Hiustenlähtö miehellä. Kellään kokemuksia tai vinkkejä?

Ehkä kyse sitten on vain minun mielikuvituksestani. Tai osun vain niihin ketjuihin, jossa sinä siitä lihasta puhut. En tietenkään lue kaikkia ketjuja joten ehkä sitten joissain puhut muistakin asioista. Mutta n. kahden vuoden aikana minulle on muodostunut sinusta kuva, että kannustat aktiivisesti ihmisiä syömään punaista lihaa ja tuot omaa ideologiaasi esille joka välissä.
Jos olet ap, niin kannattaa specifioida aloitukseen asia ja käyttää ketjun viesteissään ”ap kuittausta”, jos haluat sujuvampaa keskustelua.

Tsemppejä ja mukavaa päivää sinne.❤

Ehkä kyse sitten on vain minun mielikuvituksestani. Tai osun vain niihin ketjuihin, jossa sinä siitä lihasta puhut. En tietenkään lue kaikkia ketjuja joten ehkä sitten joissain puhut muistakin asioista. Mutta n. kahden vuoden aikana minulle on muodostunut sinusta kuva, että kannustat aktiivisesti ihmisiä syömään punaista lihaa ja tuot omaa ideologiaasi esille joka välissä.
Ei ole vain sun mielestä. Just noin Lispetti toimii. Ja se ON ärsyttävää!

Höpöt sulle

Kyllä hiukset on tärkeitä juttuja. Ja naisille ehdoton must, kalju nainen on itselle ainakin turn off.

Mutta tuttavanainen pitää kaljuja miehiä tosi seksikkäinä eli älä masennu ap, heitä riittää
Se on tosiaan sun ongelmasi ellei pikkuveikka jaksa ponnistaa pystyyn kaljun naisen edessä :D

Mä oon saanut seksiä ihan riittämiin. Niin kaljuna kuin pitkähiuksisena ja kaikin hiusmallein siitä välistä.

Ei se pään ulkopuoli merkkaa mitään silloin kun pään sisäpuoli ja muu kroppa vetoaa niiiiiiiin että on pöksyt kastua pelkästä ajatuksesta.

vierailija
Se on tosiaan sun ongelmasi ellei pikkuveikka jaksa ponnistaa pystyyn kaljun naisen edessä

Mä oon saanut seksiä ihan riittämiin. Niin kaljuna kuin pitkähiuksisena ja kaikin hiusmallein siitä välistä.

Ei se pään ulkopuoli merkkaa mitään silloin kun pään sisäpuoli ja muu kroppa vetoaa niiiiiiiin että on pöksyt kastua pelkästä ajatuksesta.
Tulee tieteisfilmit mieleen missä kaikki on kaljuja ja samannäkösiä keskenään
Älä yritä vääntää yleistä mielipidettä valheesi mukaseksi

On myös päivän selvää, että ihmisen kuuluu syödä hedelmiä ja marjoja. Kaikki ravitsemustieteilijät ovat tästä samaa mieltä.
Eipä niissä oikeasti ole mitään mitä ilman ei tule toimeen tai että niitä tarvitsisi mihinkään. Hedelmät eivät oikeasti ole ikinä olleet näin sokerisia, päinvastoin: ne ovat olleet happamia. Ne ovat nykyään pilalle prosessoituja/jalostettuja.

Metsämustikat ovat jees, ja muut villimarjat.

Nämä piloille jalostetut sokeriset hedelmät ja marjat lisäävät ihan turhaa maksavaivoja korkean fruktoosipitoisuuden vuoksi.
Että ei niitä kannata ainakaan terveysmielessä popsia!

vierailija
Eipä niissä oikeasti ole mitään mitä ilman ei tule toimeen tai että niitä tarvitsisi mihinkään. Hedelmät eivät oikeasti ole ikinä olleet näin sokerisia, päinvastoin: ne ovat olleet happamia. Ne ovat nykyään pilalle prosessoituja/jalostettuja.

Metsämustikat ovat jees, ja muut villimarjat.

Nämä piloille jalostetut sokeriset hedelmät ja marjat lisäävät ihan turhaa maksavaivoja korkean fruktoosipitoisuuden vuoksi.
Että ei niitä kannata ainakaan terveysmielessä popsia!
Ihanko oikeasti olet tuota mieltä? Siis sinusta itsekasvattamani porkkana ja lanttu ovat pahaksi? Tai oman puutarhan vadelma ja lähitilalta poimimani mansikka? Olen samaa mieltä, että meidän ei kannata syödä mitään kaukomailta lentokoneella roudattuja banaaneja ja avokadoja vaan suosia kotimaisia kasviksia ja hedelmiä. Mutta en kyllä purematta niele, että en tarvitsisi marjoja ja hedelmiä. Mustikka esim. on tälalinen superfood, joka tutkitusti vaikuttaa positiivisesti muistiin. Hedelmät ja marjat ovat täynnä vitamiineja ja mieluummin otan ne vitamiinit karpalosta kuin purkista.

Ihanko oikeasti olet tuota mieltä? Siis sinusta itsekasvattamani porkkana ja lanttu ovat pahaksi? Tai oman puutarhan vadelma ja lähitilalta poimimani mansikka? Olen samaa mieltä, että meidän ei kannata syödä mitään kaukomailta lentokoneella roudattuja banaaneja ja avokadoja vaan suosia kotimaisia kasviksia ja hedelmiä. Mutta en kyllä purematta niele, että en tarvitsisi marjoja ja hedelmiä. Mustikka esim. on tälalinen superfood, joka tutkitusti vaikuttaa positiivisesti muistiin. Hedelmät ja marjat ovat täynnä vitamiineja ja mieluummin otan ne vitamiinit karpalosta kuin purkista.
Kirjoitin mielestäni asian tuossa ihan selkeästi.

Lue valideja tutkimuksia ja tutustu ravinnon historiaan.👍

vierailija
Mutta välillä kysymys sinulle: Tiedätkö mitä aivot ovat ja mitä ne tarvitsevat.
Tässä Lissulle yksi hyvä artikkeli:

Sieltä poimittua:
Aivot hajottavat ravinnosta saatuja hiilihydraatteja glukoosiksi ja muiksi sokereiksi.

Energian lisäksi aivot tarvitsevat monipuolisesti hivenaineita ja vitamiineja.

Välimeren ruokavalio on tutkimuksissa osoittautunut muistitoimintojen kannalta edulliseksi. Siihen kuuluu runsaasti kasviksia, oliiviöljyä, siemeniä, pähkinöitä, kalaa, kananmunia ja maitotuotteita. Kalaa syödään useita kertoja viikossa ja maitotuotteissa korostuvat hapanmaitotuotteet.

Itämeren ruokavaliossa on paljon samaa. Siinä juurekset, vihannekset, hedelmät ja marjat ovat tärkeitä, samoin täysjyväviljatuotteet. Kala, margariini ja rypsiöljy takaavat hyvien rasvojen saannin.

Aivoliitto: (https://www.aivoliitto.fi/aivoterveys/ruoka/naita-ruokia-aivot-rakastavat)

Pääasiallisia omega-3-lähteitä ovat rasvaiset kalat, kuten lohi, silakka, silli ja makrilli. Lisäksi kasviöljyt, pähkinät, siemenet ja avokado ovat hyviä omega-3-rasvahappojen lähteitä.

Värikkäät kasvikset, kuten parsakaali, kukkakaali, tomaatti ja selleri, ovat täynnä antioksidantteja ja muita ravinteita, jotka ovat välttämättömiä aivojen terveydelle.

Monet marjat ja hedelmät auttavat pitämään aivot virkeinä päivän aikana.

Yhteistyössä