V
vierailija
Vieras
Luulin, että metro tippui raiteilta, mutta se onkin vai persu joka kirkuu kadulla.
Mutta jaksuhailit sulle, kyllä työ vapauttaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riikan sakset leikkaa sun sossurahoja seuraavat kaksi vuotta.Luulin, että metro tippui raiteilta, mutta se onkin vai persu joka kirkuu kadulla.
Hullulla halvat huvit.Eniten lämmittää mieltä Sebastian Tynkkysen itku
Paska on nyt ulostettu Helsingistä
Kaikilla kunnilla menee huonosti, myös oikeiston johtamillaKaikilla vasemmiston johtamilla kunnilla menee huonosti.
Kaikilla kunnilla menee huonosti, myös oikeiston johtamilla
Terijoen hallituksen pääministeri Otto Wille Kuusinen (SDP) on haudattu Kremlin muuriin.Tulikohan Halla-ahon venäläistaustainen avustajansa, balettitanssija Tatjana, valituksi Vantaalla?
Kauniaisilla menee erittäin hyvin.Kaikilla kunnilla menee huonosti, myös oikeiston johtamilla
Uuusien valtuustojen luettelot julkaistaan myöhemmin.Tulikohan Halla-ahon venäläistaustainen avustajansa, balettitanssija Tatjana, valituksi Vantaalla?
Jep. Mä olen jo alkanut pakkaamaan. Onhan Helsingistä jo tuhottu keskusta-alue, Malmin lentokenttä, merinäköala, mm. Pasila, kirkko ja julkinen liikenne. Siitä on noiden hyvä jatkaa.Tämän vaalituloksen jälkeen sdp, vihreät ja vasemmistoliitto pystyvät tuhoamaan Helsingin.
Sitä saa mitä äänestämällä tilaa.
Jep. Mä olen jo alkanut pakkaamaan. Onhan Helsingistä jo tuhottu keskusta-alue, Malmin lentokenttä, merinäköala, mm. Pasila, kirkko ja julkinen liikenne. Siitä on noiden hyvä jatkaa.
Mä alan etsimään asuntoa muualta mutta en kuitenkaan Tampereelta.
Muuta mitä pikemmin sen parempi. Palsta raikastuu ja Helsinkiin muuttaa täällä hyvin viihtyvää väkeä. Helsinki on valtavasti kehittynyt niinä vuosikymmeninä, joina olen täällä viihtynyt.
Sä kuulut niihin junan tuomiin juntteihin jotka pilaavat Stadin.Muuta mitä pikemmin sen parempi. Palsta raikastuu ja Helsinkiin muuttaa täällä hyvin viihtyvää väkeä. Helsinki on valtavasti kehittynyt niinä vuosikymmeninä, joina olen täällä viihtynyt
Sä kuulut niihin junan tuomiin juntteihin jotka pilaavat Stadin.