Paavi on poistunut keskuudestamme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä paavi sattui olemaan itelle merkityksellisenä aikana sieltä vuodesta 2014 lähtien matkassa mukana hienoo aikaa ja huonoa mut hymyilevä paavi pysyi mukana ja olihan siinä sitäkin että etkö tajua tuota schaissee lopettaa. Kiitos fransiscus monista ajatuksista joita mieleeni sinusta tuli hyvää jatko matkaa.

Ei se mun keskuudessa ollu (viittaan otsikkoon).

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Tämä paavi sattui olemaan itelle merkityksellisenä aikana sieltä vuodesta 2014 lähtien matkassa mukana hienoo aikaa ja huonoa mut hymyilevä paavi pysyi mukana ja olihan siinä sitäkin että etkö tajua tuota schaissee lopettaa. Kiitos fransiscus monista ajatuksista joita mieleeni sinusta tuli hyvää jatko matkaa.

♥️ Tuli myös valituksi itselleni vaikeaan aikaan ja hänen lempeys siinä vaiheessa jo oli jotenkin lohdullista.

Tuli myös valituksi itselleni vaikeaan aikaan ja hänen lempeys siinä vaiheessa jo oli jotenkin lohdullista.
Olipa kauniisti sanottu. Eli hän siis auttoi sinuakin kun oli vaikeaa. Musta on myös historian kannalta kivaa lukea entisaikojen paaveista ja nyt fransiscuskin pääsee paavien historiikkiin joka on ollu katkeamaton vuosisatojen ajan.

Tuo, mitä hänestä sanotaan, ei välitä mahtipontisuudesta, pyöräilevä "katupappi". Ja sitten tuo lempeä katse ja silmät! No nämä on näitä maallikon mielipiteitä vaan :)
Hei mä valitsin just samoilla syillä. Toi katse oli se kans mistä pidin. Hei kuule lähdetäänkin tänään aamulennolla vatikaaniin ja mennään vaikuttamaan muihin kardinaaleihin et ne valitsee zuppin 😊 jos sä pääsisit kaardinaalien eteen ni miten sä saisit ne ajatteleen et olisi kaikkein järkevintä valita zuppi? Oletko käynnyt koskaan vatikaanissa. Mä kävin pyörähtää siinä aukiolla mut jonot oli niin pitkät etten jäännyt jonottamaan

Hei mä valitsin just samoilla syillä. Toi katse oli se kans mistä pidin. Hei kuule lähdetäänkin tänään aamulennolla vatikaaniin ja mennään vaikuttamaan muihin kardinaaleihin et ne valitsee zuppin jos sä pääsisit kaardinaalien eteen ni miten sä saisit ne ajatteleen et olisi kaikkein järkevintä valita zuppi? Oletko käynnyt koskaan vatikaanissa. Mä kävin pyörähtää siinä aukiolla mut jonot oli niin pitkät etten jäännyt jonottamaan

Joo lähdetään :) Olen käynyt Pietarinkirkossa, mutta en muuten sisällä Vatikaanivaltiossa. Roomassa muuten tuli vastaan noita pyöräileviä pappeja. Zuppi on muuten syntynyt Roomassa, joten siksikin olisi hyvä valinta.

Nyt pitää tehdä töitä, mutta palataan :)

Joo lähdetään :) Olen käynyt Pietarinkirkossa, mutta en muuten sisällä Vatikaanivaltiossa. Roomassa muuten tuli vastaan noita pyöräileviä pappeja. Zuppi on muuten syntynyt Roomassa, joten siksikin olisi hyvä valinta.

Nyt pitää tehdä töitä, mutta palataan :)
Joo ja sit neuvotellaan et susta vois tulla suoraan piispa roomaan😊 voisitko ajatella et sä olisit piispa? Mitä tekisit jos olisit piispa. Ja voisko katolilaisetkin hyväksyä naisen papiksi ja sitä kautta joskus ensimmäinen nais paavi. Itse en näkisi sitä ongelma koska kyllä nainenkin voi Jumalasta saarnata siinä missä mieskin. Joo ite kävin colloseumilla ja kuningaiden puutarhassa oltiin iskän kaa siellä uuttavuotta vietyämässä 2009 vuonna.
Joo hyvää työpäivää sulle😊

Yhteistyössä