V
vierailija
Vieras
Ne oli hyviä, älä puhu muiden puolesta.Kukaan ei jää kaipaamaan niitä unipäiväkirjamerkintöjä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne oli hyviä, älä puhu muiden puolesta.Kukaan ei jää kaipaamaan niitä unipäiväkirjamerkintöjä.
Juu tiedetään, kirjoitat ainoastaan mIeLiPiTeItÄEn kirjoittele mitään ilkeyksiä täälläkään mielestäni.
Neljäs persoona, juu tiedetään jo.
Kyllä puhun, niitä ei kaipaa kukaan muu kuin ennustaja.Ne oli hyviä, älä puhu muiden puolesta.
Kyllä. Ihmisyyttä loukkaavaa pakotusta. Tuollainen voi traumatisoidaMinusta se on poliisiasia ja törkeä kunnianloukkaus. Joku oikeus miehilläkin kuuluu olla täällä.
Niin juuri, joskus harvoin olen saattanut töksäyttää jotain, muttei nyt muistu mitään erityistä mieleen.Juu tiedetään, kirjoitat ainoastaan mIeLiPiTeItÄ
No niinhän täälläkin on pelkästään mielipiteitä JMn käytöksestä.Niin juuri, joskus harvoin olen saattanut töksäyttää jotain, muttei nyt muistu mitään erityistä mieleen.
Kyllä. Ihmisyyttä loukkaavaa pakotusta. Tuollainen voi traumatisoida
Jeren ja Bojanin rakkautta ihailevien listaan itse osallistuin.Sä et nyt ymmärtänyt. Oli kyse ”tosishippareista” ei tosishippareista.
Joita minä ystävällisesti sanoin vastaan.No niinhän täälläkin on pelkästään mielipiteitä JMn käytöksestä.
Kai oot ottanut viestit talteen?Niinpä. Mieti kuinka monta miestä on traumatisoitunut ennustajan takia. Jonkinnäköistä korvauksia pitäisi heidän saada.
Aika heikoissa kantimissa sun JM-fanituksesi on kun alat kitisemään.Joita minä ystävällisesti sanoin vastaan.
Jeren ja Bojanin rakkautta ihailevien listaan itse osallistuin.
Noi on nimimerkkillisen (oikean) juttuja ehkä tai en tiedä kenen on, ja nyt huutelet tätä hänellä taas, kun ei taida olla yhtään kenenkään nimimerkki tollainen.Niinpä. Mieti kuinka monta miestä on traumatisoitunut ennustajan takia. Jonkinnäköistä korvauksia pitäisi heidän saada.
Kai oot ottanut viestit talteen?
Tämä asia pitää tutkia tarkkaan. T. Muumilaakson poliisipäällikköNoi on nimimerkkillisen (oikean) juttuja ehkä tai en tiedä kenen on, ja nyt huutelet tätä hänellä taas, kun ei taida olla yhtään kenenkään nimimerkki tollainen.
Aika heikoissa kantimissa sun JM-fanituksesi on kun alat kitisemään.
Huutelet tuollaista nyt ihan kenelle hyvänsä näköjään, muutenkaan älä keksi nimimerkkejä täällä kellekään.Olen ja lähetin ne ennustajan takia loukkaantuneiden miesten ry:n lakimiehelle.
Tästä tulee suuri oikeusprosessi ja hyvä ennakkotapaus.Olen ja lähetin ne ennustajan takia loukkaantuneiden miesten ry:n lakimiehelle.
Keksi itseKeksikääs nyt joku camelinaöljyn (rypsiöljynn), ursan kodin tai kookosrasvasuklaan veroinen trollaus sunnuntain ratoksi, nämä samat vanhat JM jankkaukset ei nyt oikein lähde
Eiliset kermakaramellitkin jäi vähän lähtötelineisiin, tiedän että pystytte parempaan
Huutelet tuollaista nyt ihan kenelle hyvänsä näköjään, muutenkaan älä keksi nimimerkkejä täällä kellekään.
Gradun tekijä on viety putkaan homojen loukkaamisesta, voi kestää ennen kuin se saadaan selville. T. PoliisimestariMua pierettää mut en tiedä mistä se kaasu tulee ulos? T. Muumipeikko
No ei kyllä ole, mutta typerää hyökkäämistä ainoastaan.Aika heikoissa kantimissa sun JM-fanituksesi on kun alat kitisemään.
Höpö höpöNo ei kyllä ole, mutta typerää hyökkäämistä ainoastaan.
Eivät ole minun kirjoituksia niin tuskin on.Seli seli. Kolkuttaako omatunto? Niin pitääkin. Muumilaakson poliisipäällikkö on ihan kohta sun oven takana.