V
vierailija
Vieras
Voi että tätä 22 Pistepirkon ekaa levyä Piano, rumpu ja kukka.
Nuorina taideteollisuusopiskelijoina tääkin oli kova sana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyihyi sinä tuhmeliiniPistin koko makkara paketin poskeeni.
Mulla oli/on niiden vinyyli, missä oli Frankenstein ja Dont play cello.. Ihania!Voi että tätä 22 Pistepirkon ekaa levyä Piano, rumpu ja kukka.
Äl väännä veistä haavassa. Söin niitä 3 levyä viikon sisään ja näkyy naamassa. Olin syömättå sitä yli vuoden
Katoin kans, että jotenkin hassun näköiset vaatteet nyt.Mitkä housut tolla Bojanilla oikein on jalassaan... Jegginsit?
Mulla oli/on niiden vinyyli, missä oli Frankenstein ja Dont play cello.. Ihania!
Siks tuli mieleen,kun sanoi haastiksessa että on ajoittain ongelmissa fiilisten kanssa, että pitäs päästä taas parhaita vastaan. Ja pitää kehitellä kaikenlaistaK ja P voivat tukea toisiaan äkkimenestyksestä johtuvien fiiilisten käsittelyssä. Part of the bromance...
Ei siinä edelleenkään ole kookosrasvaa pönttö.Söit sitä feikkisuklaata, mikä on tehty sokerista ja kookosrasvasta.
Häh, no ei ainakaan tossa kommentissa.Höpö höpö, vaikka se yksi yritti taas vihjaillen vähän ovelana discordiin tuoda tämä peepää tekoshippaaja.
En minäkään kun heittivät 2h varoitusajalla ulos ne jotka eivät olleet siihen mennessä kirjoittaneet. Epic fail.
Söit sitä feikkisuklaata, mikä on tehty sokerista ja kookosrasvasta.
Eipä, vaikka eivät siellä kaksin olleetkaan tälläinen lisäys.Häh, no ei ainakaan tossa kommentissa.
Katoin kans, että jotenkin hassun näköiset vaatteet nyt.
Niin oli /on!!! Kunnon alternativea. Tutstukaapas, lapset! Hyvään musaan, joka on ollut aina vähän valötavirrasta poikkeavaa. Tai no oli niillä se radiohitti Birdy ja sen perässä Just A little bit more esim.Mulla oli/on niiden vinyyli, missä oli Frankenstein ja Dont play cello.. Ihania!
Eipä, vaikka eivät siellä kaksin olleetkaan tälläinen lisäys.
Kuinka h-ton vanhoja te olette?
Mä en saa kiinni Nacen paisunnasta. Mikäklippi siis? Mun mielestä näyttäny samalta mitä kattonuOnpa Nace paisunut kasvoistaankin.
Ei minustakaan kyllä mitään erikoista ole, samalta näyttää kuin ennenkin, Jure taas vois käydä parturissa, aikamoinen pehko.Mä en saa kiinni Nacen paisunnasta. Mikäklippi siis? Mun mielestä näyttäny samalta mitä kattonu
Sisällysluettelo on tänne aiemmin tuotu, eikä näkynyt.Maistuukin kookosrasvalta.