V
vierailija
Vieras
Ja sä olet vain ja ainoastaan raskas.Ovat vain kavereita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja sä olet vain ja ainoastaan raskas.Ovat vain kavereita.
Miten täällä on edelleen tällaista kirjoittelua? Ilmeisesti siis 95% palstalaisista on myös Discordissa, miksette pysy siellä? En ymmärrä, miksi tänne pitää tulla koko ajan oksentamaan. Ei se, että sana on vapaa sitä tarkoita. Vaan normaalia kriittisyyttä, muistakin ihmisistä keskustelua kuin päähenkilöistä jne. Ilmeisesti tuolla KB discordissa halutaan elää jonkun epärealistisen shippileikin sisällä ja minua ei sellainen ainakaan kiinnosta. Mutta en vain tajua, miksi täällä pitää koko ajan kiusata ja olla ilkeitä toisille, jos olette sinne discordiinkin kerran menneet. Eli ette olekaan vain trolleja.
No eikä seuraa, ovat itse sanoneet, että kompostissa eivät missään nimessä käy. Meitä tosipohjan shippaajia taitaa olla kolme tai neljä ja muut on sieltä kompostin discordista varmaankin tai K faneja. Eikä kaikki edes ole siellä KB paikassa eli mikä se ongelma sitten olikaan.Eikö se ole selvää, että KB discord on shippipaikka? Monet seuraa tätäkin paikkaa mm. juorujen perässä. Tuolla ei mitään suhdejuttuja vatvota.
Homot siellä vaan esittelee Grindr treffejään. Ja twinkit vaihtuu K:n alla kuin banaanit Lidlin liukuhihnalkaMiten sinne löytää?
D mainostaa Coca Colaa ja B piimää, kertoo kaiken heistä. No ei vaan söpö pari.D ja B on kyl erikoinen pari, D super kaunis, ikäistään vanhemman näkönen, semmonen elegantti jumalatar kun taas B kunnon teinipoika niillä lököfarkuillaan
Mikset seuraa jotain muuta discordia tai alustaa?
Ovat vain kavereita.
Ei ole, oikeassahan hän on.Ja sä olet vain ja ainoastaan raskas.
Fire meets piimäTää on hauska kombinaatio, mitä täällä on jäljellä. Iäkkäät mammat vääntää B:n heterosuhteesta ja homot kuumistelee K:ta miesten kanssa ja ilman
Sinä ja tunnistelut?!Tää on hauska kombinaatio, mitä täällä on jäljellä. Iäkkäät mammat vääntää B:n heterosuhteesta ja homot kuumistelee K:ta miesten kanssa ja ilman
Homot siellä vaan esittelee Grindr treffejään. Ja twinkit vaihtuu K:n alla kuin banaanit Lidlin liukuhihnalka
Ja mun töihin....Mun on pakko mennä tänään ajoissa nukkumaan, mutta huomenna kuumistellaan sit jo keikkaa On jo odotettukin.
Jaa minkä tiedon? Siellähän lähinnä jaetaan muualla olevia juttuja.Seuraan moniakin alustoja. Mutta niissä tullaan kyllä aina pahasti perässä tiedonhankinnassa.
Miksi se olisi selvää? Yhtä hyvin se voisi olla täysipäisten ihmisten trollivapaa kirjoittelupaikka.Eikö se ole selvää, että KB discord on shippipaikka? Monet seuraa tätäkin paikkaa mm. juorujen perässä. Tuolla ei mitään suhdejuttuja vatvota.
Se on Jeren ja Bojanin suhteen ihasteluun, ei millekään ylimääräiselle hötölle.Miksi se olisi selvää? Yhtä hyvin se voisi olla täysipäisten ihmisten trollivapaa kirjoittelupaikka.
No sitä, että eivät ole trolleja! Kirjoittelevat silti täällä sen tasoista juttua koko ajan.Mitä väliä sillä on onko palstalaiset dcssä vai ei? Kunhan ei tuo sieltä juttuja tänne tai tunge kb shippiä tänne?
Ties mitä uutta säätöä onkaan tulossa, ihanaaMutta ihanaa että K mukana viisuhommissa, pääsee tapaamaan Kylen ja muut adonikset.
No miten sen ihastelu siitä estyy, jos esim tää D:n olo Köpiksessä ois ok mainita? En itse silti usko heidän mihinkään suhteeseen, mutta totta kai tätäkin tosiasiaa (yhteinen reissu) pitää seurata.Se on Jeren ja Bojanin suhteen ihasteluun, ei millekään ylimääräiselle hötölle.
Ei tarvitse henkilöä mainiten, riittää, että on kaveriporukan reissu kyseessä.No miten sen ihastelu siitä estyy, jos esim tää D:n olo Köpiksessä ois ok mainita? En itse silti usko heidän mihinkään suhteeseen, mutta totta kai tätäkin tosiasiaa (yhteinen reissu) pitää seurata.
No joitain kiinnostaa kenen kanssa B liikkuu. Samaan tapaan kun seurataan Kn reissuja ja reissuseuraa.Ei tarvitse henkilöä mainiten, riittää, että on kaveriporukan reissu kyseessä.
B:hän se fire on. K:n fire (and water).Fire meets piimä
No kyllä mua ainakin kiinnostaa, että keitä siellä on. Ja mun pointti oli se, että miksi täällä kirjoittelee trollitasoisesti ihmisiä meidän omasta ryhmästä?Ei tarvitse henkilöä mainiten, riittää, että on kaveriporukan reissu kyseessä.
Tämä on niin osuva kuvausTää on hauska kombinaatio, mitä täällä on jäljellä. Iäkkäät mammat vääntää B:n heterosuhteesta ja homot kuumistelee K:ta miesten kanssa ja ilman
Edelleen mistä tiedät, että on just sieltä, eikä kompostin discordilaisia esimerkiksi.No kyllä mua ainakin kiinnostaa, että keitä siellä on. Ja mun pointti oli se, että miksi täällä kirjoittelee trollitasoisesti ihmisiä meidän omasta ryhmästä?