K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä ihana aamu. K:n sirot sormet puristuvat hellästi valtavan *****:n ympäril mahtaks sitä sanokka kehrata ku se. alkaa liikuttaa niitä eestaas. Himo valtaa K:n kokonaan ja ja nii om mone muukki sanonu häne suunsa kostuu. Valtava ***** sykähtelee ja muuttuu kivikovaks pienten sormitte helläst vai kummottos kosketuksest. K ottaa sen pään ahnaasti suuhunsa ja alkaa imeä. Huaneen täyttää rakkauren äänekkäät huakaukset. sem pare vaa"En kest enää, mä tuun, mä tuun .. Kui vaa. Mut kumminki" nimpal mukavast K tiätty:n pehmeä suu sem pare vaa puristuu yhä tiiviimmin ** kyl mar sit***:n ympäril, kunnes lennättää rakastamansa ja jumaloimansa miehen nautinnon tähtitarhaan. Nimpal mukavast ja nii om mone muukki sanonu- REKINA simmottos sit vaa/ pääsiäisnumero-
Turun murre ei saa kuumaksi edes Mairea.🤢

vierailija
Mikä ihana aamu. K:n sirot sormet puristuvat hellästi valtavan *****:n ympäril mahtaks sitä sanokka kehrata ku se. alkaa liikuttaa niitä eestaas. Himo valtaa K:n kokonaan ja ja nii om mone muukki sanonu häne suunsa kostuu. Valtava ***** sykähtelee ja muuttuu kivikovaks pienten sormitte helläst vai kummottos kosketuksest. K ottaa sen pään ahnaasti suuhunsa ja alkaa imeä. Huaneen täyttää rakkauren äänekkäät huakaukset. sem pare vaa"En kest enää, mä tuun, mä tuun .. Kui vaa. Mut kumminki" nimpal mukavast K tiätty:n pehmeä suu sem pare vaa puristuu yhä tiiviimmin ** kyl mar sit***:n ympäril, kunnes lennättää rakastamansa ja jumaloimansa miehen nautinnon tähtitarhaan. Nimpal mukavast ja nii om mone muukki sanonu- REKINA simmottos sit vaa/ pääsiäisnumero-
🔥🥵👅 Jopa turun murre voi siis olla kuumaa

vierailija
Vilken härlig morgon.
K:s smala fingrar klämmer sig försiktigt runt hans enorma ***** medan han. börjar flytta dem framåt.

Lusten tar över K helt och hans mun blir blöt. Den enorma ***** bultar och vänder sig stenhårt av den milda beröringen av små fingrar.

K tar girigt in huvudet i munnen och börjar suga. Rummet är fyllt av högljudda kärlekssuckar. "Jag orkar inte mer, jag kommer, jag kommer..."

K:s mjuka mun pressar sig allt hårdare runt ***** tills hon skickar mannen hon älskar och avgudar till ett stjärnklart paradis av njutning.

- REGINA /
påsknummer
Lainataan nyt sitten tätä kun alkuperäinen oli taas kadonnut.

Yhteistyössä