K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toinen biisi Hoojan kanssa? Hell_ no! Ei mitään järkeä Kn tehdä lisää biisejä noiden kanssa. Ootteko yhtään kuunnellut Hoojan tuotantoa? Siinä vertailussa Pasi ja Anssi on todellista laatutuotantoa heihin verrattuna..
Hoojan musiikki on minusta oikein hyvää ja sopii Kärtsän tyyliin oikein hyvin. Ei sinun tietenkään tarvitse sitä kuunnella, kun et siitä pidä, mutta minä pidän kuten todella moni muukin, sillä Hoojalla on paljon biisejä ja aika monella niistä on useita kymmeniä miljoonia kuuntelukertoja. Ei kaiken tarvitse ollakaan mitään valtavirtamusiikkia, ei Kärtsän biisitkään ole.

vierailija
Hoojan musiikki on minusta oikein hyvää ja sopii Kärtsän tyyliin oikein hyvin. Ei sinun tietenkään tarvitse sitä kuunnella, kun et siitä pidä, mutta minä pidän kuten todella moni muukin, sillä Hoojalla on paljon biisejä ja aika monella niistä on useita kymmeniä miljoonia kuuntelukertoja. Ei kaiken tarvitse ollakaan mitään valtavirtamusiikkia, ei Kärtsän biisitkään ole.
Ei tätä tättähäärää kiinnosta K:n musiikkikaan vaan etsii vain tietoja suhteen etenemisestä. Meille, jotka kuunnellaan K:ta, Hooja istuu kuin nenä päähän.

vierailija
Eiköhän se riitä, että Kärtsä itse on musasta kiinnostunut. SFB ainakin oli hiton hybä

vierailija
Bojan on alkanut seurata siis kahta näyttelijää, tota Hanaa sekä Harun Ćehovićia. Molemmilla on sijaintina Sarajevo mutta jälkimmäisellä myös Lontoo. Tällä miehellä ei ole D seuratuissa eikä äkkiseltään näy mitään yhteyttä siihen. Ehkä boitsulla on kuin onkin ihan omia kavereita 🤔

vierailija
Bojan on alkanut seurata siis kahta näyttelijää, tota Hanaa sekä Harun Ćehovićia. Molemmilla on sijaintina Sarajevo mutta jälkimmäisellä myös Lontoo. Tällä miehellä ei ole D seuratuissa eikä äkkiseltään näy mitään yhteyttä siihen. Ehkä boitsulla on kuin onkin ihan omia kavereita
Mä aattelin myös että D:llä on ihan älyttömästi seuraajia niin ne kaikki ei tosiaankaan varmaan sitä tunne henkilökohtaisesti :D

vierailija
Bojan on alkanut seurata siis kahta näyttelijää, tota Hanaa sekä Harun Ćehovićia. Molemmilla on sijaintina Sarajevo mutta jälkimmäisellä myös Lontoo. Tällä miehellä ei ole D seuratuissa eikä äkkiseltään näy mitään yhteyttä siihen. Ehkä boitsulla on kuin onkin ihan omia kavereita
Harun on näköjään käynyt toukokuussa Suomessa ja joku (ilmeisesti sukulainen) kommentoi sille Ja mä jatkan, kunnes en enää pysy tuolissa niinku 💃

Kaikki kietoutuu yhteen

Yhteistyössä