V
vierailija
Vieras
Eikä istunut.Mun kaveri istui aika lähellä heitä. Lähetti kuvan mulle ja kysyi että eikö tämä ole se Käärijä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä istunut.Mun kaveri istui aika lähellä heitä. Lähetti kuvan mulle ja kysyi että eikö tämä ole se Käärijä.
Nousee sieltä hitaasti, J:n katse naulutuu läpikuultaviin kumpuihin, kunnes K kääntyy. J ei saa katsettaan nostettua silmiin vaan on keskittynyt sen läpikuultavan materiaaliin paljastamaan... Mennään hotellishuoneeseen sanoo K matalalla rauhallisella äänellä…
Mua ei loukkaa Bojere jutut, ne on yhdentekeviä mulle. Se mikä mua loukkaa on se, kun Kärtsä esitetään niissä jonain vanhana mummona.
Eikä istunut.
No enpä usko. Jännästi et laittanut ryhmään mitään tietoa asiasta.Kyllä istui. Mun ei tarvitse todistella sulle yhtään mitään.
Ei sua täällä muutenkaan kukaan uskoKyllä istui. Mun ei tarvitse todistella sulle yhtään mitään.
Eikä istunut.
Mä oon se nainen ja vahvistan, että Boitsu pieri koko matkan.Kyllä istui. Mun ei tarvitse todistella sulle yhtään mitään.
Tössömummostolle homomiesten ihastusr*nkkailu PK:lle on äärimmäinen uhka.Ei siellä sivustolla ole mitään BoJere novelleja eikä koko Käärijää.
Tasokkaampia kuin typerät ja ällöt K ja P irtonamu emmanuelle tarinat seksuaalipakotuksena.Nuo hellallettas ja sössötisössöti söpöstelyt on kyllä järkyttäviä. Niissä tehdään aikuisesta miehestä joku onneton pikkupoika tai muu mamman mukelo. En sanois, että mummoa tehdään, mutta mummokuvitelmiin sopiva tösserö.
Miksi sellaisen henkilön ystävä ois sattumoisin tässä ryhmässä?Meinaatko, että kone oli muuten ihan tyhjä ja nää oli vain kahdestaan siellä? Ei olisi mitenkään outoa, että samassa Suomeen tulevassa koneessa on joku joka Kärtsän tunnistaa.
Boitsun nassukka ja Härtsän peppuli on kyllä helppo sekoittaa toisiinsa.K istuu keskipaikalla ja katsoo kännykästään väliin jääneitä Salkkarijaksoja. Nainen vieressä hivuttautuu lähemmäs ja puhelin kourassa valmiina ottamaan salakuvan. K:ta alkaa ahdistaa, hän kääntyy toiselle puolelle, jos B puolustaisi häntä pahoilta naisilta. Mutta näkeekin vaan Häärijän perseen!
Taitaa harmittaa, kun tälläistä ei homosivuilta löydy.Tössömummostolle homomiesten ihastusr*nkkailu PK:lle on äärimmäinen uhka.
Oikeesti, ollaan miehen kanssa pääsiäsajelulla möksällä. Huotsikalle kahville. Kohta se kääntyy takas kun repeilen tässäLentokoneesta ostettu kaakao oli tietty fazerin. Voi slovenialaista masu parkaa.
Nuo hellallettas ja sössötisössöti söpöstelyt on kyllä järkyttäviä. Niissä tehdään aikuisesta miehestä joku onneton pikkupoika tai muu mamman mukelo. En sanois, että mummoa tehdään, mutta mummokuvitelmiin sopiva tösserö.
Boitsun nassukka ja Härtsän peppuli on kyllä helppo sekoittaa toisiinsa.
K hoitaa molemmatKumman Jiin? Vai molempien? Saadaanko vihdoin mxmxm kamaa?
Ja oikein "kyyhkystellään" stana yööörghNuo hellallettas ja sössötisössöti söpöstelyt on kyllä järkyttäviä. Niissä tehdään aikuisesta miehestä joku onneton pikkupoika tai muu mamman mukelo. En sanois, että mummoa tehdään, mutta mummokuvitelmiin sopiva tösserö.
No enpä usko. Jännästi et laittanut ryhmään mitään tietoa asiasta.
JoooK hoitaa molemmat Haluatteko kuulla miten jatkuu?
Loppuikohan sekin bromance alkuunsa sen hajun takia. Kiusallinen ongelmaEikö Madrid ollut se paikka missä Bojan ja Conor suutelivat?
Me homomiehet ymmärretään hyvän päälle K&PEi mulla ole mitään mummoja vastaan. Mun oma mummo on best. Olen vaan tullut allergiseksi sille, että Kärtsästä tehdään mummoiköinen tai se onneton pikkupoika näissä tietyissä shippikommenteissa.
Taitaa harmittaa, kun tälläistä ei homosivuilta löydy.