Paavi on poistunut keskuudestamme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo ja sit neuvotellaan et susta vois tulla suoraan piispa roomaan voisitko ajatella et sä olisit piispa? Mitä tekisit jos olisit piispa. Ja voisko katolilaisetkin hyväksyä naisen papiksi ja sitä kautta joskus ensimmäinen nais paavi. Itse en näkisi sitä ongelma koska kyllä nainenkin voi Jumalasta saarnata siinä missä mieskin. Joo ite kävin colloseumilla ja kuningaiden puutarhassa oltiin iskän kaa siellä uuttavuotta vietyämässä 2009 vuonna.
Joo hyvää työpäivää sulle

En voisi, taidan olla liian "maallinen".

Mutta kiitos ja palataan :)

Ei se mun keskuudessa ollu (viittaan otsikkoon).
Tänään järjestäkäämme echon oikeudenkäynti. Hän sanoi että lopulta Jumala tuhoaa meidät kaikki. Hän on vakavan harhaoppisuuden vanki ja kerettiläinen ja syyttäkkäämme häntä noituudesta myös. Minä voisin toimia syyttäjänä. Kuka haluisi olla tuomari ja kuka haluaisi olla puolustusasianjaja?. Vai echo hoidatko itse puolustuksen? Syyttäjä hakee ennakkotapausta vuosisatojen takaa jossa noidat poltettiin pietarinkirkon aukiolla ja haen siis harha oppiselle echolle noituus tuomiota. Ja kaikki palstalaiset saatte tuoda lisää echosta mistä syytätte häntä kaikki on saatava katolilaisen tuomio istuimen eteen joten jos on valitettavaa niin kertokaa kaikki hänestä 😊😉

En voisi, taidan olla liian "maallinen".

Mutta kiitos ja palataan
Miten työpäivä meni? Ja mut jos nyt olisit päivän paavi ni mitä muuttaisit jos voisit? Ja hei lippumme vatikaaniin on varattu. Tykkäätkö viettely leikeistä yhtään jos vähän hurmaat hymyllä kardinaalit et saadaan meidän paavi mitä ehdotettiin. Mul sellanen tunne siitä paavista et rakkaus voisi nousta maailmassa.

Miten työpäivä meni? Ja mut jos nyt olisit päivän paavi ni mitä muuttaisit jos voisit? Ja hei lippumme vatikaaniin on varattu. Tykkäätkö viettely leikeistä yhtään jos vähän hurmaat hymyllä kardinaalit et saadaan meidän paavi mitä ehdotettiin. Mul sellanen tunne siitä paavista et rakkaus voisi nousta maailmassa.

Vielä kesken päivä.. Kiva, että liput on varattu ;)

Vielä kesken päivä.. Kiva, että liput on varattu ;)
Nojoo olin palkannut nettihakkerin ja löysin tietosi olet aliisa öyknapp en tiennytkään että murtauduit bitcoin varantoon ja imit eläkerahat taskuusi ja nyt lekottelet jossain bermudan kolmion alueella eikö sinua pelota olla siellä. Missä tarujen mukaan aluksia on kadonnut. Antaud aliisa rikollinen urasi on ohi. Oletko sinä koskaan oikeasti varastanut mitään?

Ei se mun keskuudessa ollu (viittaan otsikkoon).
Minulle oli yllätys, että Paavi olikin yksi palstalaisista.

Nyt pitäisi valita uusi, sinä et naisena kelpaa (edes omasta mielestäsi), joten luulen että @kruuttis joutuu homman hoitamaan....

Tässä asiassa olisin kyllä wokeilun kannalla. Tuollainen 25-vuotias aasialaisnainen paavina hieman ravistelisi asenteita.

Suosikkini uudeksi paaviksi, pian 25 täyttävä Hwang Ye-ji Koreasta, kristitty ja hyväntekijä.
96cf95492ac2c5fd3972f4c0ca505d01.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo
Joo ja sit neuvotellaan et susta vois tulla suoraan piispa roomaan voisitko ajatella et sä olisit piispa? Mitä tekisit jos olisit piispa. Ja voisko katolilaisetkin hyväksyä naisen papiksi ja sitä kautta joskus ensimmäinen nais paavi. Itse en näkisi sitä ongelma koska kyllä nainenkin voi Jumalasta saarnata siinä missä mieskin. Joo ite kävin colloseumilla ja kuningaiden puutarhassa oltiin iskän kaa siellä uuttavuotta vietyämässä 2009 vuonna.
Joo hyvää työpäivää sulle

👍

Pietarinkirkon ylätasanteelta on hienot näkymät!

"Vatikaanin omaisuudesta suurin osa on kiinteistömassaa ympäri maailmaa. EWTN Vatican kertoo, että kirkko omistaa yli 4 000 kiinteistöä pelkästään Italiasta. Puolet kiinteistöistä vuokrataan markkinahintaan. Neljäsosaa vuokrataan alennetulla hinnalla ja neljäsosasta kiinteistöistä ei peritä vuokraa lainkaan.

Koska iso osa kiinteistöistä on mittaamattoman arvokkaita kulttuuriperintökohteita, ne on arvotettu vain yhden dollarin arvoisiksi.

Lisäksi Vatikaanilla on tiettävästi noin 1 200 kiinteistöä ympäri maailmaa. Pääosa omistuksista on Britanniassa, Ranskassa, Sveitsissä ja EU-maissa."-IL-

Juu, tuttuja paikkoja. Lähetys on nähtävissä vielä tänään Yle Areenassa.
Joo mä tihrustin mtv3 nettilähetyst en tajunnut et ois tullu telkkarista.

Mut hei sulle nyt läksy tee latinankielinen esitys maailmankaikkeudesta ja mitkä asiat sinulle on maailmassa kaunista. Aikaa ja tehtävän palautukseen on 7.6 asti ja sitten minä opettajan elkein teen tarkastuksen punakynällä 😊 ootko millon viimeksi opetellut uutta kieltä ja oletko hyvä oppimaan? Milloin viimeksi kulutit koulunpenkkiä?

Joo mä tihrustin mtv3 nettilähetyst en tajunnut et ois tullu telkkarista.

Mut hei sulle nyt läksy tee latinankielinen esitys maailmankaikkeudesta ja mitkä asiat sinulle on maailmassa kaunista. Aikaa ja tehtävän palautukseen on 7.6 asti ja sitten minä opettajan elkein teen tarkastuksen punakynällä ootko millon viimeksi opetellut uutta kieltä ja oletko hyvä oppimaan? Milloin viimeksi kulutit koulunpenkkiä?

Juu netistä tuli toki myös.

No huh, mikä tehtävä! Täytyypä yrittää.

Uuden kielen opettelusta on kyllä jo tovi, mutta opettelen koko ajan uutta niissä kielissä, joita osaan. Ja joo, olen hyvä oppimaan kieliä. Viimeksi suoritin yhden koulutuksen runsas 10 vuotta sitten, ja sitä on edeltänyt kaksi muuta koulutusta ja tutkintoa, lukion jälkeen siis. Vielä voisi jotakin keksiä.

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Juu netistä tuli toki myös.

No huh, mikä tehtävä! Täytyypä yrittää.

Uuden kielen opettelusta on kyllä jo tovi, mutta opettelen koko ajan uutta niissä kielissä, joita osaan. Ja joo, olen hyvä oppimaan kieliä. Viimeksi suoritin yhden koulutuksen runsas 10 vuotta sitten, ja sitä on edeltänyt kaksi muuta koulutusta ja tutkintoa, lukion jälkeen siis. Vielä voisi jotakin keksiä.

Magnum est quod studiosus laboriosus es. Quid pulchra in mundo tibi? Quod genus gradus habuistis in alta schola? Pulchrum est cor meum, possumne osculari manum tuam?

Ad scholam aestatem ibimus? et annum sequentem melius Latine cognoscemus.
duolingo käyttöön vaan ni vähän oppii. Mitä kieliä osaat?

Magnum est quod studiosus laboriosus es. Quid pulchra in mundo tibi? Quod genus gradus habuistis in alta schola? Pulchrum est cor meum, possumne osculari manum tuam?

Ad scholam aestatem ibimus? et annum sequentem melius Latine cognoscemus.
duolingo käyttöön vaan ni vähän oppii. Mitä kieliä osaat?

👍

Ruotsia, englantia, vähän saksaa, ranskaa, espanjaa, italiaa, hiukan portugalia.

Hienoa, siis nuo latinan lauseet. Ei tullut vastaus siihen suoraan laitettuna läpi.

Aika montaa kieltä
Mut voiko se vastaus tulla moden jälkeen? Hyvä tulisko susta mulle valtakunnan ykköstulkki kun kierrellään maailmaa 😊 mikä kieli sulle oli vaikein oppia? Minä nostin nyt maljan paaville. Aurinko paistaa mut on. Viel kylmä ulkona illemalla sit kaverille. Minne haluisit nyt mennä jos olisi mahdollista mennä minne tahansa?

Mut voiko se vastaus tulla moden jälkeen? Hyvä tulisko susta mulle valtakunnan ykköstulkki kun kierrellään maailmaa mikä kieli sulle oli vaikein oppia? Minä nostin nyt maljan paaville. Aurinko paistaa mut on. Viel kylmä ulkona illemalla sit kaverille. Minne haluisit nyt mennä jos olisi mahdollista mennä minne tahansa?

Joo, joskus tulee. Venäjä oli vaikein ja jätin kesken.

Voin toimia tulkkina vaikka Italiassa :) Voi montakin paikkaa ulkomailla mutta Suomessa saaristoon. Entä sinä=

Joo, joskus tulee. Venäjä oli vaikein ja jätin kesken.

Voin toimia tulkkina vaikka Italiassa Voi montakin paikkaa ulkomailla mutta Suomessa saaristoon. Entä sinä=
HEi ootko sä se sama nainen jonka kaa sovittiin treffit firenzessä vuonna 2055 ku ollaa vanhoi. Siellä taidemuseossa ja oli kaksi taulua jonka alla tapaamme ja mul oli silinteri hattu ja monokkeli päässä 😊 se karhunvatukka viini oli loppu alkosta joten en päässyt maistelemaan. Juotko sinä nykyään mitään? Mä oon italiassa käynnyt roomassa ja siciliassa. Paljonko vaatisit palkkaa vuodessa jos toimisit tulkkina? Ja missä rahassa ottaisit palkkion sesteriuksissa? Mä haluisin käydä kuninkaiden haudalla st denisin basiliskissa. Hiton idioootit ranskalaiset kun vallankumouksessa tuhosi vanhaa kulttuuria. Emmä tiedä suomen saaristost parhaat kesät tuli vietettyy saaressa saimaan rannalla.
Posso baciare la mano della signora? Sono innamorato della tua intelligenza.

HEi ootko sä se sama nainen jonka kaa sovittiin treffit firenzessä vuonna 2055 ku ollaa vanhoi. Siellä taidemuseossa ja oli kaksi taulua jonka alla tapaamme ja mul oli silinteri hattu ja monokkeli päässä se karhunvatukka viini oli loppu alkosta joten en päässyt maistelemaan. Juotko sinä nykyään mitään? Mä oon italiassa käynnyt roomassa ja siciliassa. Paljonko vaatisit palkkaa vuodessa jos toimisit tulkkina? Ja missä rahassa ottaisit palkkion sesteriuksissa? Mä haluisin käydä kuninkaiden haudalla st denisin basiliskissa. Hiton idioootit ranskalaiset kun vallankumouksessa tuhosi vanhaa kulttuuria. Emmä tiedä suomen saaristost parhaat kesät tuli vietettyy saaressa saimaan rannalla.
Posso baciare la mano della signora? Sono innamorato della tua intelligenza.

;)

Ma grazie, sei molto gentile 😍

Ehkä mä kirjaudun (uudelleen), niin jatketaan keskustelua. Ihan kaikkea ei oikein viitsi näin julkisesti kirjoittaa.

Heippa, jatketaan taas, pitää tehdä nyt pari jutskaa. Kivaa lauantaita sulle :)

Yhteistyössä