V
vierailija
Vieras
No ei tod. vaan täysin eri henkilö. Älä nyt taas käytä valheita apunasi.eri eli sivupersoona
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei tod. vaan täysin eri henkilö. Älä nyt taas käytä valheita apunasi.eri eli sivupersoona
Enhän mä dissaa Saaraa!! Jos sanon, että hän ei ole suositumpi niin se on vain ihan FAKTA. Pitäisikö alkaa vertailemaan, miten hän on niin paljon heikommin menestynyt, kuin useat muut naisartistit???
No ei tod. vaan täysin eri henkilö. Älä nyt taas käytä valheita apunasi.
Miten niin? En minä sitä keskustelua pilannut, eihän sitä ehditty edes aloittaa sen mun asian tänne tuonnin jälkeen! Vaan sen pilasivat ne, jotka halusivat sen sijaan dissata Jokereita valheen avulla!!Eli tämä on se sun syy raivoamiselle. Et kestä sitä, että Bojanin sijaan Saara juontaa ne prepartyt.
Juu ei minuakaan. Mutta sen avulla ja puutteella ei tarvitse haukkua muita.Tiedätkö kun meitä muita ei oikeasti kiinnosta Saaran menestys tai sen puute. Sinä siitä täällä jankkaat.
No ei tod. vaan täysin eri henkilö. Älä nyt taas käytä valheita apunasi.
Juu ei minuakaan. Mutta sen avulla ja puutteella ei tarvitse haukkua muita.
Juu ei minuakaan. Mutta sen avulla ja puutteella ei tarvitse haukkua muita.
Narsisti lurpa lukkoon.Ei voi olla koska minä olen sinä.
Miksen? Niinhän metsä vastaa kuin sinne huudetaan.Älä sit hauku Saaraa ja ylennä samalla Bojania. Ei ole oikea tapa.
eri
Miksi sitten haukut? Olet kiinnostuneempi Saarasta kuin Saaran fanit. Lesbotuttaako? Se on ihan ok, jos Mairen tekee mieli.
Miksen? Niinhän metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Älä viitsi valehdella täällä.Sinä sinne huudat ja luulet muidenkin huutavan.
LURPA LUKKOON KAIKKI!Narsisti lurpa lukkoon.
Onks pakko? Miten korkeelta?Hyppää sillalta alas lippujesi myynnin kanssa.
Niin just!Bojan haukkujat täällä riehuu ja syyttää siitä toisia.
Kannustatko itsemurhaan? Sekin vielä.Hyppää sillalta alas lippujesi myynnin kanssa.
Miksen? Niinhän metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ehkä joku pelastaa!Hyppää sillalta alas lippujesi myynnin kanssa.
Turvaudu jumalaan, pääset ainaski taivaacee!Kannustatko itsemurhaan? Sekin vielä.
1. Trolli esiintyy Saara fanina.
2. Bojanisti alkaa haukkumaan ja nimittelemään Saaraa tämän takia sekä ylentämään Bojania.
3. Muut alkavat puolustamaan Saaraa häntä haukkuvalta Bojanistilta.
4. Trolli nauraa katketakseen aiheuttamaansa selkkausta.
5. Ainoa voittaja tässä on trolli.
Kantsii funtsii seuraavalla kerralla Kakskertaa, kun alkaa dissailla Bojania ja vieläpä perusteettomasti, kivan, normaalin, muita arvostavan keskustelun sijaan.Kannustatko itsemurhaan? Sekin vielä.