raskaampaa settiä,jota ainakin itse olen toivonut lisää.
Joksujen ei kestä edes omia fanejaanJa joku vielä ihmettelee miksi Joksut ei jaksa enää olla faneihin päin aktiivisia. Tää ketju ja juorutili pilannut aika hyvin myös suomalaisten fanien maineen.
Ihana meno näyttänyt olevan tuolla Käärijän keikalla, miksi minä häntä haukkuisin? Vielä kun tonne lavalle lisätään Bojan vierailemaan IIIIIIIK, niin ihanaa!Kaikille olisi parempi jos lopettaisit seuraamisen. Keskity vain B:hen niin ei tarvitse lukea jatkuvaa haukkumista ja valitusta. Melttareista puhumattakaan.