K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voisitteko nyt lopettaa järjettömän jankkauksen täällä. Trolli teitä täällä yrittää hyppyyttää. Vaikkei pitäisi arvuutella kuka on kyseessä, mulla on aavistus kenestä on kyse. Toki voi olla väärässä, mutta en kyllä ihmettele, jos joku haluaa tehdä täällä kiusaa.

Mistä niin päättelet? Ei kertonut mitenkään, ketä fanittaa. Ihan hyvin voi olla Bojanisti tai tosishippari.
Sitä paitsi, mitä helvatun väliä tälläkin asialla on. Täysin pimeää touhua yrittää tunnistella ja arvioida kirjoittajia.
Saattoi olla myös täysi trollaus.

Miksi K fani myisi Joksujen levyjä ja fani paitaa. Totta hitossa hän oli Joksu fani. Älä nyt noin tyhmää esitä täällä.

Mistä niin päättelet? Ei kertonut mitenkään, ketä fanittaa. Ihan hyvin voi olla Bojanisti tai tosishippari.
Sitä paitsi, mitä helvatun väliä tälläkin asialla on. Täysin pimeää touhua yrittää tunnistella ja arvioida kirjoittajia.
Saattoi olla myös täysi trollaus.
Minä puhuin itseni myymisestä pakon edessä. Olen K ja B/Jo ystävyysfiilistelijä, en ole missään discordissa. Enkä ole trolli. Voitte lopettaa riitelemisen. Ap

Minä puhuin itseni myymisestä pakon edessä. Olen K ja B/Jo ystävyysfiilistelijä, en ole missään discordissa. Enkä ole trolli. Voitte lopettaa riitelemisen. Ap

Puhuin tästä K fanista joka loukkaantui kun häntä syytettiin Joker out fani tuotteiden myynnistä. Mitä se kertoo ihmistä kun loukkaantuu jo siitä että hänet yhdistetään Joker out fanituotteisiin ja levyihin. Tämäkin on keino päästä haukkumaan Joker outia ja Bojan faneja.

Yhteistyössä