V
vierailija
Vieras
Huomenna päästään taas kuumistelemaanSama. Mä olen tässä ketjussa vain K kuumistelujen takia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomenna päästään taas kuumistelemaanSama. Mä olen tässä ketjussa vain K kuumistelujen takia.
Tosiseikkojen havainnointia on, tuosta on X:ssä puhuttu myös.Täällä taas shippi-Annelit naisia arvioimassa ja arvostelemassa. Misogynia kuuluu ilmeisesti Muumilaakson yliopiston opintoihin shippimaisterin tutkintoa suoritettaessa.
Aika pervoja nää muumit, mammalla vaan esiliina ja laukku, papalla pelkkä hattu.Mutta sentään mamma kantaa käsilaukkunsa itse.
Pysykää siellä omassa paikassanne vaan.Huomenna päästään taas kuumistelemaan![]()
Ette te mihinkään uskokaan, vaikka todisteet tuotaisiin tarjottimella eteen.En minäkään.
Ei pysytä enkä ole missään muualla. Koita kestää nyt vaan kuumistelut tai mene muualle.Pysykää siellä omassa paikassanne vaan.
Mulle jäi vähän epäselväksi että kuka oikein oli nähnyt. En oo kyl tänään ehtinyt hirveästi pyöriä netissä eli en tiedä vaikka olisi jo joka paikassa stalkkerikuvia mut eilen ei ainakaan selvinnytAattelin vaan kun oli puhetta että eilen oltais nähty ennen keikkaa tms.
En myönnä mitään mihin en usko, ei ole todisteita mihinkään enempään.Myöntäisi sinäkin jo. Vai oletko mustasukkainen?
Tätä on odotettu pitkäänHuomenna päästään taas kuumistelemaan![]()
Bojan toteuttaa hullutteluaan jossain muualla. Ihmissuhteet on erilaisia. Eikä se hulluttelu ehkä Bojaniakaan vanhemmiten niin innosta eikä hän sitä tarvitse.Vähän kyllä luulen, et Bojan ei pysty toteuttamaan sitä hulluttelevaa puoltaan tuon neidon kanssa. Bojanissa on se pelleilevä puoli ja sit myös demoni. Instapimu tuskin tykkää kummastakaan ja vain sliipattu puoli kelpaa. Tästä syystä suhde kestää max kesän ajan.
Ei ole ollut mitään, tämä vaikuttaisi olleen keksitty juttu.Mulle jäi vähän epäselväksi että kuka oikein oli nähnyt. En oo kyl tänään ehtinyt hirveästi pyöriä netissä eli en tiedä vaikka olisi jo joka paikassa stalkkerikuvia mut eilen ei ainakaan selvinnyt
Tsiilalla on komea nenä.Jännä, kun siskonsa ovat nätimpiä ja niin eri näköisiä.
Hyvä vitsi.Tsiilalla on komea nenä.
Bojan toteuttaa hullutteluaan jossain muualla. Ihmissuhteet on erilaisia. Eikä se hulluttelu ehkä Bojaniakaan vanhemmiten niin innosta eikä hän sitä tarvitse.
No sitä mäkin mietin. Kun varsinaisen asian sijaan olikin vaan hirveästi keskustelua siitä että jotain salaperäisiä yksityiskohtia oli vuodettu discordista, mutta niitäkään ei sit kerrottu että mitä ne oli.Ei ole ollut mitään, tämä vaikuttaisi olleen keksitty juttu.
Eli eri aikaan suunniteltu reissut ja hankittu liput.D ja B näyttäis olevan eri kohdissa areenaa
Milloinka se jyrähdys tapahtui? Päivä sitten? Ehkä nyt vähän uskot liikoja jostain discordin jyrähdyksien vaikutuksista.Ei vaan sitä, että se trollailu täällä taukosi siihen kun discordissa jyrähdettiin.
Miks minusta näyttää että samalla kulmalla ja hyvinkin samalla kohdalla. Samat jutut riippuu katosta jne.D ja B näyttäis olevan eri kohdissa areenaa
Markon tarinan mukaan ovat tismalleen samassa kohdassa Boitsun kanssa.Eli eri aikaan suunniteltu reissut ja hankittu liput.
Eli eri aikaan suunniteltu reissut ja hankittu liput.
Luulis että joku seurueesta ois tarjoutunut vaihtamaan lippuja että tuore pari olisi päässyt yhdessä katsomoon.Eli eri aikaan suunniteltu reissut ja hankittu liput.
Eilen olivat keikalla. Tästä päivästä ei tietoa.
D on päätykatsomossa, B selvästi vinossa kulmassaMiks minusta näyttää että samalla kulmalla ja hyvinkin samalla kohdalla. Samat jutut riippuu katosta jne.
Joo sama kohta. Siinä Tsiilan tarinassahan vasta ollaan siirtymässä katsomoon.Markon tarinan mukaan ovat tismalleen samassa kohdassa Boitsun kanssa.