V
vierailija
Vieras
Ei näy mitään koiraa
Hei, ei se koira oo K pokedexista tykkäävä homokoira, ei pitäs olla tarvetta kieltää sen olemassaoloa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei näy mitään koiraa
Onhan siinä telkkarin edessä.Ei näy mitään koiraa
Kn selässä varmaan paukura siitä heterohakkauksestaSe halaus
Onhan siinä telkkarin edessä.
Joo toi Bölen asu, ei kiva, mutta Bessilläkin samaa väriä, että johtuisko siitä. Luulin kans toi ois ollut jo menneen talven lumia.Ihmettelen että K laitto sen vanhan lila-vihreän ruman asun keikalle.. voisi kyllä muutenkin esiintyä jo paita päällä.
Näkyipäs, ei ole minullakaan omaa.Minulla ei ole omaa instaa ja sitä ei näkynyt vielä muualla
Järkyttäviä ikkunaverhojaJoksut ovat tyylitietoisempia.
Hei, ei se koira oo K pokedexista tykkäävä homokoira, ei pitäs olla tarvetta kieltää sen olemassaoloa
Näinhän se on.Joksut ovat tyylitietoisempia.
Niin, mutta itse luulin, että on paljastunut jotain.Tämä koira on minusta nainen. Tuli mielestäni esille KB discordissa joten en usko tällaiseen.
Näkyipäs, ei ole minullakaan omaa.
Niin, mutta itse luulin, että on paljastunut jotain.
Tämmösellä kuin story navigation näkyy ainakin vika stoori siis, koiralla lippu suussa.Ei ollut
Järkyttäviä ikkunaverhoja
No asuuko samansukupuolisen kanssa siis?Ai mihin liittyen?
Kokeilkaa jotain toista story vieweria, ei välttämättä näy kaikissa.Ei ollut
Tämmösellä kuin story navigation näkyy ainakin vika stoori siis, koiralla lippu suussa.
No asuuko samansukupuolisen kanssa siis?
Mitä ihmeen hyväksikäyttöä?Miksi tämän pitäisi kiinnostaa? En muutenkaan hyväksy eläinten hyväksikäyttöä.
Ei tarvitse kiinnostaa. Totesin vaan, että koira on mielestäni söpö. Asian voi unohtaa.Miksi tämän pitäisi kiinnostaa? En muutenkaan hyväksy eläinten hyväksikäyttöä.
No onhan siellä K faneissa muitakin tälläisiä, ainakin yksi toinen on kertonut aiemmin. Miksi näin sitten sanotaan ja millä tavalla innossaan?Höpö höpö. Miksi lesbo olisi näin innoissaan miehistä?
No onhan siellä K faneissa muitakin tälläisiä, ainakin yksi toinen on kertonut aiemmin. Miksi näin sitten sanotaan ja millä tavalla innossaan?
No onhan siellä K faneissa muitakin tälläisiä, ainakin yksi toinen on kertonut aiemmin. Miksi näin sitten sanotaan ja millä tavalla innossaan?
Höpö höpö. Miksi lesbo olisi näin innoissaan miehistä?
Ilmankos he viihtyvät täällä kiusaamassa meitä tosishippareita. Yrittävät iskeä meitä. Minä ainakin pidän housut tiukasti kiinni.