V
vierailija
Vieras
Saksassa ja UKssa on alkaneet hiihtolomat, KAJ on kummankin maan viraalilistan ykkösenä!
hyvä hiihtolomalaiset, och samma på svenska
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saksassa ja UKssa on alkaneet hiihtolomat, KAJ on kummankin maan viraalilistan ykkösenä!
Miten toi tuo huomiota K:lta?
Ja miten ottaa ne Bessin jalat syleilyynsä. Nää on kyllä ihanat yhdessä![]()
Kyllä tuo on apinoimista bändiltä. Jos liittys jotenkin shippiin, olis Bojanin omallantilillä
Saahan ne huomiota muutenkin, mä ainakin shippaajana katson molempien osapuolten kaikki julkaisut.shippaavilta faneilta, ei Klta
Onpas, et sinä sitä päätä.eli ei ole twinnausta, nytkö se sitten myönnetään?
Ei vaan twinnaamalla näytetään keskinäistä läheisyyttä.
Miksi siinä on sitten kaikki joksukakkapyllyt mukana eikä Bojan henk kohtEikun B viestii rakkautta Jereen minun tulkinnan mukaan.
Ei vaan twinnaamalla näytetään keskinäistä läheisyyttä.
Kuolevalta shippikunnalta. Mutta tää tais olla joksuilta vähän liian läpinäkyvääSaahan ne huomiota muutenkin, mä ainakin shippaajana katson molempien osapuolten kaikki julkaisut.
Plus en ole tossa tiktokissa edes käynyt, kun mulla ei ole tiktokia!Saahan ne huomiota muutenkin, mä ainakin shippaajana katson molempien osapuolten kaikki julkaisut.
Koska Suomi-fanit on shippareita ja alkanut kuuntelijaluvut laskemaan.Miksi siinä on sitten kaikki joksukakkapyllyt mukana eikä Bojan henk koht
Ei vaan twinnaus kertoi heidän väleistään Kärtsään.Kuolevalta shippikunnalta. Mutta tää tais olla joksuilta vähän liian läpinäkyvää
Kai sä ymmärrät että twinnausten bongailut on fandomin leikkiä? Kukaan muu ei ota niitä tosissaan kuin nämä jotka väittävät joksujen tekevän niitä jonkun hyötymisen takia. Kukaan ei hyödy mitään siitä että julkaisee ihan erilaisen videon kuin joku toinen, vaikka molemmissa videoissa onkin popkornejaeli ei ole twinnausta, nytkö se sitten myönnetään?
Kai sä ymmärrät että twinnausten bongailut on fandomin leikkiä? Kukaan muu ei ota niitä tosissaan kuin nämä jotka väittävät joksujen tekevän niitä jonkun hyötymisen takia. Kukaan ei hyödy mitään siitä että julkaisee ihan erilaisen videon kuin joku toinen, vaikka molemmissa videoissa onkin popkorneja
Bess on aika domina, en malta oottaa musavideotaBess on kovanaama korsto-Ritu
No tämä. Niitä muita twinnauksia on ollut esim punaisen poolopaidan käyttäminen. Hirvee hyöty varmaan haettiin silläkinKai sä ymmärrät että twinnausten bongailut on fandomin leikkiä? Kukaan muu ei ota niitä tosissaan kuin nämä jotka väittävät joksujen tekevän niitä jonkun hyötymisen takia. Kukaan ei hyödy mitään siitä että julkaisee ihan erilaisen videon kuin joku toinen, vaikka molemmissa videoissa onkin popkorneja
Koska suhdetta pidetään salassa, näin se ei ole liikaa ihmisten tietoon.Miksi siinä on sitten kaikki joksukakkapyllyt mukana eikä Bojan henk koht
Ei vaan starat tekee sitä tarkoituksella, antaen fanien huomata jos huomaamme.eli nyt myönnetään että tämä on täysin fanien keksimä juttu? Koittakaa nyt edes pysyä tarinassa
Tässä se video on, Joker Outin tilille 11 tuntia sitten postattu. https://www.tiktok.com/@jokeroutoff...1&sender_device=pc&web_id=7217186987538679302No eipä ollu Tiktokissakaan, ei Joksujen eikä Bojanin tilillä. Että semmosta
Totta kai se on. Mutta tää on sulle selvästi liian monitahoinen juttu, kun tässä ikään kuin leikitään, että ne ois oikeasti viestejä. Pitää siis pystyä ihan mielikuvitusta käyttämään ja vähän vitsailemaankin.eli nyt myönnetään että tämä on täysin fanien keksimä juttu? Koittakaa nyt edes pysyä tarinassa