K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis voihan se olla, että ne vaikka vaan samalla kokeilee. Kuitenkin K tulee tapamaan muutkin Joksut. Silleen hassua kun jotkut pahoittaa Allustakin jo mielensä
Eihän kukaan ole mieltään pahoittanut Allun läsnäolosta. Kivahan se on kaveriporukalla nähdä Joksuja kun kaikki on kavereita keskenään. Lähinnä kaikki ei innostu mahdollisesta yhteisbiisistä, mikä on ihan ymmärrettävää kun musiikki heillä on niin eri tyylistä. Mutta eiköhän kohta ala se valitus tosishippareilta, että K ei mennyt yksin.

Eihän kukaan ole mieltään pahoittanut Allun läsnäolosta. Kivahan se on kaveriporukalla nähdä Joksuja kun kaikki on kavereita keskenään. Lähinnä kaikki ei innostu mahdollisesta yhteisbiisistä, mikä on ihan ymmärrettävää kun musiikki heillä on niin eri tyylistä. Mutta eiköhän kohta ala se valitus tosishippareilta, että K ei mennyt yksin.
Mä en oikeastaan ikinä innostu kenenkään yhteisbiiseistä (Ruoska oli poikkeus), mutta tykkään seurata niihin liittyvää muuta hässäköintiä. Mutta ei mua tietty ne biisit haittaa tippaakaan, eihän niitä tartte kuunnella.

Jotenkin naurattaa tää tilanne, tätähän on monet odottaneet kuin kuuta nousevaa ja nyt se Kärppä on vihdoin Sloveniassa. Raksi seinään, oli mikä työjuttu tai kaveriporukan reissu tahansa. Aikanaan tästä ois lähtenyt aivan hillittömät mayhemit ja spekut liikkeelle. Yhteisbiisi anyone?
Discordissa luulisi olevan? Itse en ole siellä niin en tiedä onko tai saako siellä edes sellaisia aikaiseksi enää. Harmi että vauvalla ei ole enää mitään.

Mutta joo, kyllä itsekkin odotin että K sinne menee ja nyt kun viimein meni niin toivottavasti jotain jakavatkin meille. Mielellään mahdollisimman paljon.

No eihän ala, oudompaa olisi, jos yksin olisi mennyt.

Mä en oikeastaan ikinä innostu kenenkään yhteisbiiseistä (Ruoska oli poikkeus), mutta tykkään seurata niihin liittyvää muuta hässäköintiä. Mutta ei mua tietty ne biisit haittaa tippaakaan, eihän niitä tartte kuunnella.
Ruoskahan ei mikään hyvä ole, nopeasti kyllästyttävä, collabit ei yleensäkään, SFB ainoa siedettävä ja ehkä Kaistaa (mutta siinäkin hirveä sanoitus hopsansaa jne. vähän kuin lastenlauluja) Mutta joksu collab kelpaisi, jos se toisi tasoa näihin K juttuihin.

Jospa se Vain elämää -spekuloiti onkin totista totta, ja siinä on mukana joku "kaverilaulaja", jonka kanssa vedetään yhteinen biisi. Ja Kärtsä ja Allu on nyt tekemässä yhteistä juttua Bojanin kanssa. Eikös hänkin puhunut taannoin jostain "indeprndent finnish projectista"? Ja K sanoi tekevänsä jotain, mitä ei koskaan ajatellut tekevänsä.

Koska ne Vain elämää -laulajat julkistetaan?

Discordissa luulisi olevan? Itse en ole siellä niin en tiedä onko tai saako siellä edes sellaisia aikaiseksi enää. Harmi että vauvalla ei ole enää mitään.

Mutta joo, kyllä itsekkin odotin että K sinne menee ja nyt kun viimein meni niin toivottavasti jotain jakavatkin meille. Mielellään mahdollisimman paljon.
En usko että paljon julkaisevat. Maaliskuussa Pisama jutun aikaankaan ei oikein mitään kontenttia tullut. Nyt on sama tilanne käsilaukkumuidun kanssa.

Jospa se Vain elämää -spekuloiti onkin totista totta, ja siinä on mukana joku "kaverilaulaja", jonka kanssa vedetään yhteinen biisi. Ja Kärtsä ja Allu on nyt tekemässä yhteistä juttua Bojanin kanssa. Eikös hänkin puhunut taannoin jostain "indeprndent finnish projectista"? Ja K sanoi tekevänsä jotain, mitä ei koskaan ajatellut tekevänsä.

Koska ne Vain elämää -laulajat julkistetaan?
Varmaan touko-kesäkuun vaihteessa. Leiri yleensä kesäkuun alussa.

Yhteistyössä