V
vierailija
Vieras
En ole nähnyt tällaista tekstiä muuta kuin K fanien toimesta.
Bojanisti, eli sinä, yhdistelet nimimerkkejä itsensä myymiseen. Tuosta voi jo saattaa sinut vastuuseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole nähnyt tällaista tekstiä muuta kuin K fanien toimesta.
Ai K-fanit haukkuu K-faneja?En ole nähnyt tällaista tekstiä muuta kuin K fanien toimesta.
Bojanisti, eli sinä, yhdistelet nimimerkkejä itsensä myymiseen. Tuosta voi jo saattaa sinut vastuuseen.
Ai K-fanit haukkuu K-faneja?
Enkä minä.En minä Railaa ole tänne tuonut. Enkä aio avata linkkiä koska Jan ei kiinnosta.
En minä Railaa ole tänne tuonut. Enkä aio avata linkkiä koska Jan ei kiinnosta.
Discordin nimimerkkejä yhdistelet. Jälleen kerran.
Jälleen kerran? Millä perusteella se olisi hän, enpähän kyllä minäkään.Discordin nimimerkkejä yhdistelet. Jälleen kerran.
Jälleen kerran? Millä perusteella se olisi hän, enpähän kyllä minäkään.
Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.Jälleen kerran? Millä perusteella se olisi hän, enpähän kyllä minäkään.
Hän se on.Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.
Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.
Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.
En ole, saa minun puolesta tutkia asian, ei vain vaikuttanut tämänkään henkilön kirjoitukselta, vaan voi vaikka jonkun trollin heitto.Oletko se siis sinä? Kun tiedät, ettei ollut HÄN.
Kyllä. Ilmeisesti itse pitävät omia herjauksiaan ihan normaalina ja tavanomaisena "keskusteluna".Kaikki tuo sairain ja herjaavin teksti on bojanistien näppäimistöltä.
Niin eli sinä.Ei ollut hän. Tyyli ei ollut meidän kummankaan. Eikä täällä ole kukaan syyttänyt nimimerkkejä itsensä myymisestä.
Kaikkihan me tiedämme, että ovat yhdestä ja samasta emolevystä.
En ole, saa minun puolesta tutkia asian, ei vain vaikuttanut tämänkään henkilön kirjoitukselta, vaan voi vaikka jonkun trollin heitto.
Minä en niin uskonut. Joku toinen itsensä myymisestä puhui. Ei ollut Bojan fani Kyseessä.
Discordin nimimerkin vaihtaja täällä ur put taa. Sulta ei ostaisi kukaan.
Näinhän se on.Kyllä. Ilmeisesti itse pitävät omia herjauksiaan ihan normaalina ja tavanomaisena "keskusteluna".
Ai nytkö se on trollaus, kun jäit kiinniMistä niin päättelet? Ei kertonut mitenkään, ketä fanittaa. Ihan hyvin voi olla Bojanisti tai tosishippari.
Sitä paitsi, mitä helvatun väliä tälläkin asialla on. Täysin pimeää touhua yrittää tunnistella ja arvioida kirjoittajia.
Saattoi olla myös täysi trollaus.