V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai tätä itseään myyvääkö tarkoitat?Nyt menee kyllä todella yli täällä eräällä. Ymmärrätkö itsekään? Noiden kirjoittamiesi kommenttien perusteella voisi alkaa jo toimenpiteisiin.
Taitaa olla näin.Trolli tuli esittämään kaikkia mahdollisia rooleja. Jep. jep.
Nyt menee kyllä todella yli täällä eräällä. Ymmärrätkö itsekään? Noiden kirjoittamiesi kommenttien perusteella voisi alkaa jo toimenpiteisiin.
Siellä on Raila kommentoinut kuvaa ja siitä tässä on kyse.En ymmärrä tästä teidän keskustelusta mitään.
Trolli tuli esittämään kaikkia mahdollisia rooleja. Jep. jep.
Mikä ihmeen Raila?Siellä on Raila kommentoinut kuvaa ja siitä tässä on kyse.
Se oli B-fani.En minä täällä ainakaan yksin kirjoita. Jos sitten tämä K fani joka myy itseään on trolli, niin asia ok.
Sairas ihminen puhuu täällä itsensä myymisestä. Ei ole normaalia ja hyväksyttävää.
Jopas nyt jöötin päästit. Suurimmat haukkujat ovat tietysti puhtaat trollit ja seuraavana tulevat tosishippaajat, jotka mollaavat kaikkea mahdollista.
Se oli B-fani.
Oli, tai entinen B-fani, yritti jo aiemmin kysellä, missä myydä JO-fanikamansa.No eihän ollut.
No nimi se on sekin. Sen niminen on siis kommentoinut. Tästä kyseisestä on joskus aiemminkin ollut täällä juttua, vähän outoja sen kommentit.Mikä ihmeen Raila?
Se oli B-fani.
Ai jotain sellaista, en nyt enää instattomana muista tosta paljoakaan, ja mitä sitten, tuskin liittyy näihin ketjuihin millään tapaa.No nimi se on sekin. Sen niminen on siis kommentoinut. Tästä kyseisestä on joskus aiemminkin ollut täällä juttua, vähän outoja sen kommentit.
Oli, tai entinen B-fani, yritti jo aiemmin kysellä, missä myydä JO-fanikamansa.
Höpö höpö. Kyllä täällä nyt K fanit haukkuvat muita eivätkä Bojan fanit. Rumasti se toinen kirjoitti Janista mutta en minä sitä kirjoittanut.
No minä joksutavaroiden myyntiä suunnitellut en itseni myymisestä kirjoittanut, mitähän nyt oikein selität.Oli, tai entinen B-fani, yritti jo aiemmin kysellä, missä myydä JO-fanikamansa.
Ai jotain sellaista, en nyt enää instattomana muista tosta paljoakaan, ja mitä sitten, tuskin liittyy näihin ketjuihin millään tapaa.
Kaikki tuo sairain ja herjaavin teksti on bojanistien näppäimistöltä.
No minä joksutavaroiden myyntiä suunnitellut en itseni myymisestä kirjoittanut, mitähän nyt oikein selität.
Ja miten niin entinen, myyn paitaa, mitä en itse tarvitse esimerkiksi.