V
vierailija
Vieras
Ei ollut, olen eri mieltä.
Oli, neutraalein, ei tosihippilasein katsottuna.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ollut, olen eri mieltä.
Shippilasein katsottuna kaikki on vaaleanpunaista, jos Käärijä pieraisee, se on tuulahdus Sloveniaan päin.Oli, neutraalein, ei tosihippilasein katsottuna.
Jere ei kyllä vaikuttanu yhtään ihastuneelta ja kunnioittavalta kun puhu Kyrpoksella stoorissa Bojanista siihen sävyyn, ettei kukaan oikeen tyylii tiedä mitä ton päässä liikkuu.
Sielläkö se on luurannut! Ihmekös, kun oli niin maireana pipolätkässä nro35 selässään.K on ollut Peksin mukana Dubaissa mystisen "sometauon" aikana. Päivisin K on kulkenut maskottina kaukalossa.
Iltaisin Kärppy ja Peksi ovat nauttineet viinirypäleitä ja vuosikertashamppanjaa Luxussviitissä.. Kärppy on poiminut ne värisevillä huulillaan suoraan P:n sormilta ja katsellut ihastuneena pitkien silmäripsiensä alta. Kunnes kaksikko on sulanut loppumattomaan ja kiihkeään suudelmaan...
Ei ole mitään tuollaista puhunut Kyproksen stooreissa.
Sielläkö se on luurannut! Ihmekös, kun oli niin maireana pipolätkässä nro35 selässään.
Bingo! Kaikkeen löytyy aina syySielläkö se on luurannut! Ihmekös, kun oli niin maireana pipolätkässä nro35 selässään.
Joo, mutta ei sanonut mitään tuollaista Kyproksen stooreissa.Huom! Lue *tyyliin* mystery man (= kukaan ei oikein tiedä, mitä tuon päässä liikkuu)
Merkitys oli vastaava. En väittänytkään lainaavani sanatarkasti, vaan *siihen sävyyn* *tyyliin*Joo, mutta ei sanonut mitään tuollaista Kyproksen stooreissa.
"Ai että BojanMerkitys oli vastaava. En väittänytkään lainaavani sanatarkasti, vaan *siihen sävyyn* *tyyliin*
Mukavat tuulahdukset lähettääShippilasein katsottuna kaikki on vaaleanpunaista, jos Käärijä pieraisee, se on tuulahdus Sloveniaan päin.
K on ollut Peksin mukana Dubaissa mystisen "sometauon" aikana. Päivisin K on kulkenut maskottina kaukalossa.
Iltaisin Kärppy ja Peksi ovat nauttineet viinirypäleitä ja vuosikertashamppanjaa Luxussviitissä.. Kärppy on poiminut ne värisevillä huulillaan suoraan P:n sormilta ja katsellut ihastuneena pitkien silmäripsiensä alta. Kunnes kaksikko on sulanut loppumattomaan ja kiihkeään suudelmaan...
Joo, mutta ei sanonut mitään tuollaista Kyproksen stooreissa.
Oisko se sellainen pitkä pihisevä vai kertaröpsäytys?Mukavat tuulahdukset lähettää
Aaah, sweettiä
Ukkeli, onko ukkelit lihaa ja verta?"Ai että Bojan " "Minun ukkelini "
P hullut vauhdissaMikä hiton Regina tästä on tullut?
Sulla on nyt sanomisajankohta täysin pielessä.Merkitys oli vastaava. En väittänytkään lainaavani sanatarkasti, vaan *siihen sävyyn* *tyyliin*
Niin ja huom. Jere sanoi meidän rakas huone.Kyprokselta tuli "minun ukkelini kanssa, Bojanin kanssa..." *Bojan vilkuttelee huoneen edustalta kameralle* "Ja siellä on rakas ..huone.."
"Saavuttiin tänne Bojanin kanssa ho...lomailemaan.."
Kyprokselta tuli "minun ukkelini kanssa, Bojanin kanssa..." *Bojan vilkuttelee huoneen edustalta kameralle* "Ja siellä on rakas ..huone.."
"Saavuttiin tänne Bojanin kanssa ho...lomailemaan.."