V
vierailija
Vieras
Jopa turun murre voi siis olla kuumaa
Nouuuu wayyyyy
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jopa turun murre voi siis olla kuumaa
Luit väärin. Kuvittelit nyt itse sen ison. Lyhyelläkin voi olla valtava. Maire, pidäpä tauko.
Lainataan nyt sitten tätä kun alkuperäinen oli taas kadonnut.Vilken härlig morgon.
K:s smala fingrar klämmer sig försiktigt runt hans enorma ***** medan han. börjar flytta dem framåt.
Lusten tar över K helt och hans mun blir blöt. Den enorma ***** bultar och vänder sig stenhårt av den milda beröringen av små fingrar.
K tar girigt in huvudet i munnen och börjar suga. Rummet är fyllt av högljudda kärlekssuckar. "Jag orkar inte mer, jag kommer, jag kommer..."
K:s mjuka mun pressar sig allt hårdare runt ***** tills hon skickar mannen hon älskar och avgudar till ett stjärnklart paradis av njutning.
- REGINA /
påsknummer
Väärä päätelmä. Sanon vain, että tuhlaatte aikaanne, mutta ihan miten tykkäätte. T. Reginan asiakaspalveluOikeestaan hyvä päätelmä. En ollut ajatellut asiaa noin.
Jos sä haluut sen noin. Noin se oikeasti toimiikin parhaiten.Päähenkilö, jolla on jotain isoa. Oisko tämä Japanista viiden tähden hotellista.
Väärä päätelmä. Sanon vain, että tuhlaatte aikaanne, mutta ihan miten tykkäätte. T. Reginan asiakaspalvelu
Öööööh? Minä en esitä miehiä. Minä kuumistelen niitä ja teen niistä pääsiäisnovelleja. T ALAi se oli sun hahmo. Iso ja tatuoitu palomies-vapaapainija, joka kuuntelee Joksuja? Uskoo ken tahtoo.
Ai se oli sun hahmo. Iso ja tatuoitu palomies-vapaapainija, joka kuuntelee Joksuja? Uskoo ken tahtoo.
Öööööh? Minä en esitä miehiä. Minä kuumistelen niitä ja teen niistä pääsiäisnovelleja. T AL
No tuskin on mistä niin päättelet, ei siellä edes taida olla oikeita miehiä, näitä esittäjiä ehkä.Onko listagay mennyt kompostin discordiin?
Jonkun roolihahmo se oli, koska liian epäuskottava. Kukkis taisi olla oikeasti mies.
Minusta ne oli kyllä ihan aitoja miehiä molemmat.Jonkun roolihahmo se oli, koska liian epäuskottava. Kukkis taisi olla oikeasti mies.
No tuskin on mistä niin päättelet, ei siellä edes taida olla oikeita miehiä, näitä esittäjiä ehkä.
Ei tod. tehnyt niin.Aito veti sitä. Siksi on niin epäluuloinen.
Miehet on siellä naukkudiscordissa.No tuskin on mistä niin päättelet, ei siellä edes taida olla oikeita miehiä, näitä esittäjiä ehkä.
Minusta ne oli kyllä ihan aitoja miehiä molemmat.
Ei tod. tehnyt niin.
No tuskin on mistä niin päättelet, ei siellä edes taida olla oikeita miehiä, näitä esittäjiä ehkä.
Ei sellaista ole olemassa, shippaajia koetetaan ärsyttää naukkusjutuilla.Miehet on siellä naukkudiscordissa.
Siihen, kun miehet kuumistelee pohjimmiltaan vain Kärtsää tai vääriä parituksia. Mairen mieli ei kestä. Bk on pyhä.Miksi edes epäillään miespuolisten kirjoittajien aitoutta? Mikä juttu tämä on ja mihin se juontaa juurensa?
Korjaan, suuri osa miehistä.Siihen, kun miehet kuumistelee pohjimmiltaan vain Kärtsää tai vääriä parituksia. Mairen mieli ei kestä. Bk on pyhä.
Ratkaisu: Miehet eivät olekaan miehiä
Mitä koitat selittää, en ole kaikesta samaa mieltä A kanssa.Sivuperoona vastaa pääpersoonan puolesta?
Siihen, kun miehet kuumistelee pohjimmiltaan vain Kärtsää tai vääriä parituksia. Mairen mieli ei kestä. Bk on pyhä.
Ratkaisu: Miehet eivät olekaan miehiä