V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tämä.Niin siis se on ihan vaan puhelimen vakkarisalkkuemoji, muunlaisia käsilaukkuja ei emojeissa oikein ole, ja se on aika looginen valinta peittää jokin kädessä oleva esine, kun laukkujakin yleensä kädessä kannetaan.
Tällaista spekuloitiin jo aikoinaan vauvalla.Ehkä Härtsä on laitettu raakalukijaksi, joka poimii täältä jutut, joissa on ainesta. Ja K tekee taiteellisen lopputuloksen
Tuskin se tähän palstaan mitenkään liittyy.No tämä. Kuvalisäys ei siis välttis liity Sadieen mitenkää, vaan siihen, että käsilaukunkantaja on bongattu täältä
Tuskin se tähän palstaan mitenkään liittyy.
Ok. Eli kompostikohussa oli siis kyse siitä KB discordin uudesta esittelypakostaSivulla 5888 jos kiinnostaa.
Varsinainen kohuOk. Eli kompostikohussa oli siis kyse siitä KB discordin uudesta esittelypakosta
Meille ostettiin kefiiriä kotiin kun olin pieni Mitenköhän se eroaa piimästä? Ei taida olla niin hapanta?
Piimä on parempi juoma kuin maito (pelkältään) sitä paitsi
Niinpä, ihan selvästi joku heistä tätä lukee. Jos näiden "sattumusten" jälkeen pystyy kieltämään tämän ilmiselvän faktan, ihmisellä on psyykkinen puolustusmekanismi nimeltä kieltäminen päällä.Olen vahvasti eri mieltä. Sattumuksia on liikaa
Lisään vielä esarin viruttelijan
Jooh B tilaa kahvilassa kaakaon viestiäkseen suomalaiselle mammapalstalle, laitetaanko foliohatut vielä kireämmälle?Olen vahvasti eri mieltä. Sattumuksia on liikaa
B on vannoutunut kavanjuoja. Kaakon juominen on viesti.Jooh B tilaa kahvilassa kaakaon viestiäkseen suomalaiselle mammapalstalle, laitetaanko foliohatut vielä kireämmälle?
Ei edes ole, juohan se paljon muutakin ja siinä stoorissa oli selkeästi myöhäinen ilta.B on vannoutunut kavanjuoja. Kaakon juominen on viesti.
Kerropa, viisastelija, miksi K lisäsi käsilaukun.Jooh B tilaa kahvilassa kaakaon viestiäkseen suomalaiselle mammapalstalle, laitetaanko foliohatut vielä kireämmälle?
Eikä saa. Epäpyhä likarenksulaMutta onko se saanut pitää sen? Eihän Tsiila osaa sellaista käsitellä.
Mä trollasin, sori!B on vannoutunut kavanjuoja. Kaakon juominen on viesti.
Miksi ei, mitä yleensä kannetaan kädessä? Se ei edes ole mikään käsilaukku vaan salkku joka löytyy emojinäppikseltä samasta kohtaa kuin muitakin toimistotyöhön liittyviä emojeja.Kerropa, viisastelija, miksi K lisäsi käsilaukun.
Jooh B tilaa kahvilassa kaakaon viestiäkseen suomalaiselle mammapalstalle, laitetaanko foliohatut vielä kireämmälle?
Missähän se esari on nyt! Voiko sen vielä ommella kiinni!Eikä saa. Epäpyhä likarenksula
Missä?"Huumorintajua tarjolla kannella 6. "
Siinä sulle sen laatuista huumoria, jonka ilmeisesti ymmärrät paremmin.
Koska bojanin toimenkuva on olla käsilaukunkantajaMiksi ei, mitä yleensä kannetaan kädessä? Se ei edes ole mikään käsilaukku vaan salkku joka löytyy emojinäppikseltä samasta kohtaa kuin muitakin toimistotyöhön liittyviä emojeja.
Jostain syystä K:lle tuli mieleen lisätä kuvaan käsilaukun näköinen salkku ihan huvikseen vaan. Jatka toki kieltämistä.Miksi ei, mitä yleensä kannetaan kädessä? Se ei edes ole mikään käsilaukku vaan salkku joka löytyy emojinäppikseltä samasta kohtaa kuin muitakin toimistotyöhön liittyviä emojeja.
TrololooJostain syystä K:lle tuli mieleen lisätä kuvaan käsilaukun näköinen salkku ihan huvikseen vaan. Jatka toki kieltämistä.
Nekin lukee kompostiaEi voi olla hard Matrix hits again. Olen just nyt torilla kahvillla yövuoron jälkeen Taakse ilmestyi kuin tyhjästä päiväkotilasten joukko. Päiväkotitäti kajautti takanani: Rytmiryhmä valmiina, juna lähtee, tuut tuut. Sattumoisin olen "rytmiryhmän" ja sen "pohjoisen junan" mutsi