vierailija
Luit väärin. Kuvittelit nyt itse sen ison. Lyhyelläkin voi olla valtava. Maire, pidäpä tauko.Päähenkilö, jolla on jotain isoa. Oisko tämä Japanista viiden tähden hotellista.
Luit väärin. Kuvittelit nyt itse sen ison. Lyhyelläkin voi olla valtava. Maire, pidäpä tauko.Päähenkilö, jolla on jotain isoa. Oisko tämä Japanista viiden tähden hotellista.
Turun murre ei saa kuumaksi edes Mairea.Mikä ihana aamu. K:n sirot sormet puristuvat hellästi valtavan *****:n ympäril mahtaks sitä sanokka kehrata ku se. alkaa liikuttaa niitä eestaas. Himo valtaa K:n kokonaan ja ja nii om mone muukki sanonu häne suunsa kostuu. Valtava ***** sykähtelee ja muuttuu kivikovaks pienten sormitte helläst vai kummottos kosketuksest. K ottaa sen pään ahnaasti suuhunsa ja alkaa imeä. Huaneen täyttää rakkauren äänekkäät huakaukset. sem pare vaa"En kest enää, mä tuun, mä tuun .. Kui vaa. Mut kumminki" nimpal mukavast K tiätty:n pehmeä suu sem pare vaa puristuu yhä tiiviimmin ** kyl mar sit***:n ympäril, kunnes lennättää rakastamansa ja jumaloimansa miehen nautinnon tähtitarhaan. Nimpal mukavast ja nii om mone muukki sanonu- REKINA simmottos sit vaa/ pääsiäisnumero-
Mikä ihana aamu. K:n sirot sormet puristuvat hellästi valtavan *****:n ympäril mahtaks sitä sanokka kehrata ku se. alkaa liikuttaa niitä eestaas. Himo valtaa K:n kokonaan ja ja nii om mone muukki sanonu häne suunsa kostuu. Valtava ***** sykähtelee ja muuttuu kivikovaks pienten sormitte helläst vai kummottos kosketuksest. K ottaa sen pään ahnaasti suuhunsa ja alkaa imeä. Huaneen täyttää rakkauren äänekkäät huakaukset. sem pare vaa"En kest enää, mä tuun, mä tuun .. Kui vaa. Mut kumminki" nimpal mukavast K tiätty:n pehmeä suu sem pare vaa puristuu yhä tiiviimmin ** kyl mar sit***:n ympäril, kunnes lennättää rakastamansa ja jumaloimansa miehen nautinnon tähtitarhaan. Nimpal mukavast ja nii om mone muukki sanonu- REKINA simmottos sit vaa/ pääsiäisnumero-
Mä oon aina luullut, että valtava tarkoittaa isoa.Luit väärin. Kuvittelit nyt itse sen ison. Lyhyelläkin voi olla valtava. Maire, pidäpä tauko.
Nouuuu wayyyyyJopa turun murre voi siis olla kuumaa
Lyhyt mies on jo itsessään kävelevä peeenis.Luit väärin. Kuvittelit nyt itse sen ison. Lyhyelläkin voi olla valtava. Maire, pidäpä tauko.
Lainataan nyt sitten tätä kun alkuperäinen oli taas kadonnut.Vilken härlig morgon.
K:s smala fingrar klämmer sig försiktigt runt hans enorma ***** medan han. börjar flytta dem framåt.
Lusten tar över K helt och hans mun blir blöt. Den enorma ***** bultar och vänder sig stenhårt av den milda beröringen av små fingrar.
K tar girigt in huvudet i munnen och börjar suga. Rummet är fyllt av högljudda kärlekssuckar. "Jag orkar inte mer, jag kommer, jag kommer..."
K:s mjuka mun pressar sig allt hårdare runt ***** tills hon skickar mannen hon älskar och avgudar till ett stjärnklart paradis av njutning.
- REGINA /
påsknummer
Väärä päätelmä. Sanon vain, että tuhlaatte aikaanne, mutta ihan miten tykkäätte. T. Reginan asiakaspalveluOikeestaan hyvä päätelmä. En ollut ajatellut asiaa noin.
Jos sä haluut sen noin. Noin se oikeasti toimiikin parhaiten.Päähenkilö, jolla on jotain isoa. Oisko tämä Japanista viiden tähden hotellista.
Ai se oli sun hahmo. Iso ja tatuoitu palomies-vapaapainija, joka kuuntelee Joksuja? Uskoo ken tahtoo.Väärä päätelmä. Sanon vain, että tuhlaatte aikaanne, mutta ihan miten tykkäätte. T. Reginan asiakaspalvelu
Öööööh? Minä en esitä miehiä. Minä kuumistelen niitä ja teen niistä pääsiäisnovelleja. T ALAi se oli sun hahmo. Iso ja tatuoitu palomies-vapaapainija, joka kuuntelee Joksuja? Uskoo ken tahtoo.
Onko listagay mennyt kompostin discordiin?Ai se oli sun hahmo. Iso ja tatuoitu palomies-vapaapainija, joka kuuntelee Joksuja? Uskoo ken tahtoo.
Jonkun roolihahmo se oli, koska liian epäuskottava. Kukkis taisi olla oikeasti mies.Öööööh? Minä en esitä miehiä. Minä kuumistelen niitä ja teen niistä pääsiäisnovelleja. T AL
🥱🥱🥱Onko listagay mennyt kompostin discordiin?
No tuskin on mistä niin päättelet, ei siellä edes taida olla oikeita miehiä, näitä esittäjiä ehkä.Onko listagay mennyt kompostin discordiin?
Aito veti sitä. Siksi on niin epäluuloinen.Jonkun roolihahmo se oli, koska liian epäuskottava. Kukkis taisi olla oikeasti mies.
Minusta ne oli kyllä ihan aitoja miehiä molemmat.Jonkun roolihahmo se oli, koska liian epäuskottava. Kukkis taisi olla oikeasti mies.
Niin no tämän hahmon esittäjää tarkoitin.No tuskin on mistä niin päättelet, ei siellä edes taida olla oikeita miehiä, näitä esittäjiä ehkä.
Ei tod. tehnyt niin.Aito veti sitä. Siksi on niin epäluuloinen.
Miehet on siellä naukkudiscordissa.No tuskin on mistä niin päättelet, ei siellä edes taida olla oikeita miehiä, näitä esittäjiä ehkä.
Miksi edes epäillään miespuolisten kirjoittajien aitoutta? Mikä juttu tämä on ja mihin se juontaa juurensa?Minusta ne oli kyllä ihan aitoja miehiä molemmat.
Sivuperoona vastaa pääpersoonan puolesta?Ei tod. tehnyt niin.
Miksei siellä voisi olla oikeita miehiä? Osa heistä kuunteli myös Joksujen musiikkia ja tykkäsi heidän ulkonäöstään. Ei kaikki ole pelkän Käärijän perään.No tuskin on mistä niin päättelet, ei siellä edes taida olla oikeita miehiä, näitä esittäjiä ehkä.
Ei sellaista ole olemassa, shippaajia koetetaan ärsyttää naukkusjutuilla.Miehet on siellä naukkudiscordissa.